rider-banner-icon
  • Kebap & Türk Mutfağı
  • Pide & Lahmacun
  • Restoran Teslimatlı

Kışla Pide

5 üzerinden 5 yıldız, 38 inceleme
Gebi Cd 249
...l10.06.2026güzel, lezzetli.
...l12.03.2026Sipariş sıcak geldi, teşekkürler 🥰🥰
...k06.03.2026pideler çok güzel di çok hızlı geldi sıcaktı ustanın elerine salık tekrar sipariş vereceğim
...ş21.02.2026mükemmel bisi
...l31.01.2026sipariş çok hızlı geldi malzemesi kıvamı yerinde ustam ellerine sağlık
...t03.01.2026harika gerçekten çok beğendim kesinlikle tavsiye ederim salatası vs herşey çok iyiydi kurye arkadaşada teşekkür ederim
...n26.12.2025Bu fiyata olmaz dedim ama olmuş gerçekten güzel
...N22.12.2025Lahmacunlar gerçekten iyiydi sadece acısı beklediğim kadar acı değildi onun haricinde malzeme içeriği vs ve salatası gayet başarılı
...r21.12.2025çok iyi
...ç20.12.2025lahmacunlar genel olarak iyiydi tavsiye ederim salata acayip büyük doluydu eksiksiz hızlı güzel bi şekilde geldi sadece anladığım kadarıyla kuyruk yağı kullanıyorlamış herkes beğenmeyebilir ben beğndm
...l20.12.2025lahmacun cok güzeldi bayıldım salatası da aynı sekilde tazeydi sıcak geldi :))
...r18.12.2025ilk defa sipariş verdim çok beğendik ailecek ellerinize sağlık ustam
...n15.12.2025Kurye arkadaş nazik biriydi kapıyı açtığımda öten tavuk oyuncağı ile beni biraz şaşırttı lahmacunlarda fiyatına göre güzeldi
...r15.12.2025Siparişimiz Çok kısa sürede ulaştırıldı, sıcacıktı, kurye arkadaşa teşekkür ediyoruz
...z14.12.2025Çok hızlı geldi,lezzetliydi vs salata gayet boldu çok memnun kaldım kesinlikle tavsiye ederim.
...t02.02.2026İlk siparişe göre ,üçüncü sipariş çok özensiz geldi .Notta yazılanlar dikkate alınmamış,yeşillik salata hiç yok ,unutulmuş getirilmedi,lahmacunlar özensizdi ama yinede tercih edilebilecek yer,
...u21.12.2025Lahmacunda olan yağ fazla gibi ağızda donuyor yedikten sonra , birde soğan tadı baskın çok kötü değil çok iyide değil.
...N15.03.2026kıymalı pidenin kutusunu açar açmaz ekşilik kokusu geldi rezil gibiydi arayıp söylediğimde yapacağımız bişey yok tekrar aynısı gelir dediler hatalarını kabul bile kabul etmiyolar sipariş vermeyin.....
...r06.02.2026berbat tek kelime ila yazacak çok şey var ama bilmiyolarsa yapmasınlar tek kelime ila rezalet
...k27.01.2026Lahmacun değil sarımsaklı ekmek yedik
...m14.01.2026hayatımda yediğim en kötü lahmacun ve pideydi. bence iyi yorumları da tanıdıkları yapmış. bir daha asla sipariş vermem ....
...k12.01.2026lezzetsiz kaşar yoktu kıymalı pidede çok sinir vardı
...e18.12.2025lahmacun ağır bir şekilde kokuyordu. harcında mi birşey vardı bilmiyorum ama yiyemedik. kurye arkadaş gayet iyiydi.
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday08:0023:00

Restoran Bilgisi

KEP Adresi:

MERSIS No:

Satıcı Ticari Unvanı

Bilal kurt

Kışla Pide