- Pastane & Fırın
- Tatlı
- Restoran Teslimatlı
Pastado
Pastado Değerlendirmeler
...n
Bugün
Kesinlikle tavsiye ediyorum çok taze ve lezzetli .
...z
2 Ay Önce
yıllardır değişmeyen adresim değişmeyen kalite kesinlikle tavsiye 👍
...u
5 Ay Önce
Batmanın açık arayla en iyi pastanesi her zaman pastaları taze ne zaman alsak hiç pişman olmadık. Gerçekten emeğinize sağlık.
- Orman Meyveli Yaş Pasta (4-6 Kişilik)610 TL
...m
6 Ay Önce
ailecek çok beğendik taze ve iç malzemesi doldu dolu geldi tadı baya güzeldi
- Orman Meyveli Yaş Pasta (6-8 Kişilik)680 TL
...k
6 Ay Önce
Bu güne kadar yediğimiz en güzel şekerpare ve tuzlu kurabiyeydi bundan sonra en tercihlerimdesiniz teşekkür PASTADO
- Not availableTuzlu Kurabiye (500 gr.)
- Not availableŞekerpare (500 gr.)
...N
7 Ay Önce
pasta harikaydi tazecik ellerinize sağlik.Hiç tereddut etmeden sipariş verebilirsiniz.Tesekkurler Pastado
...n
5 Ay Önce
Daha önce de bu siparişimde de pasta aldım lezzetliydi bu konuda memnunum fakat kapıda kredi kartı ödeme yöntemiyle her seferinde sipariş tesliminde pos arızalı dendi iban ile nakit ödeme yaptım
- Orman Meyveli Yaş Pasta (6-8 Kişilik)680 TL
...s
7 Ay Önce
çilekli çikolatalı sipariş etmeme rağmen alakasız bir pasta geldi ama kurye arkadaşa eziyet etmek istemedim çok hızlı ve özenli geldi kurye arkadasa teşekkür ediyorum
...r
8 Ay Önce
Pasta harikaydi. pastahanenin ilgi ve alakalarindan dolayı çok teşekkür ederim.
- Orman Meyveli Yaş Pasta (4-6 Kişilik)610 TL
...z
8 Ay Önce
Tatlı gayet lezzetli ve tazeydi. Hızlı bir şekilde elimize ulaştı. Personel güler yüzlü. Özellikle firma yetkilisi Ömer beye ilgi ve alakaları için teşekkür ederim. Batman da tek diyebilirim.
- Fıstıklı Dürüm (1 kg.)839 TL
...k
2 Hafta Önce
benim seçtiğim gelmedi başka bir tane göndermişlerdi
...n
10 Ay Önce
Batmanda yediğim en güzel ve en uygun fiyatlı pasta personeller çok ilgili ve anlayışlı
- Çikolatalı Fıstıklı Pasta (8-10 Kişilik)790 TL
...n
4 Ay Önce
Kurye hızlıydı fakat pasta kötüydü istediğimiz pastadan çok farklı bi pasta geldi
...n
7 Ay Önce
gayet iyiydi
- Not availableTatlı Kurabiye (500 gr.)
- Ekler (1 kg.)500 TL
...y
10 Ay Önce
Tadı lezzetliydi fakat boyutu küçüktü içinde Lotus kreması yoktu sadece lotus bisküvisi vardı görseldekinden farklıydı
...t
2 Gün Önce
1 haftalık eski bozulmuş ürün gönderdiler
...r
3 Hafta Önce
Gerçekten çok kötüydü magnolia ile alakası olmayan bir tatdı ve bayattı yazık gerçekten verilen paraya.
...m
1 Ay Önce
toplam 879tutan siparişi kuryeci ayrı ayrı hesap kesmiş hep 870 kesmiş hemde 270 paramı geri talep ediyorum lütfen bu mesajı görün ekran görüntüsu alamadım ama dekontu atabilirim
...ı
3 Ay Önce
Pasta baya gec geldi sozde bugun dogumgunumdu mecbur dinlendirip yarın kutlicaz tessekurler
...K
4 Ay Önce
Çok vasattı,ilk ve son siparişim.Pasta dağıldı,kutuda ezik büzük oldu tadı da köüydü.Tatlının zaten fıstık miktarı çok azdı,hamurumsuydu.
...r
5 Ay Önce
pasta bayattı, üzerindeki meyveler çürümüştü . tadı bozuktu hemen çöpe attık . sipariş vermeyin. gidip görmeden kesinlikle sipariş verilmez.
...n
5 Ay Önce
Ben böyle rezil bir şey görmedim tadı görünüşü geçen de pasta istedim aynıydı burayı önermiyorum
...Ç
5 Ay Önce
Pasta üzerine yazılmasını istediğim not yazılmamış bizzat arayıp söylemiştim
...u
5 Ay Önce
Şekerpare yanmış ,tuzlu içi çiğ geldi .
...k
6 Ay Önce
Bu firimadan 3.4 kez ürün aldım kaç defa iptal ettiler bide üstüne yetmezmiş gibi arayıp sipariş limitini geçmeme rağmen ek nakit ücret karşılığı getireceklerini söylediler gerçekten rezalet bir sey
...m
6 Ay Önce
Hepsi kenarları soyulmuştu
...n
8 Ay Önce
tatlı kurabiye siparişi verdim bayat geldi
...k
8 Ay Önce
pasta bayat meyvelerin tadı degismisti görüntü bile aynı değildi
...a
8 Ay Önce
Pasta teslim edildiğinde düşürülmüştü sanırım çünkü alt üst olmuştu pasta yiyemedik bile
...r
9 Ay Önce
Hem taze değil. Hemde fotoğrafdaki ürünle gelen ürün aynı değil.

