- Tantuni
- Express Teslimat
Gülnarlı Yahya Usta
Gülnarlı Yahya Usta Değerlendirmeler
...r
1 Ay Önce
Hızlı ve lezzetli
...d
7 Ay Önce
şuana kadar yediğim en iyi tantuniydi emeği geçen herkese teşekkür ederim hayırlı işler bol kazançlar diliyorum. ve kuryenin naifliği 🤗
- Somun Ekmek Arası Biftek Tantuni360 TL
...n
9 Ay Önce
Tavuk tantuni çok lezzetli ve çok ucuz. hep böyle ucuz ve kaliteli kalmanız dileğiyle... Lezzet olarak favori restoranlarından biri oldu. (Et tantuninin eti biraz sert.)
...l
10 Ay Önce
mercimek corbasi cok lezzetliydi.
- Yoğurtlu Tavuk Tantuni290 TL
- Mercimek Çorbası200 TL
...k
11 Ay Önce
lavaş bitti diye
- Tavuk Tantuni Dürüm260 TL
- Et Tantuni Dürüm340 TL
- Tavuk Tantuni Dürüm (Çift Lavaş)260 TL
...ç
9 Ay Önce
Hızlı geldi, Notumuz dikkate alındı teşekkürler, fiyatı mâkul olduğundan mıdır bilmem ekmeğin içi boştu baya 1 yıldızı ordan kırdım.
...n
11 Ay Önce
Yemek güzeldi hızlı geldi ama çatal kaşık peçete yokdu bence olmalıydı
...u
11 Ay Önce
servis iyiydi ama biftek etini beğenmedim, sertti.Bence ortalama bir yemekti.
...k
7 Ay Önce
Tavuk tantunide tavuk yoktu . Et tantunide sorun yok onun icinde et vardı enazından.
- Et Tantuni Dürüm340 TL
...Z
9 Ay Önce
tadi güzeldi ama daha iyi olabilirdi
...n
6 Ay Önce
sabah erken saat diye mi yada flaş indirimli diyemi bilemedim ama sade ekmek yedik içinde tavuk yok denecek kadar azdı tadı tuzu yoktu
...r
3 Ay Önce
Bol yağlı bol acılı dememize rağmen ekmeği kupkuruydu aynı zamanda yogurtlu da söyledik yogurdu da ekşiydi
...n
9 Ay Önce
İçinde et çok azdı, gerçekten çok ayıp
...i
10 Ay Önce
ben çalışan bir insanım bir buçuk günlüğümü bu mu yemeye verdim 7 kişiyiz burada bir tane servis geliyor peçete koymuyorlar yoğurdu santini söylüyoruz çatal koymuyorlar hakkım helal değil
...z
10 Ay Önce
Sparişi getirip aradım diyip aramamışsınız yukarı çıkarmamak için binanın dışına ymeği bırakmışsızinız ücreti onlime ödedim diye bu rahatlık kapıda ödeseydim bırakmazdın kapıya üstelik zilide çalmadı
...k
10 Ay Önce
Verdiğim siparişi iptal edeceğim dememe rağmen iptal edilmemiş üstüne tadı da çok kötü ilgi sıfır..
...l
11 Ay Önce
iri iri maydanoz ve sapları salçayı bulayıp gönderilmiş. kaşarlı söylediğimin içinde kaşar diye bir şey yoktu. bu kadar lezzetsiz ve kalitesiz olabilirdir.

