- Kebap & Türk Mutfağı
- Pide & Lahmacun
- Express Teslimat
Kebapçii
Kebapçii Değerlendirmeler
...z
1 Ay Önce
Aşırı güzeldi bayıldımmmmm her zaman burdan sipariş edicem
- Adana Kebap Dürüm240 TL
- Et Şiş Kebap Dürüm250 TL
...n
1 Ay Önce
kesinlikle torbalidaki en leziz kebapları yapıyorsunuz sizi ve ekibinizi tebrik ediyorum..
- Karışık Izgara620 TL
...K
3 Ay Önce
Lokanta usulü tadını çorbada çok alamadım ama ciğer dürüm gayet sıcak lezzetliydi ellerine sağlık. Kuryesi çok beyefendi istemsizce kapıda bekletmeme rağmen en ufak kötü tavrı olmadı. Teşekkürler
- Ciğer Kebap Dürüm240 TL
- Ayran (30 cl.)45 TL
...u
5 Ay Önce
Lavaşı yağlaması beni bitirdi zaten kim hangi usta yapıyorsa eline sağlık mükemmelsiniz
- Adana Kebap450 TL
...ç
6 Ay Önce
KEBABLAR MUAZZAM BİR DİYARBAKIRLI OLARAK YEDİĞİM EN İYİ CİĞERLERDEN ZİRVELERDE CİĞERİ (BARAKA AYAKKABI)
...ç
8 Ay Önce
hızlı ve sıcak geldi karışık ızgara lezzetliydi yanindaki mezeyi beğendim içine koyulan lavaslarda sicacikti teşekkürler ellerinize sağlık
- Karışık Izgara620 TL
...n
8 Ay Önce
herşey çok güzeldi, salatası,mezesi ,yoğurdunu ayrı gönderiyorlar ve çok lezzetli, beyti söylemiştim,çok memnun kaldım.
...n
9 Ay Önce
Hayatımda yediğim en kötü pideydi ilk deneyimimdi pidem dağılmış bir şekilde geldi üste çıksın diye beş yıldız veriyorum
...ş
1 Yıl Önce
aslında siparişim yanık geldi restoran ile iletişime geçtim hatayı telefi ettiler teşekkürler
...y
5 Ay Önce
Fiyat performans
...i
10 Ay Önce
kanat sossuz bir puanı oradan kırdım.
- Tavuk Kanat Izgara450 TL
...n
4 Hafta Önce
tadı et gibi gelmedi
...a
3 Ay Önce
porsiyonun resimle alakasi yok resimde var 3 kanat gelen 1 kanat salata bu kadar az koyacaginiza koymayin lezzete sözüm yok çok lezzetliydi
...ş
11 Ay Önce
Elinize emeğinize sağlık teşekkürler son zamanlarda yediğim en iyi kebaplardı
- Adana Kebap Dürüm240 TL
- Ciğer Kebap Dürüm240 TL
...r
6 Ay Önce
Çok geç geldiği için 3 yıldız verdim. Yemek sıcak geldi, sitede yazılan mezelerin hepsi gelmedi. Tadı çok fazla güzel değildi, vasattı yani. Bir daha sipariş vermem diye düşünüyorum.
...u
1 Ay Önce
Burdan bi daha yemem hem doyurucu değil hemde not kısmına özen gösterilmemiş soğan tadından adananın tadı gelmedi
...a
4 Ay Önce
begenmedım ıstedıgımız bu degıldı Ikı kışık sparış verdık Hiç iki kışilik degıldı.
...u
6 Ay Önce
tek kelimeyle kötü bir ciğer geldi, tekrar sipariş vermem
...z
9 Ay Önce
Yarısı boş geldi
...k
9 Ay Önce
Ayranimi göndermediler
...n
9 Ay Önce
1 saatte geldi ve soğuktu birde lavaş bembeyazdı sanırım ayıp olmasın diye üstüne biraz kıyma sürmüşler kuru lavasi sarıp yedik birde kıkırdak benzeri bişey çıktı icinden
...ü
10 Ay Önce
1 yıldız bile çok pismeden paketlenmiş yanındaki garnitür yok ( bulgur pilavı)

