rider-banner-icon
  • Kahvaltı & Börek
  • Pastane & Fırın
  • Tatlı
  • Express Teslimat

Doğu Karadeniz

TESLİMAT
4 üzerinden 5 yıldız, 72 inceleme
Bursa Cd. 71/a
...e13.06.2026çok taze ve çok güzeldi teşekkür ederiz :)
...z26.05.2026siparişin içine not bırakılmış çok mutlu oldum çok teşekkür ederim iyi bayramlar
...n28.04.2026Kıvamı tadı mükemmel bayıldımmm
...l12.04.2026Herşey o kadar lezzetliydi ki elinize emeğinize sağlık çok beğendik. Tabi kiiii Doğu Karadeniz lezzetiiii😍❤️❤️ Kuryenin hızınıda unutmamak lazım 🥰
...l04.03.2026Doğu Karadeniz lezzeti yine hiç şaşırtmadı tatlıları muhteşemdiii elinize emeğinize sağlık 🤩🤩❤️❤️
...l02.03.2026Hepsi o kadar lezzetliydi ki elinize emeğinize sağlık çok beğendik😍😍😍😍
...h18.02.2026Her gün tatlı söylüyorum taze ve çok iyi paketlenmiş hizmet süper
...n16.02.2026Bir çikolatalı pasta müdavimi olarak söylüyorum. Yediğim en mükemmel çikolatalı pastaydı. Dışındaki çikolataya bayıldım. Hem çok taze hem de çok lezzetliydi.Kesinlikle denemelisiniz.
...h22.01.2026İstediğim içecek değilde ona benzeyen içeceği göndermişler ve istediğimden daha güzel teşekkürler tatlıları ve seçimlerş çok iyi
...s16.12.2025Gayet lezzetliydi
...e14.12.2025gayet güzeldi
...k11.12.2025Geçen krema ile yorum yapmıştım . Az kullanım anlamında . Çok ıyı olmuş krema baymıyor teşşekurler. Ama lütfen bir ricam daha var traliçede şantiyi kaldırın lütfen
...e10.12.2025güzeldi
...R21.11.2025tazeydi teşekkürler ❤️
...t20.11.2025Kurabiye olsun kuryenin nezaketi olsun hepsi on numara içindeki not içinde teşekkür ederim;)
...a18.11.2025çok güzel çok lezzetli bir siparisti dewami gelicekk
...z17.11.2025Ürünleriniz özenle hazırlanmış ve sıcak bi şekilde geldi. Gece olmasına rağmen çok da tazeydi. Hayırlı işler
...n16.11.2025İlginiz için çok teşekkür ederiz sevdiğim kadın çok mutlu oldu sayenizde hayırlı işler. ikramlar içinde ayrıca teşekkür ederim
...ş11.11.2025Kargo çok hızlıydı 👍🏻 böreklerde poğaçalarda efsaneydi çok teşekkürler ellerinize sağlık 🫶🏻😊
...ç09.11.2025hızlı geldi teşekkür ederim
...k27.10.2025Ekler güzel ama kremayı azaltın lütfen
...k26.10.2025Normalde şubenize geliyordum, online’a gelmeniz güzel olmuş. Hayırlı olsun. Biraz yağlı olsa da lezzet güzeldi. Not ve ikram için teşekkürler. Kalorilerini veya gramajlarını öğrenebilir miyim tahmini
...s09.05.2026elinize sağlık harika lezzet ama şanti 1 tık fazla ama 4 verdiğime bakmayın 5 lik
...e27.12.2025çok güzeldi küçük notunuz için tşk ederim
...r28.11.2025Ekler güzel.Pasta konusunda aynısını söyleyemeyeceğim dışına kapladıgınız Beyaz çik. acımtrak bir tadı var ve çok şekerli adamı bayıyor pasta tadı gelmiyor. Kaplama yerine dışa krema kullanılsa müthiş
...e03.03.2026tatlılar güzeldi ama sütlaç çok yanmış ve aşırı soğuk du
...r04.04.2026Çikolatalı pasta dememe rağmen meyveli geldi üstelik pastanın üzerindeki meyveler buruşuktu ayrıca siparişim eksik geldi meyve suyu gelmedi birdaha buradan sipariş vermem ilk ve sondu teşekkürler
...z15.03.2026Verdiğiniz paraya değmez porsiyon küçük lezzet yok
...u07.01.2026Meyveli pastanın içinde sadece muz var baska meyveyi koklatmısslar
...r11.12.2025Tiramisu bozuk gelmiş kreması ekşiydi bildiğiniz bozuktu cheescakede bayattı önermiyorum almayın ilk defa sipariş verdim şans vermek istedim denemeyin
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday00:0023:59

Restoran Bilgisi

KEP Adresi: havvanur.karbuz@hs01.kep.tr

MERSIS No: