rider-banner-icon
  • Döner
  • Kahvaltı & Börek
  • Tost & Sandviç
  • Express Teslimat

Kemal Büfe

TESLİMAT
4.2 üzerinden 5 yıldız, 500+ inceleme
İKİTELLİ OSB MAH. DOLAPDERE 17. ADA SK. DOLAPDERE SANAYİ F2 BLOK NO: 22 İÇ KAPI NO: 22 BA��AKŞEHİR/ İSTANBUL
...K27.06.2026siparis çabuk ve temiz geldi
...n16.06.2026domates koyulmasını rica etmistim koymuslar tesekkür ederim
...ü08.06.2026Hızlı teslimat harika lezzet
...u06.06.2026herşey çok güzel sıcak ve hılzı gelıyo yalnız dostlara salça surmeyın lutfen
...a18.05.2026Ellerinize sağlık. 10 numara 5 yıldız bu fiyata böyle bir kahvaltı süperdi. teslimat çok iyiydi favorim bundan sonra burası.
...k09.05.2026Abi kayserilimisin sucuk sitreç film gibi incecik ha varlığı ha yokluğu 😂
...n05.05.2026Elinize sağlık sıcak ve hızlı geldi
...ş05.05.2026bu işi çok iyi yapıyorsunuz hızlı sıcak ve oldukça lezzetli
...r30.04.2026Siparişlerim Lezzetli sıcak ve doyurucuydu teşekkür ederim
...z29.04.2026Ellerinize sağlık cidden çok lezzetliydi
...u28.04.2026Patso bol güzel ama menmene yumurta beyazı yakışmıyor usta
....14.04.2026Sipariş içeriğini dikkate alıp gönderilmişti sıcak geldi teşekkürler
...r09.04.2026Sabahların vazgeçilmezi 👍🏻👍🏻
...Ğ03.04.2026Ellerinize sağlık.
...K02.04.2026hızlı sıcak ve lezzetli geldi teşekkür ederiz.
...k31.03.2026Hem sıcak hemde çok lezzetliydi ellerinize emeğinize sağlık
...c27.03.2026İnanılmaz güzel dostları var her şey muhteşem çok beğendim herkese tavsiye ederim
...x24.03.2026çok leziz tebrik ediyorum
...n24.03.2026Taptaze malzemeyle sıcacık geldi teşekkür ederim
...Ğ18.02.2026Ellerinize sağlık güzel bir kahvaltıydı.
...a16.02.2026Lezzetliydi biraz soğuk gibiydi büyük ihtimalle gelirken soğumuştur. Fiş söylemememe rağmen siparişin içine attığınız için teşekkürler iyi satışlar
...z13.02.2026İlginiz ve alakanız için teşekkür ederim
...a05.02.2026çok serii geldi sıcaktı
...n15.01.2026Tostlar sıcak geldiği için teşekkürler.lezzetli ve doyurucuydu.kemal büfe gibi işini temiz disiplinli yapan yerlere ihtiyacımız var fakat malesef kemal büfe gibi yerler çok az.şiddetle tavsiye ederim
...n25.12.2025Her zaman ki gibi lezzetli ve sıcacık.
...y15.11.2025En iyisi sensin
...u11.11.2025Midesi hassas birisiyim. Hiç rahatsız etmediği için güvenle tüketebilirsiniz. Teşekkürler.
...n27.10.2025Çok lezzetli.
...l23.10.2025Ben haftanın en az üç günü kahvaltımı yapıyorum hem çok ilgili bir esnaf hemde yediğim her ürün lezzetli iş yerimin yakınlarında iyi ki kemal büfe var
...n20.10.2025Her zaman sıcacık ve lezzetli.
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday07:3017:30
Saturday07:3016:00

Restoran Bilgisi

KEP Adresi: nermin.akar@hs03.kep.tr

MERSIS No: