- Kebap & Türk Mutfağı
- Pide & Lahmacun
Antep Sofrası Lahmacun & Pide & Kebap
Antep Sofrası Lahmacun & Pide & Kebap Değerlendirmeler
...İ
2 Ay Önce
Mahallenin başarılı ve kaliteli insanları.
- Kavurmalı Kaşarlı Yumurtalı Pide715 TL
- Not available5'li Lahmacun Menü
...ı
3 Ay Önce
Kebap çok iyiydi lahmacun da gayet iyi 👍🏻
...k
3 Ay Önce
güzeldi teşekkürler
- Tavuk Şiş Dürüm (125 gr.)395 TL
...n
3 Ay Önce
Teşekkürler
...Ş
4 Ay Önce
👍çok iyiydi
...u
10 Ay Önce
ürünler sıcaktı ve lahmacun lezzetliydi, teşekkürler.
- Lahmacun210 TL
...r
9 Ay Önce
Dürümü neden tırnak pideye sardınız siz antebin paris köyündenmisiniz bu işe bu kadar yabancı olmanız ilginç lavaş yoksa yok diyip iptal edin siparişi
- Lahmacun210 TL
...ı
1 Yıl Önce
Bu lokantayı çoğu zaman tercih ediyorum ama son seferde karışık Kebabin içindeki çoğu çeşit yoktu umarım kalite bozulmamış ogune özel bir durumdur
...S
10 Ay Önce
Sıcak ve güzeldi
- Not available5'li Lahmacun Menü
...u
3 Ay Önce
lezzet normal diyebilirim hava yağışlı ve soğuk getiren kurye siparişi ayaklarının arasında getirdi sepette olması gerekirken
...y
1 Ay Önce
Söylenecek çok şey var da… İsminizdeki Antep kelimesini kaldırmanız en doğrusu olur. Ve bu sektörü bırakıp başka bir sektöre(müşteri memnuniyeti aranmayacak) başka bir alana geçmenizi tavsiye ederim.
...l
1 Ay Önce
Kuzu şişten istedim etler hiç pişmemiş çiğnenmiyor ve yenmiyor kuzu olamaz
...z
1 Ay Önce
Eti cok sert..
...e
1 Ay Önce
1 litrelik 1 tane ayran işaretledim 6 tane 1 litre ayran sipariş geçilmiş bravo doğrusu insan bi düşünür 6 lahmacuna 7 tane 1 litre ayran kim içer diye
...k
1 Ay Önce
Pideden de beytiden de hiç memnun kalmadım ikisinde de kullanılan et çok kötüydü. Şans eseri 1-2 değil pidenin üzerinden 6-7 parça sinir çıktı, beytide aynı şekildeydi ete ne varsa koymuşlar sanırım.
- Sarma Beyti Kebap770 TL
...i
2 Ay Önce
Restorandan verdiğim sipariş özensiz paketleme sonrası tam bir fiyasko. Künefenin şerbeti poşetin içerisinde özellikle poşete kepçe ile dökülmüş gibiydi. Dökülen şerbet pide kutusuna geçmiş. Rezalet
...z
2 Ay Önce
Bir lokma ısırdıktan sonra yiyemedik.
...ç
2 Ay Önce
lahmacun hiç çıtır deyildi içi su gibiydi açıkçası hiç lahmacun tadı alamadik
...r
4 Ay Önce
bu paraya bu malzeme yazık bir daha söylersem iki olsun
...i
6 Ay Önce
Soğukdu güzel değildi Adana dürümün pideye sarılmasıda çok kötüydü
...r
6 Ay Önce
Çok kötüydü gramajı çok az ve buz gibiydi çok geç geldi
...l
7 Ay Önce
lahmacun çok kötüydü hamur geldi bize
...ş
7 Ay Önce
Hayatımda yediğim en kötü etlerden olabilir sert ısırılmıyor lezzet yok garip bir tadı var miğdemi ağrıttı
...y
10 Ay Önce
kuşbaşılı söyledik ki asarli geldi içinde et yok
...n
11 Ay Önce
Tavukların içi pişmemiş kanlı olarak geldi tekrar kendim pişirmek zorunda kaldım.

