- Tatlı
Daffy Dark Chocolate Cafe
Daffy Dark Chocolate Cafe Değerlendirmeler
...r
1 Hafta Önce
nefis
...r
2 Hafta Önce
Yeni çıkmış bir tatlı, tek kelimeyle efsane
- Daffy Cornet460 TL
...n
1 Ay Önce
cikolatalarai guzel
- Kavanozda Belçika Çikolatası (Orta)435 TL
- Cappucino160 TL
...n
1 Ay Önce
hep tatlı istediğim zaman buradan söylüyorum çok güzel tatlıları var ellerine sağlık
- Waffle Cup ( 500 gr.)525 TL
...k
3 Ay Önce
Hayatımda daha hızlı paket servis görmedim siparişim sadece 6 dakika sonra geldi.
- Bunny405 TL
...n
4 Ay Önce
Bazen cilegi cok fazla koyuyorsunuz buda cikolatanin az olmasina sebep oluyor malesef
...z
5 Ay Önce
Harikaaaa
- Kruvasan420 TL
...r
7 Ay Önce
muhteşem her zamanki gibi
- Bunny405 TL
...A
3 Ay Önce
Bask Che. Çok lezzetli ve çikolatası yoğundu. Waffle cup waffle parçası hiç yok gibi çok az sadece bol çikolata ve meyveden ibaret.
- Bask Cheesecake405 TL
- Spoonfull380 TL
...n
7 Ay Önce
çikolotasi waffle hamuru cok guzeldi meyve fazla olabilirdi
- Belçika Waffle415 TL
...r
3 Hafta Önce
Waffle hamuru biraz sertti ama genel olarak tadı güzel bir de öyle bir kaba koymuşsunuzki kesip yenmiyor kabı değiştirseniz iyi olur
- Belçika Waffle415 TL
...z
11 Ay Önce
ikiside iyiydi ancak cheesecake den küf tadı geliyordu midem biraz bozuldu ancak mükemmeller ötesiydi kruvasan sadece cheesecake kötüydü ya da bana denk gelmiş de olabilir ondan başka sorun yok güzel
- Kruvasan420 TL
...i
5 Ay Önce
Geç geldi taş gibi olmuştu airfryerda ısıttık
...n
6 Gün Önce
hic koymasaydiniz kucucuk biseu geldi bi de bayatti ilk zmanlarda cok siparis ederdm cok iyiydi ama gercekten cok kotu bir yer olmussunuz tam bir hayal kirikligi
...ı
2 Hafta Önce
Rezalet kötü dağılmış hal de geldi yenilebilecek gibi değildi görüntüsü
...ş
8 Ay Önce
Sürekli sipariş veriyorum ancak bu sefer ne yazık ki çikolata hiç konulmamıştı nerdeyse
...z
6 Ay Önce
Sürekli sipariş veriyorum en son verdiğimde bildiğin hamur geldi eskisi kadar meyvesi yok hiç konulmamış derecede azdı hiç beğenmedim ve sürekli yediğim tatlıyı ilk defa bu kadar kötü geldi.
...z
7 Ay Önce
Dagilmisti butun cikolatasi beyaz cikolatali ve sutlu cikolatali secmistik sadece sutlu cikolatali geldi. Keki tam pismemisti hamur gibiydi.
...z
9 Ay Önce
Verdiğim en kötü siparişti
...u
11 Ay Önce
Tadı gayet yerinde kıvamı güzel.Fakat ekstra çikolata ekletmeme rağmen çikolata çok azdı.Açıldığınızdan beri tercih ediyoruz ama gidişat olumsuz.
...l
4 Ay Önce
sipariş verdim. beyaz ve bitter çikolatalı istedim. yanlişlıkla sadece beyaz çikolata yollamişlar. neyse yedim. akşam öyle bir midem bulandı ki. asla tavsiye etmiyorum.
...k
5 Ay Önce
Hiç güzel değildi tadı eski tad ve boyut aynı değil ilk dükkanlarında özenle hazırlanıyordu şuan bayabi özensiz
...k
11 Ay Önce
Meyveler çürüktü baya kötü bi tat bırakmıştı.

