- Pizza
- Express Teslimat
Guarda La Pizza
Guarda La Pizza Değerlendirmeler
...n
3 Hafta Önce
şimdiye yediğim en iyi pizzaydi..kızım bile iki dilim yedi normalde sadece misirlarini secerdi..
- Mista Pizza730 TL
...A
1 Ay Önce
Lezzetli
- Pizza Costola855 TL
...A
1 Ay Önce
Lezzetli
- Pizza Costola855 TL
...z
2 Ay Önce
Çok başarılı
- Margherita Pizza595 TL
...n
2 Ay Önce
hepsi sıcak geldi! Kurye dostuma ve pizza ustasına çok teşekkürler!
...g
3 Ay Önce
cok güzel
- Margherita Pizza595 TL
...n
3 Ay Önce
emeğinize sağlık harika
...u
3 Ay Önce
gercekten cok hizli ve sicak geldi tadi ve fiyati da cok uygun tebrikler
- Mista Pizza730 TL
...r
4 Ay Önce
kullanilan malzemeler cok kaliteli tadina bayildik
- Quattro Four Maggi Pizza710 TL
...n
5 Ay Önce
İnce hamur bol malzeme, hızlı geldi ve çok lezzetliydi
- Quattro Four Maggi Pizza710 TL
...k
7 Ay Önce
baya lezzetli ve sıcak geldi. Teslimat süresi de kısaydı
- Margherita Pizza595 TL
...ü
8 Ay Önce
TEK KELİMEYLE HARİKA
- Didi Şeftali (33 cl.)95 TL
...ü
8 Ay Önce
mükemmel
- Margherita Pizza595 TL
...ı
10 Ay Önce
elınıze saglık teşekkür ederiz
...ı
10 Ay Önce
teşekkürler elinize saglık
...ı
10 Ay Önce
Klasik tavuklu roll'dan sanırım 3-4 kez yemişimdir. Her gönderide özenle hazırlanmıştı teşekkür ederim. Karamelize işini ustam iyi yapıyor eline sağlık.
...ı
10 Ay Önce
Tavuklu roll ve yanındaki salata mük, tavsiye ederim. Ne yalan söyleyeyim benden 5 puan
...n
10 Ay Önce
lezzetli
- Funghi Pizza790 TL
...z
11 Ay Önce
Çok güzeldi
- Quattro Four Maggi Pizza710 TL
...n
5 Gün Önce
bu sefer soğuktu
...z
6 Ay Önce
lezzeti çok iyi ama açıklamaları okumuyorlar. kreşteki çocuklar yiyor bunları 6-8 e bölüm lutfen
...ş
2 Ay Önce
Tad ile ilgili hiç bir problem yok fakat pizza kutuda ambalajsız koruma batsız agzı açık geldi.ketçap mayonez bile koymamışlar.Islak mendili de pizza kutusunun içine koymuşlar.
...ç
3 Hafta Önce
Sonunda aradığım pizzacıyı buldum elinize sağlık çok güzeldi
- Mista Pizza730 TL
...r
8 Ay Önce
Hamur çok ince olduğu için fazla fırında kalması nedeniyle kurumuştu.Keza peynirler de. Roka salatası da gelmedi.
...p
1 Ay Önce
rahatsız edici bir yağ tadı var ve italyan pizzası klasmanında değil. pastırmalar jülyen kesimden ziyade daha büyük parçalar halinde olmalı.
...z
2 Ay Önce
yağı gerçekten kötüydü
...u
8 Ay Önce
Kötü bir deneyim oldu. Pizzalar ılık bile değildi. Aşırı tuzluydu, Tuz hamurunda değil herhalde sosundaydi. Çünkü hamburger bile çok tuzluydu. Ya biz Kötü günlerine denk geldik ya da hep böyle.
...i
9 Ay Önce
geç geldi, soğumuş, çok fazla karabiber vardı roast beef pizzada
- Churros230 TL
...n
11 Ay Önce
Pastırma çok kötüydü margarita‘nın peyniri de böyle olmamalı donmuş lastik gibi ağızda büyüyor hamurunuz güzel malzemeleri daha kaliteli kullanırsanız daha başarılı olursunuz bence
...n
1 Hafta Önce
Çok kötü.Malzeme koymayı unutmuşlar. Zaten kurye getirene kadar da soğumuş kurumuş. Margarita da sadece kaşar vardı sanırım. Hamur zaten kâğıt gibi ve kupkuruydu. Hayatımda daha kötü bir pizza yemedim

