rider-banner-icon
  • Ev Yemekleri
  • Restoran Teslimatlı

Usta Tabak

KAPALI
2.9 üzerinden 5 yıldız, 100+ inceleme
M. Fevzi Çakmak Blv. Park Afyon AVM
...y10.05.2026teşekkürler
...a10.02.2026öğle yemeklerinde tercih ettiğimiz bir restoran idi zaten. ev yemeklerini beğeniyorum. bu sefer karışık ızgarasını denemek istedik. çok doyurucu ve lezzetli idi. 4 kişi bitiremedik.
...a01.02.2026Izgara çeşitlerinden tatlıya sulu yemeklerden mezelere kadar hepsini denedik yemekler Şahane servis olması da gayet güzel restorana da gitmeyi düşünüyorum. Tereddüt etmeden tercih edilebilir
...k28.01.2026Harika yemekleriniz 🥰
...n08.12.2025her zaman usta tabagı tercih ediyorum yemekler mükemmel emeğinize sağlık
...ı31.03.2026Ortalama bir lezzet porsiyon çok küçük gelen etler hep yağlıydı buna göre fiyatı çok yüksek
...ı31.03.2026Porsiyon daha büyük olabilir pilav çok lapaydı ama yemek lezzetliydi buna göre fiyatları yüksek
...i20.02.2026sarma güzeldi fakat puf böreği çok yağlıydı çöpe gitti
...i10.12.2025yemek çok yavaş geliyor 1 saat yemek gelmesini bekliyorum
...ı25.02.2026porsiyonlar çok az ama asıl sorun kurye ikidir bulunduğum kata çıkarmıyor beni ayağına çağırıyor şikayet de etmeme rağmen değişmedi bu yüzden bir daha sipariş vermeyeceğim
...z07.06.2026Yemek yolda birbirine karışmış bulamaç olmuş resmen
...L14.05.2026porsiyon denemez çok az koymuş sunuz az daha azaltın kimse sipariş vermesin binikiyüz ödedem 3 İzmir köfte 3 kaşık dana kavurma geldi ekmekler yanmış kurye hızlı FAKATTTT ÜCRETİN HAKKINI VERMİYORSUNUZ
...a10.04.2026Kendinizi bize bırakın dediniz nohutu yasladınız geçtiniz hani dana tandır veya kebap .Yollamışsınız pilav nohut tavuk musakka köfte sırf et için söyledim menüyü ama et namına bişi yoktu
...t06.04.2026Not kısmında belirttim ama dikkat edilmedi özellikle resim çektim patlıcan musakka yoktu tandır dedim kavurma geldi köfte seçeneği vardı o da gelmedi
...u25.03.2026Hayatımda yediğim en kötü yemeklerdi tussuz tatsız soğuk. Bu kadar olmaz ya insanlar para verip bekliyor verdiğiniz hizmet rezillik!!!!!
...a14.02.2026maalesef hiç beğenmedik bir puf böreği fena deii özellikle mercimek corbası cok kötü acılı tavada patatesler bile pişmemiş lezzet yok
...ş22.03.2026Hayatımda yediğim en kötü kuru fasulye en kötü pilav ve en kötü çorbaydı Allah günah yazmadın da nimete eziyet etmişler
...K16.03.2026cok kotu bir paketleme, yemeğin 1 tanesi zaten ezilmis. et yemegine tuzu basmislar tadi kotuydu. ustune küçücük Afyonda 1 saatte siparis teslim ettiler.
...Z16.03.2026Buz gibi geldi yemekler
...k12.03.2026sipariş 1.5 saatte geldi
...ı10.03.2026Her şey karışmış ve yağı poşete akmıştı kızarma genel olarak kuruydu patatesler kendinden geçmiş
...z28.02.2026Aşçı tabağı aldım taze fasulye gönderdiler. hakkım helal değil yazıklar olsun
...n19.02.2026Kesinlikle bir daha önünden bile geçmicem o kadar eminim. Gelen herşey çöpe gitti. Verdiğim parayı geçtim, herşeyin çöpe gitmiş olması o kadar kötü olması verilen paraya acımama sebep oldu.
...a22.12.20252 saatte teslim edildi.
...ı19.12.2025aşcı tabağı istedim orda yazan ürünlerden birtek izmir köfte vardı diğer yazanların hiçbiri yoktu
...z30.11.2025Paranızı çöpe atmak istiyorsanız sipariş verin. Doymak istiyorsanızda 4 porsiyon falan sipariş verin.
...İ21.11.2025Sipariş 1.30 saat sonra geldi.
...u24.10.2025Bütün yenekleri birbirine karıştırıp berbat bir şekilde servis etmişlerdi,bir daha söylemem
...r22.10.2025Yemekleri iyi fakat çok geç geliyor.
...n16.10.2025Mantı söyledik tamamen hamur pişmemiş geldi. Tavuk kanatlar yanmış ve kurumuştu. Kazandibi asla kazandibi değildi ne oldu konusunda yorum yapamıyorum taze değil taş gibiydi. Beyran çorbasında et yoktu
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday11:1521:30

Restoran Bilgisi

KEP Adresi:

MERSIS No:

Satıcı Ticari Unvanı

Uğur Teknekaya

Usta Tabak