- Ev Yemekleri
- Restoran Teslimatlı
Usta Tabak
Usta Tabak Değerlendirmeler
...y
1 Ay Önce
teşekkürler
...a
4 Ay Önce
öğle yemeklerinde tercih ettiğimiz bir restoran idi zaten. ev yemeklerini beğeniyorum. bu sefer karışık ızgarasını denemek istedik. çok doyurucu ve lezzetli idi. 4 kişi bitiremedik.
- Not availableHavuç Tarator
- Ultra Karışık Izgara1.199,90 TL
...a
4 Ay Önce
Izgara çeşitlerinden tatlıya sulu yemeklerden mezelere kadar hepsini denedik yemekler Şahane servis olması da gayet güzel restorana da gitmeyi düşünüyorum. Tereddüt etmeden tercih edilebilir
- Mantı229,90 TL
- Not availableZeytinyağlı Yaprak Sarma
- Niğde Gazozu (25 cl.)49,90 TL
...k
5 Ay Önce
Harika yemekleriniz 🥰
...n
6 Ay Önce
her zaman usta tabagı tercih ediyorum yemekler mükemmel emeğinize sağlık
- Patlıcan Musakka319,90 TL
- Dana Kavurma429,90 TL
- Not availableİçli Köfte
...ı
2 Ay Önce
Ortalama bir lezzet porsiyon çok küçük gelen etler hep yağlıydı buna göre fiyatı çok yüksek
...ı
2 Ay Önce
Porsiyon daha büyük olabilir pilav çok lapaydı ama yemek lezzetliydi buna göre fiyatları yüksek
- Patlıcan Musakka319,90 TL
...i
4 Ay Önce
sarma güzeldi fakat puf böreği çok yağlıydı çöpe gitti
...i
6 Ay Önce
yemek çok yavaş geliyor 1 saat yemek gelmesini bekliyorum
- Cacık (200 ml.)79,90 TL
- Muhteşem Aşçı Tabağı549,90 TL
...ı
4 Ay Önce
porsiyonlar çok az ama asıl sorun kurye ikidir bulunduğum kata çıkarmıyor beni ayağına çağırıyor şikayet de etmeme rağmen değişmedi bu yüzden bir daha sipariş vermeyeceğim
...z
3 Hafta Önce
Yemek yolda birbirine karışmış bulamaç olmuş resmen
...L
1 Ay Önce
porsiyon denemez çok az koymuş sunuz az daha azaltın kimse sipariş vermesin binikiyüz ödedem 3 İzmir köfte 3 kaşık dana kavurma geldi ekmekler yanmış kurye hızlı FAKATTTT ÜCRETİN HAKKINI VERMİYORSUNUZ
...a
2 Ay Önce
Kendinizi bize bırakın dediniz nohutu yasladınız geçtiniz hani dana tandır veya kebap .Yollamışsınız pilav nohut tavuk musakka köfte sırf et için söyledim menüyü ama et namına bişi yoktu
...t
2 Ay Önce
Not kısmında belirttim ama dikkat edilmedi özellikle resim çektim patlıcan musakka yoktu tandır dedim kavurma geldi köfte seçeneği vardı o da gelmedi
...u
3 Ay Önce
Hayatımda yediğim en kötü yemeklerdi tussuz tatsız soğuk. Bu kadar olmaz ya insanlar para verip bekliyor verdiğiniz hizmet rezillik!!!!!
...a
4 Ay Önce
maalesef hiç beğenmedik bir puf böreği fena deii özellikle mercimek corbası cok kötü acılı tavada patatesler bile pişmemiş lezzet yok
- Not availablePuf Böreği
...ş
3 Ay Önce
Hayatımda yediğim en kötü kuru fasulye en kötü pilav ve en kötü çorbaydı Allah günah yazmadın da nimete eziyet etmişler
...K
3 Ay Önce
cok kotu bir paketleme, yemeğin 1 tanesi zaten ezilmis. et yemegine tuzu basmislar tadi kotuydu. ustune küçücük Afyonda 1 saatte siparis teslim ettiler.
- Mercimek Çorbası164,90 TL
...Z
3 Ay Önce
Buz gibi geldi yemekler
...k
3 Ay Önce
sipariş 1.5 saatte geldi
...ı
3 Ay Önce
Her şey karışmış ve yağı poşete akmıştı kızarma genel olarak kuruydu patatesler kendinden geçmiş
...z
4 Ay Önce
Aşçı tabağı aldım taze fasulye gönderdiler. hakkım helal değil yazıklar olsun
...n
4 Ay Önce
Kesinlikle bir daha önünden bile geçmicem o kadar eminim. Gelen herşey çöpe gitti. Verdiğim parayı geçtim, herşeyin çöpe gitmiş olması o kadar kötü olması verilen paraya acımama sebep oldu.
...a
6 Ay Önce
2 saatte teslim edildi.
...ı
6 Ay Önce
aşcı tabağı istedim orda yazan ürünlerden birtek izmir köfte vardı diğer yazanların hiçbiri yoktu
...z
7 Ay Önce
Paranızı çöpe atmak istiyorsanız sipariş verin. Doymak istiyorsanızda 4 porsiyon falan sipariş verin.
...İ
7 Ay Önce
Sipariş 1.30 saat sonra geldi.
...u
8 Ay Önce
Bütün yenekleri birbirine karıştırıp berbat bir şekilde servis etmişlerdi,bir daha söylemem
...r
8 Ay Önce
Yemekleri iyi fakat çok geç geliyor.
...n
8 Ay Önce
Mantı söyledik tamamen hamur pişmemiş geldi. Tavuk kanatlar yanmış ve kurumuştu. Kazandibi asla kazandibi değildi ne oldu konusunda yorum yapamıyorum taze değil taş gibiydi. Beyran çorbasında et yoktu

