rider-banner-icon
  • Kahve
  • Tatlı
  • Express Teslimat

Kahve Dünyası

TESLİMAT
3.6 üzerinden 5 yıldız, 1000+ inceleme
Alibeyköy Mahallesi Vardar Bulvarı no:5-11*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.
...n17.05.2026Kahveler sağlam ve iyi geldi . Lezzeti de güzel teşekkürler
...u09.05.2026Kahve dünyası bu kadar lezzetli sandviçler yaptığıı bilmiyordum. Efsane
...u09.05.2026Hayatımda yediğim en iyi hindi fümeli sandviç
...K29.01.2026çok hızlı geldi teşekkürler
...i27.01.2026Antep Fıstıklı Cheesecake çok iyi. Kestane seviyorsanız tadı baya yoğun olan Kestaneli Cheesecake’i denemelisiniz.
...Ü28.12.2025Sandviç oldukça taze ve güzeldi, kahvem sıcak geldi ve ikisi de dikkatli bir şekilde paketlenmişlerdi. Ellerinize sağlık, iyi çalışmalar.
...ş13.12.2025Her şey her zaman ki gibi çok lezzetliydi
...k26.10.2025çok hızlı geldi harikaydı.
...z21.10.2025bu üclüyü sürekli severek tercih ediyorum cok guzel sandvic bu sefer biraz kucuktu ama güzel
...n09.06.2026Paketin ağzını kapatsanız iyi olacak. Güven vermesi açısından önenli bu devirde.
...z07.10.2025siparişlerim hepsi çok iyidi fakat geçenlerde söylediğim börekitaslar sıcaktı bu sefer soğuk gelmiş ama problem değildi sandviç ekmeği ise çok tazeydi
...i07.10.2025Dengesiz koyulduğu için kahve biraz dökülmüştü. Onun dışında bir problem yoktu :)
...r24.04.2026Sürekli dondurma söylüyorum farklı platformlardan. Lezzetine sözüm yok ama her seferinde farklı hatalar yapılıyor.önceden strafora yapışmıştı. Şimdi de tatlıyı uygun kutuya koymadıkları için açık geld
...k13.02.2026Havuçlu kek taze değildi. fıstıklı ham ve kaşık çikolatalarınız güzeldi.
...ş10.02.2026Cheesecake tuhaftı üstündeki limon muydu neydi anlamadım bayat mıydı anlam veremedim
...m04.02.2026Taze değildi istediğim gibi çekilmemişti
...ş02.07.2025Notlar pek dikkate alınmıyor. Cookiedende memnun kalmadım malesef
...i06.06.2026Çok kötüydü. Cold brew söyledim ama gelen kahve cold brew falan değildi, tadı hiç benzemiyordu ve çok kötüydü
...ş04.06.2026Karamelli latte karameli yoktu ve laktozsuz istediğimiz siparişler laktozsuz değildi. Hepsi aynıydı . Ayrıca pipet konmamış kapak eksik gelmiş
...z31.05.2026Birini yaban mersinli istedim ikisini de hindistan cevizli yollamışsınız en azından yaban mersinli yok diye belirtseydiniz, kurye hızlıydı.
...b29.05.2026Order arrived very late
...k26.05.2026Dondurma paketinin bandı açılmıstı
...u23.05.2026normal ekmeğe koyup göndermişler yazdıginiz şeyi gönderin
...y10.05.2026sipariş 1 buçuk saatte geldi
...t08.05.2026frambuazlı cheesecake yerine başka fıstıklı başka ürün geldi. ellerinde kalmadığı için benim adıma karar almışlar.Telefon açmak akıllarına gelmiyor ve ayrıca benim fıstık alerjim var direkt çöpe attım
...n29.03.2026Tatlılar o kadar bayattı ki artık bozulmasına ramak kalmış ve acılaşmış. Tatlıları yiyemedik bir çatal alıp çöpe attık
...a24.03.20262 aynı pasta arası ciddi bir boyut farkı var. Pasta bayat ayrıca. Bir daha tercih etmem. tek yıldız sadece kuryeye
...m22.03.2026Aşırı küçüktü kahve soğuktu tahinler kurumuştu
...ş17.02.2026Bu kaçıncı eksik geliş her seferinde ufak tefek şeyler eksik geliyor tamam da ya 3 peynirli bagel bi de kahve istedim sadece kahve gelmiş o zaman bagelin parasını neden ödedim ben
...z03.02.2026yanlış geldi
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday10:0021:30
Sunday10:0021:00

Restoran Bilgisi

*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.

KEP Adresi: altinkiliclarkahvekakao@hs03.kep.tr

MERSIS No: 0063023629000012