- Dessert
- Express Delivery
Misprofiterol
Misprofiterol Ratings & Reviews
...k
1 month ago
Kurye arkadaşa çok çok teşekkür ediyorum :)
...a
1 month ago
Çikolata sosunun fazla olmasını isterdim
...n
5 months ago
ellerinize sağlık uzun zamandır böyle profiterol yemiyorduk çok güzel tavsiye ederim
...ş
6 months ago
teslimat da tatlılar da çok güzeldi. kuryeden de özürlerimi diliyorum mevcut konum seçmiştim o da yanlıs girmiş sanırsam eczane ismi de yeni değiştiği için değiştirememiştim, teşekkürler.
- Günlük Çıtır Karışık Çikolatalı Profiterol (24 Adet)1.079 TL
...l
6 months ago
Hafif ve lezzetliydi geldiği gibi yuttuk.
- Günlük Çıtır Karışık Çikolata Profiterol (20 Adet)899 TL
...t
6 months ago
mükemmeldi içi çıtır çikolatası bol çok güzeldi
...Ş
7 months ago
Lezzetli fakat biraz daha kendinizi geliştirmeniz adına puanlıyorum acımasız olmanın anlamı yok iyi çalışmalar
...n
2 months ago
Karamelli profiterolün karamelli kremasına çıtır olmasına bayıldık sadece karamel sosla ve badem fındık vs ile üstünü süslemiş olsaydınız çok daha güzel olabilirdi
- Günlük Çıtır Karamelli Profiterol (12 Adet)539 TL
...I
5 months ago
karışık çikolatalı istedim sadece çikolatalı geldi ya da ben fark edemedim çikolatası da biraz acıydı
...i
7 months ago
İlk aldığımda çok iyiydi fakat ikinci siparişimde yumurta kokuyordu
...ç
6 months ago
sürekli gidip aldığım ya da sipariş ettiğim bir yer lezzete lafım yok çok seviyorum ama burda kuponum vardı kuponla söylediğim için sanırım sosu o kadar azdı ki resmen dokundurulmuş üzüldüm
...s
8 months ago
çikolata sosunda çikolata tadı alınmıyor iç dolgusu krem şanti gibi pataşu hamuru çıtır güzel
...n
1 month ago
ürün geldi tatı cok kötü cikolata acı ve koyu profiterol kırılmıs ezik bayatlamış heralde kimseye tavsiye etmiyorum
...a
2 months ago
15 adet söyledik 12 adet göndermişler fotoğrafı da mevcut yazık günah
...n
4 months ago
Çikolatasıda güzel değildi hamuruda .
...l
5 months ago
Bildiğiniz sosu hazır çikolata sosu, sıfır çikolata tadı lezzet, topların içi bomboş asla değmez
...n
6 months ago
sipariş verdiğim ürün sitede 1,2 kg yazmakta fakat gelen ürün 906 gr geldi yani 1/4 eksik paketi açmadan önceki tartımın fotosu var gönderebilirim
...n
6 months ago
biraz gelistirmeniz lazım cikolataları pek beğenemedik daha tatlı güzel bi çikolata kullanmanizi tavsiye ederim hamur fena değil bi tık daha taze olabilir iç kreması da daha iyi olabilir tatsızdı..
...a
6 months ago
Asla gözüktüğü gibi gelmedi, ellerinde sallaya sallaya getirdikleri için olanda zaten birbirine karışmış mama gibi olmuş

