rider-banner-icon
  • Dessert
  • Express Delivery

Misprofiterol

Express
Rating 3.4 out of 5 stars, 33 reviews
Ankara Cd. 73/B
...k5/4/2026Kurye arkadaşa çok çok teşekkür ediyorum :)
...a5/2/2026Çikolata sosunun fazla olmasını isterdim
...n1/3/2026ellerinize sağlık uzun zamandır böyle profiterol yemiyorduk çok güzel tavsiye ederim
...ş12/19/2025teslimat da tatlılar da çok güzeldi. kuryeden de özürlerimi diliyorum mevcut konum seçmiştim o da yanlıs girmiş sanırsam eczane ismi de yeni değiştiği için değiştirememiştim, teşekkürler.
...l12/18/2025Hafif ve lezzetliydi geldiği gibi yuttuk.
...t12/1/2025mükemmeldi içi çıtır çikolatası bol çok güzeldi
...Ş11/25/2025Lezzetli fakat biraz daha kendinizi geliştirmeniz adına puanlıyorum acımasız olmanın anlamı yok iyi çalışmalar
...n4/17/2026Karamelli profiterolün karamelli kremasına çıtır olmasına bayıldık sadece karamel sosla ve badem fındık vs ile üstünü süslemiş olsaydınız çok daha güzel olabilirdi
...I1/10/2026karışık çikolatalı istedim sadece çikolatalı geldi ya da ben fark edemedim çikolatası da biraz acıydı
...i11/19/2025İlk aldığımda çok iyiydi fakat ikinci siparişimde yumurta kokuyordu
...ç12/24/2025sürekli gidip aldığım ya da sipariş ettiğim bir yer lezzete lafım yok çok seviyorum ama burda kuponum vardı kuponla söylediğim için sanırım sosu o kadar azdı ki resmen dokundurulmuş üzüldüm
...s10/18/2025çikolata sosunda çikolata tadı alınmıyor iç dolgusu krem şanti gibi pataşu hamuru çıtır güzel
...n5/3/2026ürün geldi tatı cok kötü cikolata acı ve koyu profiterol kırılmıs ezik bayatlamış heralde kimseye tavsiye etmiyorum
...a4/5/202615 adet söyledik 12 adet göndermişler fotoğrafı da mevcut yazık günah
...n2/8/2026Çikolatasıda güzel değildi hamuruda .
...l1/3/2026Bildiğiniz sosu hazır çikolata sosu, sıfır çikolata tadı lezzet, topların içi bomboş asla değmez
...n12/19/2025sipariş verdiğim ürün sitede 1,2 kg yazmakta fakat gelen ürün 906 gr geldi yani 1/4 eksik paketi açmadan önceki tartımın fotosu var gönderebilirim
...n12/8/2025biraz gelistirmeniz lazım cikolataları pek beğenemedik daha tatlı güzel bi çikolata kullanmanizi tavsiye ederim hamur fena değil bi tık daha taze olabilir iç kreması da daha iyi olabilir tatsızdı..
...a12/5/2025Asla gözüktüğü gibi gelmedi, ellerinde sallaya sallaya getirdikleri için olanda zaten birbirine karışmış mama gibi olmuş
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday12:0023:59

Restaurant information

KEP Address:

MERSIS number: