- Kahve
- Tatlı
- Express Teslimat
Geek Coffee Shop No:3 Vadipark
Geek Coffee Shop No:3 Vadipark Değerlendirmeler
...ı
1 Ay Önce
Pesto tost efsaneydi. Ellerinize sağlık bu gün o tostu kim yaptıysa tebrik ediyorum gerçekten özenli , her malzemesi tertemiz .
- Not availableFrench Tost
- Not availablePestolu Sandviç Tabağı
...ı
2 Ay Önce
Cok lezzetli ve sicacik
- Not availableHumus Wrap
...ç
2 Ay Önce
Abartmıyorum, son zamanlarda gittiğimiz en iyi mekanlardan biri. Ne yesek çok iyi, ortam zaten ayrı keyifli. Bir de ekip bu kadar ilgili olunca direkt bağımlılık yapıyor.
- Vişneli Belçika Intense370 TL
- Beyaz Çikolatalı Brwonie365 TL
...T
4 Ay Önce
Yazdığınız not çok tatlı :D ekstra ekstra ekstra sıcaaaaaak kahve için teşekkür ederimmm
...z
4 Ay Önce
Kahvaltıları da kahvesi de harika daima vazgeçilmez adresim 👍🏻
- Not availableGeek Kahvaltı Salatası
...ı
5 Ay Önce
2 Su Söylemiştim 1 Tane Geldi :(
- Not availableGranola Bowl
...ç
8 Ay Önce
Sandviçler çok lezzeti ve doyurucuydu ellerinize sağlık
- Not availableFüme Etli Sandviç
...а
8 Ay Önce
Çatal bıçak koymamışlar.
...n
1 Ay Önce
Tost kaşar donmuş buz gibiydi zaten getiricegi yet kuryenin 3 dk lık bir alan domates çorbasının yanına kaşar peyniri ayrı koyabilirdiniz zaten hiç konmamış gibi o ayrı bişey daha çok sos yiyorum sank
...l
3 Ay Önce
Servis paketleme lezzet sıfır teslimat onda da kötü öncelik almak için fazla para veriyorum yemek geldiğin de buz gibi ASLA ASLA ASLA
...n
4 Ay Önce
Çatal/kaşık servisi yok. (Servis istemiyorum seçeneğini seçmedim) Napıcaz elimizle mi yicez? Kabile falansınız heralde çatal peçete düşünemediniz. Salata içinde de 3-4 parça yeşillik atılmış.
...n
9 Ay Önce
İkside sürekli tükettiğim ürünler asla her zaman ki gibi değildi. Kora tostu kalın bir yumurta katmanından ibaretti. Kruvasan waffle içinde meyve yok denecek kadar az. Bu defa çok başarısızdı
...n
9 Ay Önce
O kadar kötüydü ki keşke fotoğraf koyma şansım olsaydı yemek siparişi verecek olanlar paranız çöp olsun isterseniz kesinlikle burdan sipariş verebilirsiniz
...l
1 Yıl Önce
Kahve su gibiydi hiç sipariş vermeyin evde yaptığınız kahve 10 basar, Fıstıklı tiramısuya gelince köpüklü bir kıvamdan ibaretti 250 çok çok fazla bu tatlı için

