- Kebap & Türk Mutfağı
- Pide & Lahmacun
- Pizza
- Restoran Teslimatlı
Öz Güneydoğu Kardeşler
Öz Güneydoğu Kardeşler Değerlendirmeler
...v
Bugün
Harika çıtır çıtır ve lezzetli hiç düşünmeden alabilirsiniz diye tavsiye ediyorum. Başka yere bakmadan direk alabilirsiniz
...s
Bugün
Keyifle sipariş veriyorum her seferinde de çok memnunum teşekkürler
- Sarımsaklı Lahmacun187 TL
...k
5 Gün Önce
Kurye arkadaşa teşekkür ederim hızlı bir şekilde teslim aldım
...a
5 Gün Önce
İnanın bu kadar iyi bende beklemiyordum çok güzel bir işletme
...n
5 Gün Önce
Çok hijyenik ve güzel bir şekilde paketlenmişti
...s
5 Gün Önce
Sonsuz teşekkürler hem lezzeti hem acısı hem porsiyonu o kadar iyiydi ki
...N
1 Ay Önce
Harika bir lezzetti Antep lahmacunu gibi olmuştu hem çok beğendik hemde baya tok tuttu
- Lahmacun185 TL
- Algida Carte d'Or Volcano Cup (160 ml.)100 TL
...b
1 Ay Önce
Daha önce bu kadar uygun fiyata ve inanılmaz lezzetli lahmacun yememiştim ilk oldu benim için artık hep burdayım bundan sonra
- Peynirli Lahmacun175 TL
...R
1 Ay Önce
Daha önce bu kadar uygun fiyata ve inanılmaz lezzetli lahmacun yememiştim ilk oldu benim için artık hep burdayım bundan sonra
- Lahmacun185 TL
- Algida Carte d'Or Volcano Cup (160 ml.)100 TL
...N
1 Ay Önce
Lezzetli ve sıcacık geliyor paketleme çok güzel özeniniz için çok teşekkürler
- Lahmacun185 TL
...R
1 Ay Önce
Açıldığı günlerden beri düzenli müşterisiyim gayette memnunum teşekkürler
- Lahmacun185 TL
- Algida Carte d'Or Volcano Cup (160 ml.)100 TL
...N
1 Ay Önce
Yıllardır kalitesini ve lezzetinizi bozmadığınız için teşekkürler adı gibi çıtır emeğinize sağlık
- Lahmacun185 TL
...M
1 Ay Önce
Harika ve çok lezzetli bir yemektir bir sonraki yemek tercihim buradan olacaktır
- Lahmacun185 TL
- Algida Carte d'Or Volcano Cup (160 ml.)100 TL
...i
6 Gün Önce
soğuk ve el kadar ufacık pideye 525 TL fiyat yazmışlar. Şok markette satılan 15 liralık ayranı getirdiler, üstelik 105 TL fiyat yazmışlardı. Nereden tutarsan vasat bir pide ve ayrandı. Berbatt
...r
1 Hafta Önce
yedıgım en kotuysuydu
...n
1 Hafta Önce
1 buçuk saat bekle, lahmacunlar soğuk geldi ve tatlı da söylemiştim onlar da gelmedi. İnanki olacak gibi değil, pepsi yerine sarıyer kola geldi. Helal etmiyorum!
...k
1 Hafta Önce
hamur tam pişmemiş, içindeki malzeme baya az. ayrıca bir lahmacun ve çiğköfte eksik geldi.
...n
2 Hafta Önce
Buz gibiydi aşırı lezzetsiz
...k
3 Hafta Önce
Yemekler çok geç ve soğuk geldi. Fiyat performans açısından çok düşük bir sipariş oldu.
...k
3 Hafta Önce
Çabuk gelmesine rağmen,buz gibiydi,not düştüm soğan yanında istiyorum diye yoksa yollamayın siparişi dedim, yollamışlar soğan koymadan pepsi istedim Sarıyer kola geldi ,sakın sipariş vermeyin
...N
3 Hafta Önce
HAYATIMDA BU KADAR REZİL BİR LAHMACUN YEMEMİŞTİM. İÇİNDE KIYMA YOKTU, ADINIZI DEĞİŞTİRİN DE GÜNEYDOĞUYA LAF GELMESİN
...z
1 Ay Önce
Sıkıntılar saymakla bitmez. Lahmacun değil hamur yedik 1 saat 45 dakikada gelmesi cabası
...s
1 Hafta Önce
Siparişim 1.5 saatte çiğ köftesi de eksik geldi post makinasi yok 2 saate gelirim dedi saat gec yarın dedik ama ariyorlar açılmıyor telefon kapıya geldi inanılmaz pişman oldum resmen

