- Cağ Kebap
- Kebap & Türk Mutfağı
- Restoran Teslimatlı
Kebab Factory
Kebab Factory Değerlendirmeler
...N
5 Gün Önce
HIZLI TESLİMAT GÜLERYÜZ ÖZELLİKLE KURYE , LEZZET HER ŞEY GÜZELDİ
- Tavuk Şiş (300 gr.)450 TL
- Ayran (30 cl.)50 TL
...r
2 Hafta Önce
her şeyin bu kadar iyi olması asla tesadüf olamaz. ustanın ellerine sağlık, çok memnun kaldım ve hızlı sıcak şekilde geldi. kötü yorumlara da aldanmayın bence markayı karalamaya çalışıyolar
- Tavuk Kanat (350 gr.)440 TL
- Ayran (20 cl.)30 TL
- Su (50 cl.)30 TL
...i
1 Ay Önce
Memet abim genclere taş cıkartıyosun cok güler yüzlüsün
- zurna hatay usulü tavuk döner150gr+ayran299 TL
...t
1 Ay Önce
siparişleri eksiksiz iletti üstüne jestleri yapmış ilgisi ve alakası için tşk ederim Tophaneden sevgiler saygılar
- zurna hatay usulü tavuk döner150gr+ayran299 TL
- Coca-Cola (33 cl.)100 TL
...k
2 Ay Önce
cok guzel paketlerme harika lezzet doyurucu biraz dahali :)
- Urfa Kebap (200 gr.)600 TL
...r
4 Ay Önce
Lezzetliydi ancak porsiyon şeklinde sipariş ettiğimi sanıyordum yani yanında pilav olduğunu sanıyordum öyle gelmedi salata kebap ekmekler ayrı geldi
...k
6 Gün Önce
yemek güzeldi sıcak geldi ve mehmet amca güler yüzlüydü herkese teşekkür ederim
...r
1 Hafta Önce
tavuklar çiğ rezaletti çöpe attım
...u
1 Hafta Önce
Coca cola güzeldi, soğuk geldi. Yemek ile ilgili yorum yapmak istemiyorum. Buradan İlk ve son siparişim oldu.
- Coca-Cola (33 cl.)100 TL
...m
3 Hafta Önce
lezeti çok iyi değildi 4 kere sipariş verdim acı biber biraz faza istedim çok az geldi
...ç
3 Hafta Önce
Berbat ötesi hiç tavsiye etmiyorum
...i
2 Ay Önce
kebapla alakası yok tu cok kalındı lezzetsız
...r
2 Ay Önce
gamraj hilesi vardi kesinlikle tavsiye etmiyorum
...K
4 Ay Önce
Ben hayatımda bu kadar kötü beyti yemedim aşırı baharatlı ve kokan bir et çöpe atmak zorunda kaldım yiyeceği
...ğ
1 Ay Önce
Yemek yenilmeyecek bir durumda çiğ ve ağır kokulu bir şekilde geldi rengi bile bayatlıkyan simsiyah bir hale gelmişti lütfen bu gibi firmalarla çalışmayın gerekirse sağlık Bakanlığına şikayet edeceğim

