- Waffle
- Restoran Teslimatlı
Waffle'cı Kaan
Waffle'cı Kaan Değerlendirmeler
...k
3 Ay Önce
güzeldi
- Gizli Sevda380 TL
- Su (33 cl.)30 TL
- Karamel Dondurma (1 Top)90 TL
...ı
3 Ay Önce
Çok lezzetli ve malzemeleri taze
...k
3 Ay Önce
enfes bir tat elinize sağlık herkese tavsiyem ederim teşekkürler
- Bal Küpü340 TL
...k
3 Ay Önce
süperdi tavsiye ederim teşekkürler
...A
3 Ay Önce
Çok lezzetliydi ya da çok iyi paketlenmişti
- Karizma390 TL
...r
4 Ay Önce
lezzetli
- Gizli Sevda380 TL
...n
4 Ay Önce
muhteşem lezzet
- Sönmeyen Ateş340 TL
...z
5 Ay Önce
malüm espiriyi yapayım bari. sipariş çok geç geldi bir sene sürdü😂 yılbaşından dolayı biraz geç geldi ama güzeldi.
- Kara Sevda300 TL
- Sönmeyen Ateş340 TL
...e
6 Ay Önce
lezzetliydi
- Sönmeyen Ateş340 TL
...u
6 Ay Önce
mükemmeldi
- Sönmeyen Ateş340 TL
...n
7 Ay Önce
Teşekürler
- Kara Sevda300 TL
- Gizli Sevda380 TL
...k
9 Ay Önce
saçaklıyı düşünmeden geçirdiğim 1 gün bile yok. hep duble söylüyorum.
- Saçaklı300 TL
...k
9 Ay Önce
saçaklı bu işletmenin 9. senfonisidir, ustalık eseridir.
- Lobido300 TL
- Saçaklı300 TL
...k
9 Ay Önce
Nice
- Yaz Aşkı340 TL
...k
9 Ay Önce
Çok teşekürler muhteşemdi yapanın elleri dert görmesin notuma dikkat edilmiş çok çok yıldız
- Devlerin Aşkı300 TL
...k
11 Ay Önce
porsiyon müthişti, meyveler ve lezzet de çok iyiydi. puanını görünce şaşırmıştım ama kesinliklikle hak ediyor. tavsiye ederim.
- Sönmeyen Ateş340 TL
...l
5 Ay Önce
Siparisim gayet güzeldi ellerinize sağlık Onun dışında notlar da dikkate alınmıştı bu çok önemliydi. Yalnızca biraz soğumuştu ama çok önemli bir detay değil normal bu havalarda çok teşekkür ediyorum
- Sönmeyen Ateş340 TL
- Devlerin Aşkı300 TL
- Yaz Aşkı340 TL
...r
11 Ay Önce
Waffle'nin en iyi olduğu yerlerden biri belki de en iyisi,paketleme düzgündü ve waffle lezzetliydi her zamanki gibi çok iyiydi,ellerinize sağlık🥰.Ayrıca kurye de çok iyiydi.
- Sönmeyen Ateş340 TL
- Devlerin Aşkı300 TL
...n
1 Ay Önce
Yediğimiz en kötü waffledı. Yanıktı waffle ekmeği hatta ikiye ayrılıyordu. Berbat ötesi
...n
3 Ay Önce
tam 1 saat 15 dk geldi.soğuktu.beklerken iştahım kacti.geç geldi.güzel değildi
...u
3 Ay Önce
Oğlumun canı waffle çekti diye sipariş eve sipariş verdik,ama 2 wafflede yanık olarak geldi.Rengi kapkara,kuru ve üzerindeki çikolata&meyvelere rağmen yanık tadı geliyordu.Paramız çöp oldu
...ı
5 Ay Önce
bu yorumlar da iyi diyen ler ya waffl yememiş hatayında yada eş dost akrama tanıdık hamur pişmemiş resmen iyi yorumlara bakıp da aldanmayın
...Z
5 Ay Önce
çikolata sosu ilave etmenizi istedik, yazdık dikkate alınmamış
...n
7 Ay Önce
Karizma'dan söyledim. Üstünde antep fıstığı yoktu, kestane şekerini koklayarak bulmanız lazım, karamelli dondurma söyledim vanilyalı yollamışlar, beyaz dondurmadan nefret ediyorum bu arada...
...n
7 Ay Önce
bu ana kadar enn kötü deneyim oldu evim.ile arası 100 adım.degil iken salcaya dönmüş 2 adet waffle geldi... hiç memnun kalmadik malzeme yetersiz sunum ozensizdi
...l
8 Ay Önce
Dondurmayı o kadar küçük bir kaba koymuşlardı ki arkadaşımla güldük boşu boşuna dondurmalı almayın
...l
8 Ay Önce
İçinde ananas var yazıyor ama geldiğinde yoktu 😂
...Z
10 Ay Önce
Uzunca zamandır hem restoranda hemde yemek sepetinde waffle kaanı tercih ediyordum fakat son siparişin hayal kırıklığı oldu muzlar aşırı sert ve olgunlaşmamıştı ve çileklerin rengi kötüydü

