rider-banner-icon
  • Waffle
  • Restoran Teslimatlı

Waffle'cı Kaan

4.7 üzerinden 5 yıldız, 100+ inceleme
Tepe Mah. Kubilay Alpugan Sok. Poyraz Apt. No. 3
...k25.03.2026güzeldi
...ı17.03.2026Çok lezzetli ve malzemeleri taze
...k13.03.2026enfes bir tat elinize sağlık herkese tavsiyem ederim teşekkürler
...k13.03.2026süperdi tavsiye ederim teşekkürler
...A05.03.2026Çok lezzetliydi ya da çok iyi paketlenmişti
...r15.02.2026lezzetli
...n11.02.2026muhteşem lezzet
...z04.01.2026malüm espiriyi yapayım bari. sipariş çok geç geldi bir sene sürdü😂 yılbaşından dolayı biraz geç geldi ama güzeldi.
...e29.12.2025lezzetliydi
...u27.12.2025mükemmeldi
...n29.11.2025Teşekürler
...k25.09.2025saçaklıyı düşünmeden geçirdiğim 1 gün bile yok. hep duble söylüyorum.
...k24.09.2025saçaklı bu işletmenin 9. senfonisidir, ustalık eseridir.
...k06.09.2025Nice
...k06.09.2025Çok teşekürler muhteşemdi yapanın elleri dert görmesin notuma dikkat edilmiş çok çok yıldız
...k27.07.2025porsiyon müthişti, meyveler ve lezzet de çok iyiydi. puanını görünce şaşırmıştım ama kesinliklikle hak ediyor. tavsiye ederim.
...l08.01.2026Siparisim gayet güzeldi ellerinize sağlık Onun dışında notlar da dikkate alınmıştı bu çok önemliydi. Yalnızca biraz soğumuştu ama çok önemli bir detay değil normal bu havalarda çok teşekkür ediyorum
...r23.07.2025Waffle'nin en iyi olduğu yerlerden biri belki de en iyisi,paketleme düzgündü ve waffle lezzetliydi her zamanki gibi çok iyiydi,ellerinize sağlık🥰.Ayrıca kurye de çok iyiydi.
...n06.05.2026Yediğimiz en kötü waffledı. Yanıktı waffle ekmeği hatta ikiye ayrılıyordu. Berbat ötesi
...n16.03.2026tam 1 saat 15 dk geldi.soğuktu.beklerken iştahım kacti.geç geldi.güzel değildi
...u14.03.2026Oğlumun canı waffle çekti diye sipariş eve sipariş verdik,ama 2 wafflede yanık olarak geldi.Rengi kapkara,kuru ve üzerindeki çikolata&meyvelere rağmen yanık tadı geliyordu.Paramız çöp oldu
...ı12.01.2026bu yorumlar da iyi diyen ler ya waffl yememiş hatayında yada eş dost akrama tanıdık hamur pişmemiş resmen iyi yorumlara bakıp da aldanmayın
...Z04.01.2026çikolata sosu ilave etmenizi istedik, yazdık dikkate alınmamış
...n12.11.2025Karizma'dan söyledim. Üstünde antep fıstığı yoktu, kestane şekerini koklayarak bulmanız lazım, karamelli dondurma söyledim vanilyalı yollamışlar, beyaz dondurmadan nefret ediyorum bu arada...
...n09.11.2025bu ana kadar enn kötü deneyim oldu evim.ile arası 100 adım.degil iken salcaya dönmüş 2 adet waffle geldi... hiç memnun kalmadik malzeme yetersiz sunum ozensizdi
...l19.10.2025Dondurmayı o kadar küçük bir kaba koymuşlardı ki arkadaşımla güldük boşu boşuna dondurmalı almayın
...l09.10.2025İçinde ananas var yazıyor ama geldiğinde yoktu 😂
...Z06.08.2025Uzunca zamandır hem restoranda hemde yemek sepetinde waffle kaanı tercih ediyordum fakat son siparişin hayal kırıklığı oldu muzlar aşırı sert ve olgunlaşmamıştı ve çileklerin rengi kötüydü
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday11:1523:59

Restoran Bilgisi

KEP Adresi:

MERSIS No: 0614157168200001

Satıcı Ticari Unvanı

Melek Birsen Gıda İmalat Turizm ve Ticaret Limited Şirketi

Waffle'cı Kaan