- Kebap & Türk Mutfağı
- Pide & Lahmacun
- Restoran Teslimatlı
Usta Pideci
Usta Pideci Değerlendirmeler
...r
3 Hafta Önce
Oldukça hızlı geldi. Elinize sağlık.
- Kuşbaşılı Kaşarlı Pide Menü360 TL
...K
2 Ay Önce
Muhteşem ama ücretsiz teslimat istiyoruz
- Kıymalı Pide305 TL
...ü
2 Ay Önce
kurye arkadaşa teşekkürler
...n
3 Ay Önce
İSTEDİĞİM DONDURMA GELMESE DE GÜZEL VE HIZLIYDI
- Coca-Cola Fırsatı (Kuşbaşılı & Sucuklu Kaşarlı Menü)610 TL
...r
7 Ay Önce
gayet hızlı geldi ve lezzetliydi.
- Dilediğin İkili450 TL
- 2'li Lahmacun Menü330 TL
...r
7 Ay Önce
Hızlı ve lezzetliydi.
- Kuşbaşılı Pide Menü360 TL
...i
4 Ay Önce
Yanında garnitürler yoktu. Eksik menüydü.
...m
6 Ay Önce
Soğuk geldi
...g
4 Ay Önce
kanatlar çok küçük gorseldekiyle alakasi yok
...u
7 Ay Önce
İlk defa ekşili patatesli pide yedim çok yavan ekşiydi teslimat iyiydi
...a
7 Ay Önce
İdare eder
...z
1 Ay Önce
Lezzetsiz ve soğuk, kurye iyiydi ama.
...n
4 Gün Önce
soğuk ve çok özensiz bir paketti paket içeriği doyurucu değil
...n
1 Hafta Önce
teslim ettik dediler ama ne geldi ne de aradılar asla tercih etmeyeceğim bir daha ayriyeten cimere de yazıp şikayet ettim, tüketici haklarına param haram olsun
...i
1 Hafta Önce
Hayatımda gördüğüm kuşbaşılı pideye benzemeyen pideydi kutunun yarısı açık geldi ve pideler dağılmıştı
...k
2 Ay Önce
Sizi pideci yapanın… Biri kıymalı biri kaşarlı söyledim.Kaşarlı olan buz gibi donmuş lastik gibi olmuş dişim kesmedi.Kıymalı olan bildiğin lahmacun buz gibi.Tek sıcak olan soğuk olması gereken kola😖
...n
2 Ay Önce
çok kötü
...i
2 Ay Önce
Ne lezzet, ne tuz, ne tat,... Hiçbiri yok. Hamur kalın. İç malzeme eksik. Tam bir facia.
...u
9 Ay Önce
Pideler çooook geç geldi, ve değişik bir yağ kokusu vardı, yiyemedik paramız çöp oldu resmen
...k
5 Ay Önce
YEMEK ÇOK KÖTÜYDÜ PİŞMEMİŞTİ MALZEMELER ÇOK BÜYÜKTÜ HİÇ BEĞENMEDİK
...a
7 Ay Önce
Bir daha tövbe.
...i
6 Ay Önce
göndermediler sakın sipariş etmeyin göndermiyorlar gönderdik diyorlar
...k
10 Ay Önce
patatesli pidesi baya kötü yani yaban olmuştu ıspanaklı pidesi de idare ederdi ahım şahım birşeyi yok
...a
11 Ay Önce
ayran ve garnitür teslim edilmedi bir daha siparış vermiyecegım
...y
11 Ay Önce
Çok kötüydü ne tuzu vardı ne yağı bom boş sebze koyup yollamışlardı çatal kaşık istedim onu bile koymamışlar kola sıcacıktı hiç lezzetli değildi pide
...a
1 Yıl Önce
Kuşbaşılı pide pişmemişti etler ve biberler çiğdi ilk ve son siparişim olacak rezalet

