rider-banner-icon
  • Tost & Sandviç
  • Restoran Teslimatlı

Tostology

4.4 üzerinden 5 yıldız, 68 inceleme
2666. cadde 5B-E
...r18.06.2026Önder Bey çok nazik ve güler yüzlüydü. Siparişimi özenle teslim etti, kendisine teşekkür ederim. 🌸 Ayrıca tostları aşırı güzelll
...l16.06.2026Kalitesi falan standartların çok üstünde. Zam yapmayın devam
...k16.06.2026llk lokmadan son lokmaya kadar doluydu. Lezzetli
...n16.06.2026Kaçıncı siparişim hatırlamıyorum, lezzet hep aynı.
...e09.06.2026hayatımda yediğim en güzel tostu ayvalığınız ne kadar kötüyse bu tost o kadar güzel🙌🏻
...n22.02.2026Patatesli güzeldi ancak kaşarlı başarılı değildi
...k08.12.2025Menü fiyatları uygun, porsiyonlar gayet yeterli.
...n08.12.2025Kurye hızlı ve nazikti, hizmet için teşekkür ederim.
...ç08.12.2025Sipariş çok hızlı geldi, ürün sıcaklığını hiç kaybetmemişti.
...n08.12.2025Mekanın hijyenine önem verdikleri belli, paketleme çok özenliydi.
...e23.10.2025Gayet beğendim içeriği doluydu ve lezzetliydi paketleme çok kaliteliydi elinize sağlık notlara dikkat ettiğiniz için de teşekkürler.
...l21.10.2025Kaşarlı tost güzeldi ama paketlemenin bu kadar özenli olmasına ayrı şaşırdım
...a21.10.2025Gece geç saatte sipariş verdim, teslimat hızlıydı. Ama tost biraz soğumuş geldi sonradan ısıtmak zorunda kaldım. Yine de lezzeti iyiydi
...n21.10.2025Kaşarlı Tost sade ama kaliteliydi
...k21.10.2025Yanına biraz sos eklense harika olur
...r21.10.2025Siparişim beklediğimden hızlı geldi, tostun içindeki malzeme doluydu ve ekmeği de çıtırdı.
...e16.12.2025hizmet güzel sağ olsunlar ama bir daha ayvalık burdan yerim bir tost değildi. bir kere ayvalık 1 cm ince olmuyor kalabalık oluyor. ama hizmeti iyi insanlar istedikleri tostu yesin
...r26.10.2025Hızlı teslimat, leziz bir tost
...r03.01.2026hızlı ve sıcak geldi, lezzet olarak da gayet başarılıydı, tesekkurler
...u17.12.20252 ayran istemiştim 1 tane gönderildi
...n21.10.2025Porsiyonun küçük olması dışında her şey çok iyiydi.
...r21.06.2026Ayvalık tostu değil bu siz olayı çok yanlış anlamışsınız :(
...u11.11.2025tadı çok kötüydü
...n12.10.2025Hayatımda yediğim en boş kumruuydu. Başka bir şey söylemeye gerek yok görseller tamamen aldatıcı
...a02.11.2025Asla görseldekiyle alakası yok yakmışlar birde haram olsun param dalga geçer gibi
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday00:0000:30
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Saturday,Sunday11:0023:59
Friday13:3023:59

Restoran Bilgisi

KEP Adresi: rasitdeniz.orhon@hs09.kep.tr

MERSIS No:

Satıcı Ticari Unvanı

RAŞİT DENİZ ORHON

Tostology