- Tatlı
- Restoran Teslimatlı
Boston Drink & Dessert
Boston Drink & Dessert Değerlendirmeler
...k
6 Gün Önce
herşey tam aanlamıyla mükemmellll
...k
1 Ay Önce
tam anlamıyla mükemmel
...n
2 Ay Önce
ekmek istemistik eksik gönderildi
...u
3 Ay Önce
Her zaman ki gibi güzeldii
...u
3 Ay Önce
Aşırı lezzetliydi 👌🏻
...n
3 Ay Önce
yani içine bi tane çilek koymuşsunuz onu da en üste dalga geçer gibi 2,3 tane muz koymuşsunuz pankekle bisküvi tozunu basmışsınız içine göndermişsiniz tam tersi olsaydı daha iyi olurdu.
- Quincy380 TL
- Soda (20 cl.)60 TL
...r
4 Ay Önce
sıcak ve hizli geldi cok güzeldi 2 kişi için gayet yeterli
- Pancake Mix420 TL
...u
4 Ay Önce
Güzel para güzel cheesecake hızlı teslimatt
- Boston Sans Cheesecake400 TL
...k
5 Ay Önce
Hem hızlı geldi, hem taze ve bol malzemeliydi üstünde 2 tam muz, 5-6 çilek, kırıntı ve mükemmel çikolatasıyla benden tam not aldı. Bayildimm🤌
- Waffle430 TL
...t
6 Ay Önce
Elinize sağlık lakin kuryeleri uyarmanız lazım, waffle’ı taşırken yan çevirmemesi gerektiğini. :)
...n
6 Ay Önce
Çok güzeldiii her zaman ki gibi
...u
6 Ay Önce
pahalı ama güzel
- Brookline380 TL
...r
6 Ay Önce
Mükemmel bir lezzet
- Waffle430 TL
...k
6 Ay Önce
kızlar tereddüt etmeden sipariş verin.🤣
- Double Waffle840 TL
- Coca-Cola (33 cl.)120 TL
...n
6 Ay Önce
çok hızlı geldi, tadı harikaydı🫶🏻 sonunda istanbul standardında bir çikolatacı sökede. notu dikkate alıp kapıyı çalmadıkları için teşekkür ederim
- Boston Sans Cheesecake400 TL
- Basic Cup370 TL
...u
6 Ay Önce
Çok lezzetli zaten ama bir de notumu dikkate alıp isteğimi kırmamaları ayrı güzeldi. Çok teşekkürler. Sadece kapıya bırakın notuna kurye arkadaşlar biraz daha dikkat etsin lütfen kızım uyuyordu :))
- Basic Cup370 TL
...z
7 Ay Önce
Kesfetmem çok kötü oldu cünkü cok beğendim🥲
...n
7 Ay Önce
Hersey cok iyiydi paketleme olsun tatlı olsun tavsiye ederim
- Boston Sans Cheesecake400 TL
...k
7 Ay Önce
Aşırı güzeldi
- Quincy380 TL
...n
3 Ay Önce
Her zaman söylerim son siparişimde çikolata azdı ve resmen meyveler sulu konmuş sanırım çikolata sulanmış gibi tatsızdı
- Coca-Cola Zero Sugar (33 cl.)120 TL
...r
6 Ay Önce
3.kez sipariş veriyoruz ilk verdiğimiz siparişde porsiyon büyüklüğü çok iyiydi çikolatası tam kararındaydı sonraki verdiğim iki siparişimde ilki gibi değildi çikolatası azdı porsiyonu küçülttüler
...r
1 Ay Önce
İlk sipariş çok iyiydi ama 2.siparişimde çikolatası az geldi
- Waffle430 TL
...y
2 Ay Önce
6 da gelsin diye belirtmiştim erken geldi tatlı beklediği için de ilk yapıldığı gibi değildi
...r
2 Ay Önce
tadını çok beğeniyoruz özelşikşe sipariş edşyoruz fakat gelirken ister istemez zarar görüyor bir şekilde birbirine giriyor biraz dikkat ederseniz çok sevinirim ama genel olarak çok beğeniyoruz
...ç
2 Ay Önce
Oreo istemiştim dümdüz bir kurabiye yollamışsınız üstelik 40 tl böyle bir işletmenin bunu yapmasına şaşırdım. Onun haricinde tatlı çok güzeldi emeğinize sağlık.
...a
5 Ay Önce
çikolatası azdı
...t
6 Ay Önce
Git gide küçültüyorlar porsiyonları çikolatası katı geldi brookline beğenmedim gerçekten kötüydü
- Waffle430 TL
...r
6 Ay Önce
Çikolatası cok azdı ve donmustu normalde çok severek yerdim ama bu sefer hiç begenmedim maalesef
...n
6 Ay Önce
güzel
...r
2 Hafta Önce
Çok güzeldi yalnızca porsiyon olarak küçük bulduk. Fakat galiba kalıp ile ilgili çünkü çikolata gayet bol gönderilmişti. Maliyet azaltmak adına yapılmış olsaydı çikolata da az olurdu. Elinize sağlık.
- Boston Sans Cheesecake400 TL

