rider-banner-icon
  • Kahve
  • Tatlı
  • Tost & Sandviç
  • Express Teslimat

Coffy

TESLİMAT
3.5 üzerinden 5 yıldız, 100+ inceleme
Büyükdere Mah. Prof.Dr.Nabi Avcı Bulv. No:17A-B Odunpazarı Eskişehir
...l02.05.2026survivor izlerken havuclu kek odulu cikinca annemle soyluyoruz. gayet lezzetli. kucuk bir dilim geliyor. ancak yerken tatmin ediyor. fazlasi olmaz
...l02.05.2026annemle survivorda havuclu kek odulu cikinca soyluyoruz. gayet lezzetli tavsiye ederim
...u01.03.2026isli peynir hindi fümeli baget sandvic harika
...u01.03.2026sadece her siparişte pipet koymayı unutuyorsunuz. onun dışında güzel kahveye ucuza ulaşmak harika ellerinize sağlık
...i08.01.2026Harikaaaaa
...ç04.01.2026çok iyiydi kuryeye teşekkürler
...k17.12.2025ay harikasınız paketlemesi de harika. tatlılarınızı cok sevdik gecen de havuclu kek söylemistim o da harikaydı elinize saglık seviyorum sizi <3
...f23.11.2025Burayı gerçekten çok seviyorum kahvelerin tadından fiyatlara paketlemeden hızına kadar her şeyi çok iyi, öğrenci dostu harika bir mekân, ellerinize sağlık :)
...s08.11.2025Kahvenin üzerini kapatmışlar dökülmesin diye matcha da kahve de çok iyi en iyi çalışanlar şu saattekiler süpersiniz teşekkürler elinize sağlık pipeti de unutmamışlar
...r30.10.2025Matcha efsoydu notumu dikkate almışlar elinize sağlık
...r28.10.2025Matcha yı kim yapmışsa eline sağlık güzeldi sadece biraz daha çilek aroması konulabilir hızlı geldi
...r19.10.2025ya çok tatlılar donut kalmadığı için dolaptan getirdim diye not yazmış bide minik gofret koymuş çok mutlu oldummmmm 💞� :))))
...ş05.09.2025mufin ayrı bi harikaydı bayıldım caramel macchiatoda ayrı bı güzeldi ellerinize sağlık gönderdiginiz küçük notta ayrı bi şirindi çok teşekkür ederim her şey için ellerinize sağlık 😋🥰😍🫶
...n21.07.2025Şiddetle tavsiye edilir , hızlı hazırlanıyor bekletmiyorlar nerdeyse her gün çalıştığımız yere sipariş veriyoruz , ellerinize sağlık 🙏
...l17.06.2026buyuk boy istedim orta gelmis ve buzsuzdu
...z11.05.2026lattesi hep acı oluyor
...n05.04.2026O kadar mesafeden sorunsuz geldi sağolsunlar ama pipet unutulmuş
...i14.12.2025Pipet yoktu gerisi güzel
...n14.11.2025başarılı
...s08.11.2025Pipet yoktu
...n16.07.2025gecenkini yapan arkadas felaket güzel yapmıştı ama şimdi buz doluydu okdr lezzetli gelmedi aynısından olmamisti bu sefer
...r10.07.2025Pipet yoktu
...n07.07.2025çliekliyi çok begendım cookıe tadı guzel gelmedı normalde ıctıgım bır sey ama begenemedım byrdakını
...ç04.04.2026lezzetli ama.. sufle çok ufak, pudra şekeri konulmamış, kahve dökülmüştü
...z26.03.2026kahve en az 40 dakika kuryeyle dolaştı ve geldiğinide buz gibiydi,, daha önce hiç böyle olmamıştı :/
...ş22.03.2026Açıkçası san sebastianın tadı gayet güzel olsa da çikolatasını oldukça kalitesiz buldum kullandıkları markayı değiştirmelerini öneririm.Ayrıca neredeyse 1 saatin sonunda geldi doğrusu üzdü bu süre.
...f02.03.2026Ellerinize sağlık fakat laktozsuz süt seçimi konusunda özellikle kişinin sağlığı için dikkatli olunmalı, bu seçimi keyfi yapanlar olabilir ama bu konuda yüksek düzeyde hassasiyeti olanlar var.
...l30.01.2026Eksik ürün gönderildi ve laktozsuz olanları ayırmak için üstüne hiçbir şey yazmıyorlar.
...r13.10.2025gelen cheesecake kutusunun kapağı açıktı, kahveninde sütü maalesef azdı ama tadını beğendim
...a28.05.2026frozen frozen değildi
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday08:3023:30

Restoran Bilgisi

KEP Adresi:

MERSIS No: 0385055520800826