- Çiğ Köfte
- Express Teslimat
Çiğ Köfteci Ömer Usta
Çiğ Köfteci Ömer Usta Değerlendirmeler
...k
4 Ay Önce
Yapılan kotu yorumlara ragmen korkarak sipariç verdım ama agzının tanını bılmıyor olumsuz yorum yapanlar galıba boyle bı mükemmbellık yok harıka inşallah hep boyle kalır tazelıgı ve lezzeti 👏
- Double Çiğ Köfte Dürüm (175 gr.)165 TL
...n
9 Ay Önce
Çok hızlı geldi lezzetide çok iyiydi diğer yerlere göre tabsiye ederim
...e
8 Ay Önce
sürekli siparişi verdiğim yer mükemmel ötesi maraşımın en iyi çig köftecisi bu lezzeti herkes tatması gerek😍
...z
10 Ay Önce
İnsan bi limon koymaz mı , sebzeler hep bayat
...t
9 Ay Önce
ellerinize sağlık herşey çok güzel di
...r
9 Ay Önce
Mükemmel ötesi bir işletme çok hızlı geliyor ve çok lezzetli mükemmeldi
...r
9 Ay Önce
Maraşın en iyi çiğköftecisi herkes kesinlikle bu lezzeti denemeli mükemmel ötesi😊
...r
10 Ay Önce
tam ihtiyacım olan acılıktaydı, teşekkür ederim
- Çiğ Köfte (750 gr.)520 TL
...e
9 Ay Önce
kötü yoruma rağmen sipariş edip denemek istedim gayet güzel istediğim acılıkta malzemeleri eksiksiz taze elinize emeğinize sağlık
- Ayran (30 cl.)55 TL
...k
10 Ay Önce
Hayatında yediği engüzel çiğ köfteydi malzemeleride tazeydi sonunda aradıgım lezzeti buldum inşallah sureklı devamı gelır
...n
8 Ay Önce
Düşük puanlı diye yorumlara rağmen sipariş edeyim dedim hakikaten tüm kötü yorumları hak ediyor malzemeler bayat büyük ayran söyledim küçük ayran gelmiş jokerden söyledik diye uyanıklık yapılmış
...s
2 Ay Önce
hiç beğenmedim 1 tane bile sos koymamış birde bu kuryeler neden bozuk para almıyor yanlarına yani sırf üstü kalsın desin diye bozuk param yok deniliyor hepsi aynı
...ü
3 Ay Önce
Hiç güzel değildi özellikle paketlemesi
...Y
3 Ay Önce
Ürün görseldeki gibi gelmedi rezalet bir şekilde göndermişler içinde ekmek yok yeşillikleri yok domatesini 1 ince dilim göndermişler turşusu tadı kötüydü birdaha sipariş vermeyeceğim kimseyede önermem
...u
3 Ay Önce
sadece minicik bir Marul 2 tane nar ekşisi ve çok az turşu ile aşırı özensiz olarak gönderildi. lezzeti de eh işte denilebilecek seviyede. kesinlikle tavsiye etmiyorum
...Y
4 Ay Önce
Yazdığım notu dikkate alamışlar extra lavaş da eklenmemiş
...m
9 Ay Önce
berbat yediğim en kötü çiğköfteydi hatta yiyemediğim desem daha iyi olur
...ç
9 Ay Önce
Siparişi yanlış göndermişler tekrardan yarım saat bekledik söylemesek daha iyiydi
...i
10 Ay Önce
Yazmama rağmen Limon gönderilmiyor Maalesef 2. Oldu özellikle istiyorum ama yok hocam elinizdemi yok
...n
10 Ay Önce
sodamın birisi eksik geldi
...l
10 Ay Önce
Roka ve maydonoz hiç yoktu acı sos ve nar ekşisi eksik bırakmışlardı. 750 gr köfteye ince iki dilim limon ve 4 ince dilim domates bırakmışlar. Dürümün içerisinde bile daha çok malzeme oluyo. Beğenmedm
...r
10 Ay Önce
Berbat akşam pazarında yerde kalan sebzeleri toplayıp satıyorlar galiba

