rider-banner-icon
  • Pide & Lahmacun
  • Express Teslimat

Kardeşler Pide

KAPALI
TESLİMAT
4.2 üzerinden 5 yıldız, 5000+ inceleme
Yıldırım Beyazıt Cad. No: 103/A*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.
...l21.06.2026elinize sağlık çok güzel olmuş
...i27.06.2025Yemek her zaman sıcak ve lezzetli geliyor, elinize sağlık. 😊
...N13.07.2025teşekkürler
...s13.07.2025Mükemmel
...a14.06.2026Lezzetli ancak lahmacunu eskiden daha guzeldi.
...Ç18.03.2026Kusbaşılı iyiydi ama sucuklu için aynısını diyemeyeceğim 4 tane sucuk vardı kaşarlı pide söylesek daha iyiydi sanki.
...l28.02.2026400 TL idi 425 aldılar benden ve ayran 1 tane idi
...l27.12.2025Çok küçük porsiyon
...a09.11.2025Beyaz peynirli pide söyledim soğuk tu
...r13.10.2025pahalı olmasına rağmen etin gramajı az ve ayran küçük. ama lezzeti güzel.
...l02.09.2025ayran gelmedi
...r23.08.2025lahmacunu iyiydi sadece ekmeği sertti biraz
...i02.07.2025hizli ve guzeldi
...r12.06.2026küçüktü malzemesi azdı ama lezzet fena değildi
...i10.06.202620 yıldan fazla olmuştur hamur aşırı kalındı ilk günkü gibi özenli kalırsınız inşallah
...r08.04.2026Lahmacunlar salçalı ekmek gibiydi
...a10.01.2026Çok puan kırmak istemedim ama bu sefer olmamış yakışmadı size
...l31.12.2025ayran lar gelmedi tat iyi!
...n13.12.2025Ürünlerde bir çıtırtı yoktu, gevşemisti
....18.06.2026Her zamanki gibi 10 numara 5 yıldız
...n16.06.2026Çok lezzetliydi sadece yanında maydonoz olmasını isterdim teşekkürler ayranı da hediye olarak göndermeniz çk güzeldi
...t12.06.2026Siparis cok cabuk geldi ve lahmacunlar cok lezzetli
...k12.06.2026Yemek yerken şarkı söylettiniz o derece elinize emeğinize sağlık :))
...z11.06.2026Siparişim güzel bu işletmenin bütün yemeklerini çok seviyorum çok lezzetli ama hiç indirim olmuyor o üzüyor ve Yemeksepeti sisteminden dolayı çok geç geldi sistemden şikayetçiyim
...l07.06.2026muhteşem ötesi ellerinize sağlık teşekkürler
...n07.06.2026hep güzel hep sıcak hep lezzetli elinize saglik
...ş25.05.20265 yıldır değişmeyen lezzet bıkmadan usanmadan her gün yiyebildiğim tek yer
...k21.05.2026Kocam ilk defa sipariş ettiğim bir lahmacunu bayıla bayıla yedi. Çok lezzetliydi umarım bu lezzeti bozmazsınız 😁
...n11.05.2026çok başarılı bir pide ve el emeği tekrar tekrar teşekkürler elinize sağlık,Kurye Arkadaşa da Ayrıca Teşekkür Ederim Kibar Ve Nazikti ,Tekrar Teşekkürler Hayırlı İşleriniz Oldu
...z01.05.2026kurye ve müşterilerin baş dostu
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday00:0002:45
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday11:0023:59

Restoran Bilgisi

*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.

KEP Adresi:

MERSIS No: