- Kahvaltı & Börek
- Pastane & Fırın
- Tatlı
- Express Teslimat
Tandır Ekmek & Cafe
Tandır Ekmek & Cafe Değerlendirmeler
...n
2 Hafta Önce
harika ne zaman sipariş versem sağolsun arkadaşlar eksiksiz yolluyor ekmek taze leziz teşekkür ederim
...r
2 Ay Önce
ellerinize ekmeğinize sağlık
- Frambuaz Tartolet (500 gr.)390 TL
- Kepek Ekmeği40 TL
- Trabzon Ekmeği130 TL
...k
2 Ay Önce
Fazla Dan pasta gelmiş helal edin
- Çilekli Mois Pasta300 TL
...k
7 Ay Önce
ekmekler 👏✊👍
- Köy Ekmeği (1 kg.)215 TL
- Tam tahıllı ekmek140 TL
...r
8 Ay Önce
ellerinize sağlık, pasta çok güzel olmuş
- Muzlu Fındıklı Pasta (4-5 Kişilik)1.000 TL
...y
8 Ay Önce
Ekmek siparişi etmiştim ekmek mükemmel favorim oldu artık poğaça da normal tesekkurler
- Peynirli Poğaça35 TL
- Not availableEkmek
- Ekşi Mayalı Tam Buğday Ekmeği (Adet)145 TL
...n
10 Ay Önce
çok iyi
...y
5 Ay Önce
eklerlerin klasik olduğunu düşünmüştüm o yüzden çilekli, vs şeklinde gelince hayalkırıklığına uğradım ancak hamurunun güzel olması sebebiyle aktı diyebilirim. kurye arkadaşa de ayrıca teşekkür ederim.
- Küçük süt (kakaolu muzlu çilekli sade)45 TL
- Donut(çilekli muzlu çikolatalı frambuazlı)60 TL
...m
2 Ay Önce
Patatesli kol böreği o kadar kötü idi ki sulanmış ve çok değişik bir tadı vardı. Bozuk gibi. Yemediğiniz bir şeyi başkalarına göndermeyin lütfen 🙏🏻
- Tam Buğday Ekmeği65 TL
- Peynirli Kol Böreği350 TL
...ı
3 Ay Önce
Sipariş oldukça geç geldi üstelik üründe eksik gönderildiğinde üzücü oldu. Keşke arayarak başka bir ürün gönderilmesi teklif edilseydi.
- Tam Buğday Ekmeği65 TL
...n
6 Ay Önce
Ekmekler Sıcak değildi. 🥴🥴
...y
7 Ay Önce
Ekmekler guzel fakat aynı ekmeği sipariş etmeme rağmen herseferinde farklı ekmek geliyor
...n
1 Ay Önce
kestaneli istemiştik krokanlı pasta geldi
...z
7 Ay Önce
çilekli mois istedim çikolatali çilekli bisküvili bişey geldi.
...t
1 Ay Önce
bayat
...N
1 Ay Önce
Sabah saatinden sipariş verdiğim simitler nasıl bu kadar bayat olabiliyor yazık çok yazık
...a
1 Ay Önce
Bu ikinci kez yine yanlış sipariş geldi ürün elinde yoksa iptal et siparişi uğraştırma ya
...ş
1 Ay Önce
Eşim aşerdi diye istedim. 1 saatte geldi. Gelmesini geçtim zehir gibi bir tat. Eşimin midesi ağzına geldi. Beklemiş ürünü göndermişsiniz. Elinize sağlık.
...a
1 Ay Önce
Ya bi tam buğday 2 ciabatta ekmeği istedim hiç sormadan iki tam buğday ekmeği göndermiş. O kadar ekmeği ne yapıcam ben ya iade etsem ekmeği gelip almıyorlar’ bende kalıyor. mecbur buzluğa atıcam
...n
1 Ay Önce
bilader hayatımda yediğim en bayat tulumbaydı hep böyle satış yapıyorsanız umarım batarsınız borç harç içinde 👍🏻
...k
1 Ay Önce
Ya üstüne basa basa çilekli magnolya mı yazıyorum evet diyorsunuz gelen ????? Demekki çikolatalı yemeyen birine almışım yani neden satmak için yalnış ürün gönderip hakka giriyorsunuz??
...n
2 Ay Önce
daha berbat bir ekler olamazdı. kreması ayrı dışı ayrı kötü. ekmek gibi
...l
2 Ay Önce
Aşırı kötü ya böyle bişey olamaz pasta bana gelene kadar yok olmuş sizin yapıcanız işe ben
...k
2 Ay Önce
Çilekli çikolatalı muzlu pasta istedim içerisinde muz yoktu özellikle notumda belirtmeme rağmen.
...a
3 Ay Önce
Ciabatta ekmeği istedim farklı bir ekmek gönderilmiş
...k
3 Ay Önce
Eşimin doğum günü için pasta sipariş etmiştim ne not kağıdı koymuşsunuz ne mum koymuşsunuz hava soğuk olduğu için bebeğimle çıkamadım dışarı insanları mağdur ediyorsunuz
...k
4 Ay Önce
yanlış pasta gönderilmiş
...o
4 Ay Önce
Yedigim en kötü supangle kreması falanda garipti
- Coca-Cola (33 cl.)85 TL
...k
4 Ay Önce
görselle alakasız bir pasta geldi ve bayattı
...r
4 Ay Önce
Mois pasta değil normal çilekli pasta geldi normal istesem normal alırdım çocuklar yemiyor diye özelikle mois istedim . Yapdığınız çok ayıp yoksa arayıp bilgilendirseydiniz !!!

