- Kahvaltı & Börek
- Pastane & Fırın
- Tatlı
- Express Teslimat
Ulviye Börek
Ulviye Börek Değerlendirmeler
...r
1 Ay Önce
Yaprak sarmalarının hayranıyım.Bu sefer ki biraz tuzlu olmuştu. Yine de güzeldi.İkram için de teşekkürler
- Zeytinyağlı Yaprak Sarma (500 gr.)450 TL
...k
1 Ay Önce
ikram olarak yaprak sarması ve baklava gönderilmiş çok teşekkür ederim ❤️ hava şartlarından dolayı kurye geç gelmiş olsa da hala sıcacıktı börekler❤️ her şey çok lezzetliydi elinize sağlık ❤️
- Adana Usulü Peynirli Börek (500 gr.)450 TL
- Kıymalı Su Böreği (500 gr.)450 TL
...K
1 Ay Önce
Çok lezzetli , tavsiye ederiz.
...u
2 Ay Önce
Her defasinda sıcacık geliyor. Su boreginde favori adresimiz
- Not availablePeynirli Su Böreği (500 gr.)
...u
2 Ay Önce
Börek sıcak ve taze geldi. Hatta yanında gönderilen ikram börekten daha da sıcaktı. Teşekkür ederiz.☺️
...n
3 Ay Önce
herzaman ki gibi mükemmel lezzet hızlı sipariş.
- Adana Usulü Peynirli Börek (1 kg.)900 TL
- Kıymalı Su Böreği (1 kg.)900 TL
...n
3 Ay Önce
Jestiniz için teşekkür ederim..çok lezzetli kolay gelsin
- Not availablePeynirli Su Böreği (500 gr.)
- Zeytinyağlı Yaprak Sarma (500 gr.)450 TL
...k
3 Ay Önce
börek biraz az pişmişti sarma yine çok lezzetliydi ikramlar için çok teşekkür ederiz hayırlı bol kazançlar dilerim.
...l
3 Ay Önce
Hep lezzetti ve taze ürünleriniz hem de sıcak sıcak ulaştı teşekkür ederiz. İkramınız için de ayrıca teşekkür🙏🏻😊
- Adana Usulü Peynirli Börek (500 gr.)450 TL
- Karışık Tuzlu Kurabiye (500 gr.)400 TL
...r
3 Ay Önce
Harikaydı yanında Gönderdiğiniz küçük kurabiyeleri tadı muhteşemdi çok teşekkür ediyorum
...r
3 Ay Önce
Her zaman lezzeti hiç değişmeyen harika zeytinyağlı yaprak sarmalar yiyorum..Çok teşekkürler
- Zeytinyağlı Yaprak Sarma (500 gr.)450 TL
...k
4 Ay Önce
İyi
...n
7 Ay Önce
çok lezzetliydi
...ı
8 Ay Önce
Fazlasıyla lezzetli
- Karışık Tatlı Kurabiye (500 gr.)425 TL
...y
8 Ay Önce
Su böreği efsane.
- Not availablePeynirli Su Böreği (1 kg.)
...e
8 Ay Önce
Sarmalardan resmen yağ damlıyordu. Kıymalı boşnak böreği gayet güzeldi.
...n
3 Ay Önce
üzgünüm ama bu kadar kötü yağ ile yapılmış börek olamaz sorun bildiridiğimiz halde ilgilenmediler asla tavsiye etmiyorum
...ç
3 Ay Önce
Uzun yıllar sonra aradığım börekçiyi buldum diyerek çok sevinmiştim. Ancak bugün verdiğim siparişin içinde kıymayı ve peyniri bulamayınca bir daha sipariş vermeyeceğimi söyleyebilirim. Çok üzüldüm.

