- Kahve
- Tatlı
- Restoran Teslimatlı
Chocolabs Chocolate & Coffee
Chocolabs Chocolate & Coffee Değerlendirmeler
...k
1 Hafta Önce
Çok güzeldi kurye 5 dakikada getirdi inanamadım
...r
2 Ay Önce
muhteşem lezzet muhteşem hizmet
...r
2 Ay Önce
nefis
...z
4 Ay Önce
Favori mekanımız ürünler çok kaliteli ve güzel.Sipariş notlarımızı da özenle okumuşlar herkese tavsiye ederiz.
...ü
5 Ay Önce
Gayet başarılıydı.. Kurye Furkan beye hızı ve ilgisi için teşekkürler…
...n
5 Ay Önce
hızlı kurye yahya beye güler yüzlülüğü için teşekkür ederim.
...n
5 Ay Önce
çok güzeldi ayrıca hızlı geldi
...n
5 Ay Önce
çok lezzetliydi her zaman ki gibi güler yüzlü kurye beye ayrıca teşekkür ederim
...t
6 Ay Önce
trifle bir harika
- Chocolabs Trifle355 TL
...t
7 Ay Önce
Sipariş notum sonrasında gönderilen ikram çok iyi geldi.Çok lezzetli tatlıları
...u
7 Ay Önce
Hızlı geldi. Furkan bey gayet iyi ve ilgiliydi. Tatlıyı da çok beğendim.
...n
10 Ay Önce
cok lezzetli bir tatliydi ayni zamanda musteriyle ilgili ve alakalilar kesinlikle oneririm
...n
11 Ay Önce
Harika
...n
11 Ay Önce
Her zamanki gibi lezzetli ve aşşırı hızlı<3
- Maşuk385 TL
...z
11 Ay Önce
Harikaydı beyaz çikolatası olsun meyveleri desende tavsiye ederim :)
- Chocolabs Sarma (2 Kişilik)595 TL
...m
4 Gün Önce
Meyveler tazeydi fakat ultra taze max olabilirdi. Boyut büyük ama ultra büyük maxi mega olabilirdi yetmez %83 ihtimalle
...k
9 Ay Önce
Güzel geldi
...l
6 Ay Önce
Lezzeti güzeldi ancak neden plastik bir kapak yerine karton kutuda paketlendiğini anlayamadım. Zira çikolataların çoğu kutuya bulaşmıştı.
...n
1 Ay Önce
sipariş hem hızlı geldi hemde çok güzeldi. teşekkürler
- Chocolabs Sarma (2 Kişilik)595 TL
...i
2 Hafta Önce
Paketi açtığımızda her şey birbirine girmişti hepsi dağılmış çikolata erimiş çok kötüydü
...K
6 Ay Önce
Yeni hazırlanmamıştı, var olanlardan gönderilmiş içindeki ahududu böğürtlen ekşimiş taze değildi..
...U
8 Ay Önce
cam kavanozlatrdayken tatlıların çikolatası daha sıcak akışkan daha lezzetliydi, şuan plastik kaplara geçiş yapılmış eve sipariş verildiğinde çikolatası soguk nerdeyse donacak ve lezzetli değildi
- Chocolabs Trifle355 TL
...n
1 Hafta Önce
Bir önceki siparişime göre kötüydü
...Ş
2 Hafta Önce
İçindeki çileklerin hiç tadı yoktu tam erişmemiş tat olarak eski tadı yoktu beğenmedim bu paraya değmez
...k
1 Ay Önce
Waffle ekmeği ile servis ettiğinizi sanıyordum ama tamamen tekrar tekrar yanıltmadınız bir daha asla sipariş vermiycem kalıp gibi dondurulmuş çikolata gönderdiniz gerçekten büyük başarı
...n
3 Ay Önce
Önceki lezzet asla yoktu çikolatanın tadıyla oynamışlar kesinlikle chocolabs a yakışacak pasta değildi paramıza yazık oldu kremanın tadı dahi eski lezzet ve kalitesi yoktu
...k
3 Ay Önce
Hamuru sakız gibiydi mekanda yediğim ile hiç alakası yoktu üzerine dökülmesi gerekenler dökülmemişti
...k
5 Ay Önce
Keşke fotoğraf ekleyebilsem sipariş geldiğinde tamamen dağılmıştı
...y
6 Ay Önce
ürüne göre pahalı ikinci bir sipariş vermem
...l
8 Ay Önce
Tatlı aşırı hamurlaşmıştı. Meyveler bayattı. Yanlış paketleme yapılmış. Karton kutuya konulmuştu ve her yer çikolata sosu olmuş. Tatlı şekil değiştirmekten avatara dönmüştü.

