- Döner
- Restoran Teslimatlı
Düristan
Düristan Değerlendirmeler
...m
6 Ay Önce
Hızlıca geldi ve güzel di
- Eker Ayran (1 L.)110 TL
- Adana Dürüm (200 gr.)385 TL
...n
9 Ay Önce
sürekli siparişimin verdiği bir yer, hızlı, sıcak gelmesi en önemlisiydi ve gerçektende öyle oldu ve artı olarakta kurye çok güler yüzlüydü ilginiz için teşekkürler
...P
11 Ay Önce
gerçekten lezzetliydi beğendim tavsiye ederim kuryede iyiydi
- Mega Tavuk Döner Dürüm (120 gr.)220 TL
- Ayran (30 cl.)50 TL
...r
11 Ay Önce
tadı efsaneydi
...m
11 Ay Önce
hem sıcak geldi hemde lezzetliydi çok teşekkür ediyorum ellerine sağlık
...n
1 Yıl Önce
erken ve baya sıcak gelmişti tesekkür ediyorumm
- Özel Hatay Soslu Tavuk Döner Dürüm (100 gr.)240 TL
...n
11 Ay Önce
çok lezzetliydi elinize sağlık ama bı tavsiyem sıcak ızgara tavuk köpük tabağı eritmis altına bişey koyarsanız eritmez yemeğin tadını etkiliyor
- Izgara Tavuk330 TL
...ş
10 Ay Önce
O biberi acil kaldırın ölüm gibi bir şey oldu ama kimse ölmedi
...r
11 Ay Önce
Kebapta koku vardı ben bu konuda aşırı hassasım , en ufak kokuyu alırım böyle takıntınız ayıksa güzel doyurucu
- Ayran (30 cl.)50 TL
- Günün Çorbası90 TL
...k
8 Ay Önce
Kurye çok hızlı geldi ellerine sağlık
...r
4 Gün Önce
Porsiyon aşırı küçük
...n
9 Ay Önce
cok lezzetliydi
...u
10 Ay Önce
Hızlı teslimat
- Mega Tavuk Döner Dürüm (120 gr.)260 TL
...m
10 Ay Önce
sipariş hızlı geldi, köfte ekmek porsiyonu gayet doyurucu ve lezzeti yerindeydi.
- Ekmek Arası Akçaabat Köfte220 TL
...l
10 Ay Önce
sıcak ve hızlı hizmet elinize sağlık
- Akçaabat Köfte330 TL
...r
10 Ay Önce
müthişti
- Tavuk Döner (100 gr.)275 TL
...n
11 Ay Önce
çok iyi tavsiye ederim
...t
11 Ay Önce
Porsiyon olarak çok iyi ve idealdi. Hızlı ve sıcak geldi. Elinize Sağlık
- Izgara Tavuk330 TL
...r
6 Ay Önce
Et çok kalın ve lezzetli değil. Yemekte aşırı yağ var. En kötüsü kesinlikle pilavdı. Diğer yemeklerinizi de denedim pilavınız gerçekten çok kötü. Kötü bir is tadı var. Tatsız, bayat ve çok sert.
...k
3 Ay Önce
Ayran çok güzeldi
...z
5 Ay Önce
Tavuk kadar deriside vardı içinde yarısına yakınını tüketemedik, tombik ekmeğin hazırolmayışına saygı duyuyorum.
...n
5 Ay Önce
Açıklamaya marul olmasın yazmama rağmen marulu bol gönderildiği için yiyemedim.
- Tophane Tavuk Döner Dürüm170 TL
...ı
6 Ay Önce
Yazılan gramaj koyuluyorsa sorun yokda fiyatlarınız çok pahalı. Ayrıca arayıp söyleyince 160₺ burda 140₺, amacınız ne anlamıyorum?
...ı
6 Ay Önce
Güzel değil hijyen zaten yerlerde, mecbur kalınca söyledik işte. Kurye iyiydi.
...n
9 Ay Önce
Tavuk parmağım kadardı yiyemedim
...u
10 Ay Önce
Gelen tophane ekmeğine tavuk dönerdi yapamıyosanız yazmayın menüye ayrıca yorumlara kocaman kocaman turşu olmasın yazdım alerjim var inatla turşu koymuşlar alerjim vardı çöpe attım parayla rezillik
- pepsi (33 cl.)80 TL
...k
10 Ay Önce
Hayatımda yediğim en kötü dürümdü patates dürüm yedim tavuk çok azdı ve çok kuruydu sos yoktu.
...u
11 Ay Önce
Tavuk eti kapkara. ;”fiyatlar ucuk pahalı
...k
11 Ay Önce
HAYATIMDA YEDİĞİM EN KÖTÜ DÜRÜM İÇİNDEN YAĞ VE PATATES DEN BASKA BİŞEY YEMEDİM
...t
5 Ay Önce
Yedikten 2 saat sonra miğdem bulanmaya başladı.

