- Pastane & Fırın
- Tatlı
- Restoran Teslimatlı
Bal Kavanoz
Bal Kavanoz Değerlendirmeler
...a
6 Gün Önce
çok güzeldi elinize sağlık
- Nutellalı Çilekli Mag399 TL
...n
6 Gün Önce
Mag gerçekten efsane kaçtır sipariş veriyorum hep aynı lezzet ve kalite hep de taptaze üstündeki bebe bisküvisi çıtır çıtır elinize sağlık
- Nutellalı Çilekli Mag399 TL
...k
1 Hafta Önce
Abi Allah işinizi gücünüzü rast getirsin ürünleriniz gerçekten çok beğendik bu kalitenizi bozmayın ikram için de teşekkür ederiz
- Limonlu Cheesecake450 TL
...T
3 Hafta Önce
Çok güzeldi bu kaliteyi bozmayın lütfen abi maşallah teslimat falan da çok iyi👌🙏🏻🙏🏻
- beyaz çikolatalı kova waffle599 TL
- Churros (4 Adet)599 TL
...T
1 Ay Önce
Gayet güzeldi gecenin 2 buçuğunda tatlı yemiş olduk🙂 Ayrıca ikram için teşekkürler. Kuryeye de nota baktığı zili çalmadığı için çok teşekkürler
- 3'lü İzmir Bombası599 TL
- beyaz çikolatalı kova waffle599 TL
...z
3 Ay Önce
İkram için teşekkür ederim lezzet olarak daha iyi olabilir diye düşünüyorum ama severek yedim
...i
3 Ay Önce
Çok güzeldi hediyeniz içinde ayrıca teşekkür ederiz
...t
5 Ay Önce
adınız kadar güzel tatlınız teşekkür ederim🙏💕
- Oreolu Mag350 TL
...n
5 Ay Önce
Tavsiye üstüne bal kavanoz magnolyenizi sipariş geçtim şu ana kadar yedim en güzel ürünlerden biriydi elinize emeğinize sağlık herkese de tavsiye ederim favori restoranım artık sizsiniz
- Bal Kavanoz450 TL
...n
6 Ay Önce
çok iyi teşekkürler
...r
7 Ay Önce
Her yerden yedim ama bu kadar lezzetli güzel magnolia ilk defa yedim elinize sağlık ikram içinde teşekkür ederiz
...Ş
7 Ay Önce
İlk siparişim olmasına rağmen tadı muhteşem gerçekten. Bundan sonraki her siparişimin içinde Bal Kavanoz ürünleri olacak. Ayrıca hızlı ve zamanında teslimatınız için de çok teşekkür ederim.
...n
7 Ay Önce
👍👍👍👍
- Fıstıklı Çikolatalı cup450 TL
...n
8 Ay Önce
Tatlı gerçekten harikaydı şiddetle tavsiye ediyorum
- Bal Kavanoz450 TL
...r
8 Ay Önce
Magnolyede üstünüze tanımam elinize sağlık gerçekten çok lezzetli ikram için de teşekkür ederim
...a
8 Ay Önce
İşletme sahiplerine teşekkür ederim öncelikle gerçekten damak zevkimize hitap edecek lezzetleri sundular başarılarının devamını diliyorum
...z
9 Ay Önce
Kolay kolay her yerden yemem ellerine sağlık ikramları ve bol porsiyonuyla bi fethetti güzel bir işletme , kalitenin adresi.
- Su (33 cl.)40 TL
- Profiterol (500 gr.)700 TL
...t
9 Ay Önce
ilk defa burdan sipariş verdim şu ana kadar yedim en güzel magnolia diyebilirim diğer ürünleri de en yakın zamanda tadına bakacağım teşekkür ederiz
...a
10 Ay Önce
Adamlar aldığı paranın hakkını veriyor magnolianız efsane elinize emeğinize sağlık ikram için de teşekkür ederim
...r
3 Hafta Önce
Waffle o kadar yumuşak ki dişimiz kırıldı
...u
6 Ay Önce
Aşırı bayattı ekler de halka tatlı da yenilmeyecek vaziyettelerdi gerçekten paramıza yazık
...r
11 Ay Önce
Cheecake siparş ettim 25 dk’da gelmesi gereken siparişim 3 saatte gelmesi yetmezmiş gibi kutu içinde bulamaç gibi olması şokunu hala atamadım üstümden. Asla tavsiye etmiyorum ve helal etmiyorum paramı

