rider-banner-icon
  • Pastane & Fırın
  • Tatlı
  • Express Teslimat

Karataş Ekmek

TESLİMAT
3.9 üzerinden 5 yıldız, 100+ inceleme
Bülent Ecevit Blv. no:79/a
...z03.06.2026Çok güzel hamburger ekmeği bayağı lezzetliydi
...z16.05.2026Her zaman çok taze ve çok lezzetli
...r29.04.2026Hayatımda yediğim en lezzetli en taze eklerdi elinize sağlık her zaman tavsiye ederim Tulumbaları da çok iyi çıtır çıtır Kalite
...r25.04.2026Cevizli ekmek çok lezzetli
...ç30.03.2026Ekmeklerin dumanı üzerindeydi çok teşekkür ederiz.
...z23.03.2026Her siparişimde tazecik sıcacık ve tertemiz geliyor emeklerinize sağlık
...k09.03.2026Sipariş çok hızlı geldi Lezzet süper Tavsiye ederim
...n08.03.2026Kurye çok hızlıydı
...t03.02.2026Tart cok guzeldi, kurabiyeler icin tesekkurler :)
...y22.01.2026Tatlı hediyeniz için çok teşekkür ederim ☺️ ellerinize sağlık ❤️
...y08.01.2026Bugüne kadar yediğimiz en güzel papatya ekmek,ustaların ellerine sağlık,ayrıca poğaça,açma vs.hepsi çok lezzetli,yanındaki ikramları için de çok teşekkür ederiz,hayırlı kazançlar dileriz 🙏😊
...m27.12.2025süper hızlı teslimat ve lezzetli 👍
...y25.12.2025Karabuğday ekmeği on numara
...y13.12.2025Tam buğday ekmeği alıyoruz.Çok lezzetli.İlk defa dilimlemeden göndermişler,arada olur öyle şeyler😅
...y27.11.2025Tam buğday ekmeğinden alıyoruz çok güzel
...y17.11.2025Trabzon ekmeği çok güzeldi
...r16.11.2025Daha önce yoldan geçerken tatlısını yemiştim yemeksepetinde görünce hemen heyecanla sipariş verdim. Aşırı hızlı ve sıcacık geldi, kıymalı pide tavsiyemdir, ellerinize sağlık ustam
...y06.11.2025ekmeği çok beğendim
...m02.11.2025gerçekten çıtır simit çok lezzetli ve çok hızlı teslimat teşekkür ederim 👏
...k27.08.2025Gözleme siparişi verirken keşfettim inanılmaz lezzetliydi
...y25.08.2025Çok lezzetli bir profiteroldü. Teşekkür ederim 😋🙏
...ü26.05.2026Ekmekler güzelde sunum başarısız, ülkü gibi kağıt içinde paketleme olursa daha mantıklı olur.
...r21.05.2026cekirdekli cubuk bayatti.
...L19.10.20251 puanı kalmayan ürünü sistemden güncellemedikleri için kırdım.
...z17.05.2026burma kadayıf söyledim başka tatlı gelmiş
...i07.05.2026Hep çok beğendiğimiz cevizli ekmekten iki tane söyledik. Biri taze biri bayat geldi. Normalde yumuşacık oluyor ama yarısı taş gibi.
...k07.05.2026Eksik ürün gönderimi
...r02.02.2026Karabugday ekmeği harika. Ekmek kadayıfı çok zayıf gerçekten. Fiyat performans düşündüm ama çok vasat kalmış.Ekmek kadayıfını yapan bir usta bulmalı yada hiç yapmamalısınız. Yinede emeginize sağlık
...n10.12.2025Yanlışlıkla Kurabiyeyi tuzlu vermişim aslında tatlı olacaktı yazdım değiştirme imkanı olmadı için çok üzgünüm, keşke böyle imkan sunulsaydı
...n10.12.2025Kurabiyeyi iki çeşit geldi karışık değildi ama portakallı üzümlüye bayıldım
Monday,Tuesday,Wednesday,Sunday06:0023:59
Thursday08:0023:59
Friday05:0023:59
Saturday05:3023:59

Restoran Bilgisi

KEP Adresi:

MERSIS No: