- Dondurma
- Dünya Mutfağı
- Kahvaltı & Börek
- Tatlı
- Restoran Teslimatlı
Mado
Mado Değerlendirmeler
...r
1 Ay Önce
Tatlılar çok lezzetliydi, taptaze geldi. Mado kalitesini hissettirdi .Teşekkürler🙌🏼
...r
1 Ay Önce
Mado üstü bir lezzet var yemekleriniz de 🧑🍳 Hiç bozmamanız dileğiyle💐
...z
1 Ay Önce
Lezzetli ve sıcak yemekleriniz için teşekkürler.
...r
1 Ay Önce
Hızlı teslimat ve lezzet için teşekkür ederim.iyi ki varsınız
...r
1 Ay Önce
Harika ürünler ve hızlı servisiniz için çok teşekkür ediyorum.
...r
1 Ay Önce
Taptaze çok teşekkürler…
- Not availableKağıt Helva
...c
1 Ay Önce
Çoook lezzetli ☺️ teşekkür ederiz, Omerli’ye iyi ki geldiniz 🫶🙏🏻
- Parmak Dondurma75 TL
- Not availableKağıt Helva
...z
1 Ay Önce
Servisi hızlı ve tatlıları taze.
...z
1 Ay Önce
Yemekleri çok lezzetli 🤍
...r
1 Ay Önce
Herşey çok taze ve lezzetliydi… Çorba sıcacık geldi. Teşekkürler
- Parmak Dondurma75 TL
- Not availableKağıt Helva
- Közlenmiş Domates Çorbası290 TL
- Mercimek Çorbası290 TL
...c
4 Ay Önce
Coook lezzetli, kızım bayılıyor dondurmanıza 🥰🤌😍 çok teşekkür ederiz
...n
4 Ay Önce
Çok lezzetliydi teşekkürler
- Parmak Dondurma75 TL
...r
4 Ay Önce
Ömerli bölgesinde böyle kurumsal hizmet verdiğiniz için ve taptaze yolladığınız ürünleriniz için çok teşekkür ederim. Mado yine şaşırtmadı…
...k
4 Ay Önce
Tatlılar çok taze ve lezzetliydi
...z
4 Ay Önce
Lezzetliydi. Teşekkürler
...r
4 Ay Önce
Enfes lezzet için teşekkür ederiz.
...z
4 Ay Önce
hızlı ve özenli paketleme ve lezzet için teşekkürler.
...i
2 Ay Önce
Kadayıfı bayat
- Mado Fıstıklı Baklava450 TL
...u
4 Ay Önce
Sıcak ve güzel paketlenmişti. Lezzetliydi.
...l
8 Ay Önce
mado ayarında bir yer icin o waffleler cok düşük kalite
...i
2 Ay Önce
Tatlılar çok taze degil
...y
3 Ay Önce
Güllaç görüntüde güllaç ama lezzet sıfır, şeker yok gibi birşeydi, ambalaj desen 1 kg siparişi 3e bölüp göndermişler, hiç tavsiye etmem .

