- Balık ve Deniz Ürünleri
- Restoran Teslimatlı
Deniz Yıldızı Balık & Meze
Deniz Yıldızı Balık & Meze Değerlendirmeler
...u
1 Hafta Önce
mezeleri cok özenli ve lezzetli, her zaman tercihimiz, ellerinize sağlık
...ı
1 Hafta Önce
Lezzetli ve güzel pişmişti 👍
- Izgara Sardalya400 TL
...N
1 Ay Önce
ŞA HA NE
...t
1 Ay Önce
İzgara somonu cok pismis. Onun harici cok iyiydi
...z
4 Ay Önce
Lezzetliydi salatasına boldu hızlı geldi memnun kaldım tekrar sipariş vereceğim
...n
4 Ay Önce
Balık diyince gözünüzü kapalı güvenebilirsiniz. Hızlı servis,iyi ürün ve doğru fiyat. Tek siparişte değil her siparişte aynı özen,teşekkürler.
...n
4 Ay Önce
Salata taptazeydi. Balıklar da tam kıvamında kızarmıştı. Ellerinize sağlık.
...i
7 Ay Önce
çok lezzetliydi. elinize sağlık.
- Palamut Izgara Fileto (Kılçıksız) (500 gr.)500 TL
- Patates Kızartması150 TL
...n
7 Ay Önce
hiçbir zaman pişman olmadım, şiddetle tavsiyedir
...n
8 Ay Önce
çok güzeldi pişmesi Harika kırutmadan tam tadında
...U
10 Ay Önce
balik çok güzeldi ama salata neredeyse bozuk gibiydi böyle kötü salata lütfen yollamayın balik için 5 yıldız verdim
- Not availableIzgara Çipura (300 - 400 gr.)
...u
10 Ay Önce
Okaaaadar lezziz ve güzeldi kiii paketlerinizi bile yedim🤭😋🍽️🌺🥰🙂↔️
- Not availableKalamar Tava
- Not availableIzgara Çipura (500 gr.)
- Yoğurtlu Semizotu60 TL
- Mevsim Salata100 TL
...y
4 Ay Önce
Somonun altı kömür gibi yanmıştı. Onun dışında lezzetliydi diğer şeyler
...i
7 Ay Önce
iyi
- Not availableHamsi Tava (1,5 Porsiyon)
- Not availableZeytinyağlı Taze Fasulye
...r
8 Ay Önce
Mezeler güzeldi. Geç gelmesine rağmen balık soğuk gelmedi. Ancak hayatımda yediğim en tatsız balikti...
- Şakşuka50 TL
- Deniz Börülcesi50 TL
...i
2 Hafta Önce
o kadar cok kizartilmiski kurumustu. ne yedigimden bisey anladim ne karnim doydu.tekrar siparis vermem.
...r
1 Ay Önce
mezeler niye bu kadar ucuz diye düşünmüştüm kötüymüş balık ve porsiyonlar iyiydi mezeler maalesef
...n
9 Ay Önce
3/4 siparişe yarım ekmek arası geldi ,oysaki 3/4 üçreti ödemiştim ,,ve bir saati geçti kurye gelmesi ,,ama lezzetliydi ,,
- Yarım Ekmek Arası Palamut (Kılçıksız)200 TL
...n
2 Hafta Önce
Balıklar yanık geldi ben daha önce başka balıkçıdan alıyordum bu seferde böyle olsun dedim pişman oldun resim ekleme yeri olsa resimlerini
...a
9 Ay Önce
Balıklar yağı çok çekmiş patlıcanda sarımsak diyor tadı pek yoktu kalamar güzeldi notu okumamışlar bile
- Not availableKalamar Tava
...z
5 Ay Önce
çok azdı, lezzeti fena değil
...i
5 Ay Önce
1.5 kilo pişmiş balık sipariş ettik evde içindeki tabak limonlar ile tartigimda 850 gram geldi biraz utanın 700 gram neredeyse eksik
...ı
6 Ay Önce
İlk ve son defa yorum yapıyorum. Sırf göndermek için gönderilmiş ürün. Her geçen gün kalitenizi bozdunuz Buda sondu
- Not availableBarbunya Pilaki
...n
6 Ay Önce
Daha önce bir çok kez sipariş verdim. BundN önceki hafif yanıktı ama bu sefer neredeyse kömür geldi
...i
6 Ay Önce
Aşırı yağ çekmiş hamsiler tavaya dizilmeden pişirilmiş ve çok kötü tadı ve görüntü nedeniyle hepsi çöp yiyemedik. Atom acı bile değil atoma ceviz koyulur ceviz yok acı su yok yoğurt yedik resmen
...z
6 Ay Önce
Hamsi tava diye verdiğim sipariş,gelenle alakası yoktu.Karmaşık bir şekilde kızartılıp kaba koyulmuş.Balığin tazeliği bile şüpheliydi. yanında söylediğim kalamar pişmemiş ve hamur çöp oldu hepsi çöp
...e
7 Ay Önce
Çok çok hızlı geldi ama tatları maalesef çok kötüydü balık yağ içindeydi
...n
9 Ay Önce
Balıklar acımasıydı kurulmuştur fazla kızartılmış beğenmedim
...z
10 Ay Önce
Kalamardan soğudum en çok buna üzüldüm alakası yok ve paçanga böreği mezeler hiç birinden lezzet bile alamadım ilk ve sondu yinede emeğiniz için teşekkürler
...i
10 Ay Önce
Balıklar yanmış yanık kokuyordu hiç öyle olsası sizce normal mi ayıp ya verdiğim paraya yazık birde açıkmış bekledi çocuklarım ona üzüleyim sakın almayın ben bu yanlişi yaptım çöpe döktüm kedi yemedi

