- Kebap & Türk Mutfağı
- Pide & Lahmacun
- Restoran Teslimatlı
Usta Pideci
Usta Pideci Değerlendirmeler
...ç
1 Ay Önce
garnitür eksikti
...n
4 Ay Önce
Tadı rahatsız ediciydi. Yemlikten sonra mide ağrısı yaşadım
...a
11 Ay Önce
niye yesillik yollamiyonuz paraniz mi yok, yani yoksa yandan burger kingten iki domates alip atin bari be abi. lahmacunlar yanik geldi haziran sicagi fena carpmis galiba.
...i
2 Ay Önce
50 cmlik dediğiniz pideniz 40 cm bile gelmiyordu, hamuru ve kenarları çok kalın, ona rağmen porsiyon küçük doyurucu değil atıştırmalık
...k
2 Ay Önce
çok kötüydü
...t
2 Ay Önce
Her şey çok kötüydü garnitürüm dondurmam gelmedi
...k
2 Ay Önce
Malzemeden çok kısmışlar kuru ekmek yedim tavsiye etmiyorum
...r
3 Ay Önce
ben lahmacun istedim pide gonderdiler bi ayran dogru idi
...n
3 Ay Önce
keşke almadan önce yorumlara baksaymışım 2gram et yoktu içinde şeftalili icetea yerine limonlu vermişler haram olsun
...k
4 Ay Önce
3 paket ürüne bir tane bile garnitür gönderilmemiş şaka gibi gerçekten ve her şey buz gibi kupkuruydu yazık oldu
...a
4 Ay Önce
Çok kötü
...ı
4 Ay Önce
Acılı lahmacun istediğim halde acısız soğuk lahmacun geldi. Büyük ayran seçmiştim, küçük geldi. Lahmacun yeşillik olmadan yenir mi koyduğunuz yeşillikler iki küçük maydonoz ve domates. 😡
...l
4 Ay Önce
Patatesim söylemiştim gelmedi ayrıca pide aşırı kuruydu param çöp oldu ve öğrenciyim
...n
4 Ay Önce
Pideler aşırı kuru soğuk ve tuzluydu hic beğenemedim üzgünüm
...u
11 Ay Önce
Kupkuru bir pide çok basit hiçbirşey yok yanında ne bir peçete ne başka bişey çok geç teslimat ilk ve sondu
...n
11 Ay Önce
kuşbaşılı kaşarlı pideyi nasıl kuşbaşılı patatesli yollarımız hayretler içerisindeyim ilk kez sipariş vermiştim ama ilk ve son oldu asla birdaha asla hemde
...ü
11 Ay Önce
Hayatımda bu kadar kötü bir paketleme ve yiyecek görmedim kutunun içine atmışlar pideyi buz gibi geldi ücretini verip nogger istedim algida max yollamışlar daha önce de almıştım aynı özensizlik vardı.
...ı
1 Yıl Önce
2 keredir yeşillik diye özellikle yazıyorum göndermiyorsunuz.tamam bu fiyata olağanüstü bişey beklemiyorum ama buda değil ya

