- Kahvaltı & Börek
- Pastane & Fırın
- Tatlı
Azizoğlu Unlu Mamülleri
Azizoğlu Unlu Mamülleri Değerlendirmeler
...k
11 Ay Önce
Peynirli börek kalmadığı için onun yerine bir sürü şey göndermişler. Teşekkür ederim hepsi çok lezzetliydi.
- Sosisli Poğaça45 TL
- Ekmek Hamuru40 TL
...n
2 Ay Önce
zeytinli yerine cevizli ekmek geldi çavdar ekşi maya değil ekmek te normal francala.. ikran kekler icin teşekkürler
...n
2 Ay Önce
Ürünler eksik geldi. Börek öyle aman aman değildi. Ama kıyma içindeki soğan kokmuyordu onu sevdim
...a
2 Ay Önce
hem çok soğuk hemde börekler kesilmeden gönderilmiş
...z
1 Hafta Önce
bayattı ve poğaçalar da taş gibiydi resmen
...i
1 Hafta Önce
Boreklerın ıcındekı malzeme cok az sadece hamur yedik resmen cok soguktu yıyemedık yani
...N
1 Ay Önce
Tost ekmeği sipariş ettim, olmadığını söylemediler. Onun yerine bana sormadan küçük tırnak pide gönderildi.
- Odun Ekmeği40 TL
...n
1 Ay Önce
BİR GÜN ÖNCESİNİN ÜRÜNÜ NASIL GÖNDEREBİLİRSİNİZ GERCEKTEN YAZIK
...N
2 Ay Önce
Aynı sipariş içinde Sütlü simit yerine normal simit gönderildi, Büyük tahinli pide yerine Küçük tahinli pide gönderildi. Börek taze değildi ve dilimlenmemiş halde gönderildi.
...ş
2 Ay Önce
ürünüm doğru gelmedi börek kesilmemiş bir şekilde geldi ürünler kuru ve taze değildi
...u
5 Ay Önce
Haşhaşlı icn sipriş verdik, verdikten sonra iptal edilmiş. Tahanlının kücügü resmen şov bi küçüklük. Simit ve ekmek eminim birkaç günlük böyle bir bayatlık yok. Bu siparişin bütün parası sze haramdır.
...e
8 Ay Önce
pasta da bir ekşilik vardı ayrıca 2 tane küçük istedim ama bir tane büyük göndermişler ve hiç bir açıklama yok
...u
9 Ay Önce
pasta malzeme olarak güzel değildi çoçuklar beğenmedi
...i
9 Ay Önce
yediğim en kötü trilceydi kuruydu süt sadece alt tabanı islatmisti üstu kuruydu tadında gariplik var fıstıklı pasta söylemiştim gorselle alakası yok ve pastada ekşimsi tadı vardı bayatti
...r
6 Ay Önce
ben ne sipariş verdim sen ne gönderiyorsun kardeşim kafana göre ben findikli kurabiye kaşarlı poaça tost ekmeği söylmişim sen yerine tandır ekmeği koyup göndermişsin yoksa iptal etseydin kardeşim ayip
...ş
7 Ay Önce
Verdigim siparişi yollamamışlar bide urunu teslim etmeye calisiyolar hizmet yok urun yok
...U
8 Ay Önce
Baget ekmek gönderilmeyi unutulmuş.

