rider-banner-icon
  • Kebap & Türk Mutfağı
  • Tost & Sandviç
  • Express Teslimat

Vitamin Barışık

TESLİMAT
4.8 üzerinden 5 yıldız, 100+ inceleme
Gevaş Cd. 9/B
...z23.06.2026Gayet lezzetli fiyatına göre çok çok fazla ürün ve ikram çorba gelmiş teşekkürler
...r16.06.2026Çok hızlı geldi ve lezzeti muazzam teşekkürler
...l15.06.2026sıcak geldiler tatlarıda cok güzel elerinize sağlık 💜✨
...z08.06.2026Hem hızlı hem de çok lezzetliydi 🧿
...a07.06.2026herşeyi ile mükemmel restoran her siparişim sıcak geliyor lezzetli geliyor en iyi yerleri hakediyorsunuz
...a03.06.2026sipariş verdiğim son zamanlardaki favori restorantim sunum gelen yiyeceklerin sıcaklığı ikramlar herşey harika
...e03.06.2026çok güzel yemekleri
...z28.05.2026Hayatımda yediğim en iyi işkembe çorbasıydı ellerinize sağlık 🙏🏻
...z26.05.2026Yandıııı
...z26.05.2026Bombastikoooooo
...z25.05.2026İşletmeyi tebrik ediyorum
...k25.05.2026Çok güzel paket servisiydi teşekkürler
...k24.05.2026Çok güzel paket servisiydi teşekkürler
...ü20.05.2026çorba harika idi .kumrular lezsetli tavsiye edilecek mekân ellerinize saglik
...z17.05.2026Bayıldım yanında gelen ikram çorbada favorim oldu
...r14.05.2026çok iyiydi birde çorba göndermişler ekmek kocaman ve dolu dolu gönül rahatlığıyla alın arkadaslar
...z11.05.2026çok lezzetli ydi ve siparişimiz uzun sürdü için çorba da ekstra göndermişler herşey çok güzeldi elinize sağlık
...r10.05.2026Yemek süperdi
...l09.05.2026Çorba ikramı için çok teşekkür ederimm
...n07.05.2026Çorba ikramı için teşekkürler. Elinize sağlık herşey çok güzeldi.
...z18.04.2026Kumru söyledim gayet lezzetliydi kuru değildi teşekkürler
...a17.04.2026Kumru çok lezzetliydi, patates kızartması çıtır ve doyurucuydu. Çorba hediyesi için ayrıca teşekkür ederim, çok memnun kaldım.
...N17.04.2026Ayvalık tostu hem lezzetli,hemde porsiyonu çok büyüktü.Kumru da lezzetliydi,ellinize sağlık.İkram içinde teşekkür ederim
...k16.04.2026O kadar doluydu ki tost zar zor yedim bide çorba koymuşlar yine geçende koymuşlardı yanlışlıkla gönderdiler sanıp aramıştık yine ikram koymuşlar paketleme harikaydı elinize sağlık
...k16.04.2026Çok lezzetliydi ve porsiyonuda kocamandı mutlaka tekrar sipariş edicem. Çorba ikramı içinde çok teşekkürler :))
...t14.04.2026yemek sıcak geldi fiyatida uygun lezzetide yerinde güzel yani ben begendim
...e14.04.2026Porsiyon olarak o kadar fazlaki herşey bu fiyatlara harikasınız çok teşekkürler
...n14.04.2026Tadi çoook güzeldi porsiyonda yeterliydi olabileceği kadar sıcak geldi meze için teşekkürler çok güzeldi
...n13.04.2026Köfte lezzetliydi yanında mercimek çorbası yollamışlar sıcacıktı hastaydım iyi geldi çok teşekkür ederim.
...z12.04.2026gercekten işinin hakkını veriyor tavsiye ederim
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday09:0023:59

Restoran Bilgisi

KEP Adresi: raziye.sahin@hs01.kep.tr

MERSIS No: