- Cağ Kebap
- Pide & Lahmacun
- Restoran Teslimatlı
Berat Pide & Lahmacun
Berat Pide & Lahmacun Değerlendirmeler
...Ç
3 Hafta Önce
Siparişim zamanında ve sıcak geldi, lezzetliydi mezesi güzeldi.
- Kuşbaşılı Kaşarlı Pide415 TL
- Ayran (27 cl.)65 TL
...e
1 Ay Önce
Mükemmelll mükemmelll çokk iyidiii
- Lahmacun143,75 TL
- Ayran (27 cl.)65 TL
...ç
1 Ay Önce
Sıcacık doyurucu ve lezzet müthişti
- Lahmacun143,75 TL
- Ayran (27 cl.)65 TL
...ç
1 Ay Önce
lahmacunun verdiği o lezzet haz tarif edilemez dıcacık geldi çıtır çıtır mezelerde harika Elinize emeğinize Sağlık
- Kaşarlı Pide330 TL
...e
1 Ay Önce
müthiş ötesi bisiydi sıcacık geldi ellerinize sağlık
- Lahmacun143,75 TL
- Ayran (17 cl.)55 TL
...O
1 Ay Önce
Hayatımda yediğim en güzel lahmacun bu olabilir heleki bu civarın en iyisi hiç bozmayın lütfen
- Lahmacun143,75 TL
...ç
1 Ay Önce
emeğinize sağlık
- Lahmacun143,75 TL
...k
3 Ay Önce
Bayram günü ellerinden gelenin en iyisini yapmışlar ellerine sağlık
...z
3 Ay Önce
tek kelimeyle mükemmel
...n
4 Ay Önce
Pideler çok lezzetliydi. Yanında gönderilen sütlaçta başarılı. Kuryede çok güler yüzlü ve nazikti hızlı ve sıcak geldi
- Kıymalı Pide330 TL
- Kuşbaşılı Kaşarlı Pide415 TL
- Kavurmalı Kaşarlı Pide420 TL
...m
4 Ay Önce
Herşey süperdi hayatımda yediğim en iyisiydi
- Mercimek Çorbası150 TL
- Künefe220 TL
- Su (50 cl.)35 TL
...r
5 Ay Önce
Pideler harikaydı ellerinize sağlık kuryemde yetişti gerçekten harika personellerle çalışıyorsunuz hayırlı işler😇
- Kıymalı Kaşarlı Pide360 TL
...p
8 Ay Önce
kurrye çok hızlı ⭐
...n
9 Ay Önce
Diğer yancıları ismeyip onların yerine 1 adet ezme istemiştim ama çok güzel düşünüp hepsini gönderip yanına da eklemişlerdi 1 adet ezme daha bu beni çok mutlu etti tadı da güzeldi gayet 5 yıldızzzzzz.
- Kıymalı Pide330 TL
...t
5 Ay Önce
Meze ve lahmacun çok güzeldi ama katmeri çok sevmedim
- 7'li Lahmacun Menü1.100 TL
...z
4 Ay Önce
Kurye Eren bey çok nazikti ve yemekte hızlı geldi.
- Lahmacun143,75 TL
...t
3 Hafta Önce
Baya buz gibiydi tadı falanda hiç iyi değildi tavsiye etmem
...m
2 Ay Önce
Genelde buradan sipariş veririm ama lahmacunları hem çok küçültmüş hem lezzetsiz bu kadar tuzsuz gelmemişti birdaha berat lahmacundan almam hiç beğenmedim sıfır lezzet
...Y
4 Ay Önce
Yediğim en kötü kıymalı kaşarlı pideydi. O kadar kötü kokuyordu ki eşim farklı bir restorandan farklı bir yemek yemesine rağmen kokudan rahatsız oldu. Keşke bu platforma koku yüklemesi yapılsaydı.

