- Kebap & Türk Mutfağı
- Restoran Teslimatlı
Kurtuluş Kebap
Kurtuluş Kebap Değerlendirmeler
...P
2 Ay Önce
Lahmacun ve künefesi güzeldi. Kurye kibardı.
- Lahmacun130 TL
- Künefe260 TL
...r
3 Ay Önce
İdare eder ama adana kebap ve lahmacun nasıl yapılır diye bi eğitim vermelisiniz ustalarınıza bilginize.
- Karışık Izgara700 TL
...s
3 Ay Önce
güzel beğendim
...l
2 Ay Önce
Görseldeki gibi değil pilav yoktu
...ç
3 Ay Önce
bir lahmacun bir pideye sadece salata ve az limon göndermişler yazan mezelerin hiçbiri gelmedi
...K
1 Ay Önce
Siparişim hazırlanıyor diyor , sonra yolda diyor . Ama aradan bir saat geçtikten sonra çalışanlar görmemiş siparişinizi diyor . Kesinlikle tavsiye etmiyorum . Hizmet yok
...k
1 Ay Önce
Hayatımda yediğim en kötü adanaydı yani buda bi marifet 👏🏻
...r
1 Ay Önce
1.5 Saatde Geldi Tadıda Güzel Değildi.
...r
2 Ay Önce
soğuk ve lezzetsizdi kesinlikle tavsiye etmiyorum kurye çok geldi
...k
2 Ay Önce
Özellikle tavuk şiş soğansız olsun dedim bol soğanlı yolladılar, tavuk iyi pişmiş olsun dedim yeminle neredeyse çiğdi tavuk. Dürümlerini kesinlikle tavsiye etmiyorum müşteriyi dikkate almıyorlar.yazık
...L
2 Ay Önce
lahmacun sipariş verdim ve tavuk şiş lahmacun da et namına birsey yoktu vasatın vasati tavuk sisde 5 parça tavuk vardı hem porsiyon az hem lekesiz vasat tavsiye etmem param çöp oldu
...n
2 Ay Önce
kuşbaşı kaşarli pide soyledik ne kaşar var ne dogru duzgun et var hamuru desen kuru.başka yerlerden ortalama ayni fiyata söyluyoruz ilk defa bu kadar kötüsünü gördük haram olsun aldiginiz para
...i
2 Ay Önce
sanırım siparişim Van'dan geliyodu
...y
2 Ay Önce
hiç tavsiye etmiyorum
...t
3 Ay Önce
Keşke Siparişi vermeden önce Vegan Restorant olduğunu fark etseydim, pişmemiş ve etsiz adana kebap deneyimi yaşamış olduk
...ç
3 Ay Önce
berbat pişirmeden göndermişler içinde ne olduğu belirsiz sakın sipariş vermeyin paranıza yazık
...U
3 Ay Önce
Notlara hiç dikkat edilmiyor servis bile atılmamış içine peçete dahil konulmamış geldiğinde soğuktu tavsiye etmiyorum
...r
3 Ay Önce
gerçekten çok kötüydü lavaşı bile nerdeyse pişmemişti kuryede çok kabaydı

