- Pide & Lahmacun
- Express Teslimat
1 Pide & Lahmacun Yesek
1 Pide & Lahmacun Yesek Değerlendirmeler
...m
Dün
sıcak ve lezzetliydi notlara da dikkat ediliyor ellerinize sağlık
...z
4 Gün Önce
Çok lezzetli ve çocukluğumun lahmacunuydu :) ve sıcaktı. Daha kıtır olsa belki daha mutlu olurdum ama o da tamamen kişisel zevke bakan birşey
- Lahmacun133 TL
...n
4 Gün Önce
Uzun zamandır damak tadıma uygun lahmacun arayışındaydım sonunda buldum çok lezzetliydi ellerinize sağlık ikram çorba için de ayrıca teşekkür ederim
- Lahmacun133 TL
...k
5 Gün Önce
k.biberi iyi ki boca etmedik :), elinize sağlık çorbalar da nefisti. menü doyurucu lahmacun ince hamur bol malzeme, salata bu saatte taze doğranmış geldi,limonlardaa. hayırlı işler ve bol kazançlar
- 10'lu Lahmacun Menü1.453 TL
...i
1 Hafta Önce
Ellerinize sağlık herşey çok güzeldi, çorba için de teşekkür ederiz❤️❤️
- Lahmacun133 TL
...n
1 Hafta Önce
Pidenin tadı güzel yanında gönderdiğiniz çorba için çok memnun oldum ilginize teşekkür ederim
...k
1 Hafta Önce
Gerçekten çok memnun kaldım pidenin tadı çok lezzetliydi, sıcak ve taze geldi. Ayrıca jest olarak fazladan ürün eklediler ve yanında çorba da gönderdiler. Kesinlikle tavsiye ederim.
- Mantarlı Pide (Açık)420 TL
...a
1 Hafta Önce
Pidenin hamuru olsun iç harcı olsun bayıldık.Saat geç olmasaydı tekrar sipariş verecektik :)Yanında gönderdiğiniz ikramınız için ayrıca teşekkür ederim.Biz pidecimizi bulduk herkese tavsiye ederiz
- Kıymalı Pide (Açık)490 TL
...a
1 Hafta Önce
çok lezzetli
...Ş
1 Hafta Önce
Hem sıcak geldi hem çok lezzetliydi
- Special Karışık Pide (Açık)580 TL
...n
1 Hafta Önce
çorba için teşekkürler lahmacunlar da çok lezzetliydi ve sıcacık geldi tek önerim salatada soğan olsa iyi olurdu lahmacunla güzel oluyor 😁
...n
1 Hafta Önce
güzeldi ikram için teşekkürler
...r
2 Hafta Önce
İlk siparişe özel çoraba da ikram edildi. Çok teşekkür ederim
- Lahmacun133 TL
...i
2 Hafta Önce
Samimi olarak yorumluyorum ki son zamanlarda gerçekten maddi olarak da lezzet olarak da hakkını veren bir restorant ile karşılaşmak çok mutlu etti siparişler gayet özenli ve sıcaktı çorba için tşk
...l
2 Hafta Önce
hediye corba için teşekkürler
...n
2 Hafta Önce
İlk siparısımdı ikram olarak düşünüp çorba gondermenız çok güzel bır ıncelıktı pıdenız gayet sıcak ve lezzetliydi
- Ayran (30 cl.)60 TL
- Kapalı Kıymalı Bafra Pidesi430 TL
...ğ
2 Hafta Önce
Uzun zamandır güzel lahmacun yememiştim çok lezzetliydi, ilk siparişe özel çorba ikramı için de ayrıca teşekkür ederim. Teslimat da hızlıydı, ürünler elime sıcak sıcak ulaştı.
...U
2 Hafta Önce
ikramınız için çok teşekkürler hızlıydı ve sıcaktı
...i
2 Hafta Önce
Pide çok güzeldi ilk siparişe özel çorba göndermeniz de ayrı bir incelik teşekkürler :)
...u
2 Hafta Önce
İlk siparişimdi çok beğendim sıcacık geldi ikram için tekrar teşekkür ediyorum ☺️
- Lahmacun133 TL
...n
2 Hafta Önce
Çorba ikramınız için tşk ederim. Çok lezzetliydi hepsi. Patatesli pide ve lahmacun siparişi vermiştim iç harcı, pidenin kalınlığı aynı şekil lahmacunda öyle harikaydı.
- Kapalı Patatesli Pide420 TL
- Lahmacun133 TL
...u
3 Hafta Önce
İlk siparişimiz di ikram olarak çorba gönderdiğiniz için çok teşekkür ederim lahmacun çok güzeldi elinize sağlık
- Lahmacun133 TL
...u
3 Hafta Önce
Çok güzeldi lahmacun çok beğendim ellerine sağlık kesinlikle öneririm çok lezzetli
- Lahmacun133 TL
- Ayran (30 cl.)60 TL
...m
3 Hafta Önce
İkram olarak çorba için teşekkürler güzel bir ikram tebrik ederim acılı istedim yanında efso bir pul biber paket içinde yollamışlar off off her babayiğit harcı değil benden söylemesi kaliteli malzeme
- Lahmacun133 TL
...y
3 Hafta Önce
Çorba için teşekkür ederim lahmacunların tadı da güzeldi elinize sağlık
...c
3 Hafta Önce
Lahmacun güzeldi. İlk sipariş için gönderdiğiniz ikram için de ayrıca teşekkür ederim
- Lahmacun133 TL
...e
3 Hafta Önce
İlk siparısımdı ikram olarak düşünüp çorba gondermenız çok güzel bır ıncelıktı pıdenız gayet sıcak ve lezzetliydi her şey ıcın teşekkür ederım başarılarınızın devamını dılerım 🙏
...z
3 Hafta Önce
Lezzetli ve sıcacıktı
- Kapalı Kıymalı Bafra Pidesi430 TL
...z
3 Hafta Önce
Çıtır çıtır ve sıcak geldi
...n
1 Ay Önce
Dürüst esnaflar hala varmış, gerçekten ülkeye olan inancım tazelendi. Hem fiyatlar uygun, hem lezzet yerinde, bütün bunlara ek siparişiniz ettiğiniz ürün kadar da ikram yolluyorlar. emeğinize sağlık

