rider-banner-icon
  • Kebap & Türk Mutfağı
  • Pide & Lahmacun
  • Express Teslimat

Pidem

KAPALI
TESLİMAT
3.6 üzerinden 5 yıldız, 3000+ inceleme
Kalaba Mah. Fatih Cad. No:36 Ftz Avm*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.
...r22.06.2026Herşey lezzetliydi paketleme özenliydi elinize sağlık.
...r21.06.2026bir sipariş bu kadar geç gelmemeli bir yemek bu kadar soğuk olmamalı
...n19.06.2026fiyat olarak iyi bence tat olarak güzeldi
...a19.06.2026Lahmacun çok güzeldi her zaman severek sipariş veriyorum pideleride güzel yan ürün göndermeleri zaten çok ince bi düşünce ellerinize emeğinize sağlık :)
...k07.06.2026Ellerinize sağlık gerçekten teşekkür ederim kuryeninizdeayrı kendisine de teşekkür ediyorum hayırlı işler🤗🫶🏻
...r02.06.2026Mükemmel lezzet
...u30.05.2026Paketlemesi gayet güzeldi ve tam saatinde geldi .
...n26.05.2026kaliteli hizmet
...n21.05.2026İlk defa sipariş verdim.Her şey sıcaktı.Çok güzel ve özenle hazırlanmış.ayrıca ikram da göndermişler 😊çok teşekkür ederim.Tavsiye ederim arkadaşlar .
...l20.05.2026harikaydı bayıldık taptazeydi
...n13.05.2026Paketleme güzeldi çorba sıcak pide ılıktı dışarıdan sipariş verdiğimiz için soğuk gelmesini zaten beklememiz gerekir o yüzden restorana puanım 5
...t12.05.2026tşk ler
...ç11.05.2026hızlı ve sıcaktı
...a08.05.2026çorba ve pide sıcak geldi tadı da çok güzeldi
...t26.04.2026süpersiniz ilk defa pide siparişi verdim lezzetli ve doyurucu çok beğendim abi o paketleme nedir öyle düzenli ve titiz paketleme yapılmışki gerçekten tebrik ediyorum elinize sağlık
...k26.04.2026her zamanki gibi lezzetli, bir saat beklemelerine rağmen soğuktu ama bu trafik sıkışıklığından kaynaklanıyor
...ş20.04.2026tadı güzeldi sadece 2 saat sürdü gelmesi.
...ş31.01.2026gayet güzel
...k31.01.2026gönül rahatlığıyla sipariş verebileceğiniz bir yer
...w31.01.2026tavuklu pidesini tavsiye ederim
...d31.01.2026kesinlikle kötü yorumu haketmeyen bir restorant
...r31.01.2026fiyat performans ürünü
...h31.01.2026ürünler sıcak paketleme de güzeldi
...M16.04.2026Öncelikle paketlemeye bayıldım cidden çok özenmiş işte her bir ayrı ayrı çorbadan da çok memnun kaldım teşekkürler
...t14.04.2026siparişim eksiksiz olarak teslim aldım tşk ederim.
...z13.04.2026Hızlı ve sıcak geldi lezzetliydi. Lahmacun biraz daha büyük olabilirdi
...m13.04.2026Efsaneydi
...ç09.04.2026Önceki siparişlerimde eksikler olduğunu söylemiştim. Benimle iletişime geçip telafi ettiler. Gayet memnun kaldık. Yeni bir sipariş de verdik şimdi.
...a05.04.2026Tavuklu patatesli bir pideyi seveceğimi hiç düşünmemiştim ama çok güzeldi fiyat hep böyle ideal olursa müdavimi oluruz. Ayrıca paketleme harikaydı gerçekten işini iyi yapan insanlar belli oluyor
...l27.03.2026acayip buyük
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday10:3021:30

Restoran Bilgisi

*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.

KEP Adresi: pidem@hs01.kep.tr

MERSIS No: 0729053413100293