rider-banner-icon
  • Kebap & Türk Mutfağı
  • Restoran Teslimatlı

Hizmet Çorba Kebap

4 üzerinden 5 yıldız, 5000+ inceleme
İstasyon Cad. Ak İş Merkezi No:14/A*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.
...z21.06.2026yedim doydum kaldı bile ellerine sağlık
...y18.06.2026Hem çok sıcak, hem de çok lezzetli
...n05.06.2026Paketleme,teslimat ve lezzet mükemmel!
...l29.05.2026güzel
...n22.05.2026Salata tazeydi pilav ge tavukta çok güzeldi sıcak geldi
...k12.05.2026paketleme falan güzeldi
...i07.03.2026hızlı geldi çok güzeldi hepsi ayranımda gelseydi tam olurdu
...k07.12.2025hijyen açısından da tat açısından da mükemmel emeğinize sağlık, inşallah hep böyle devam edersiniz. ❤️
....05.11.2025paketleme ve servis çok güzeldi hemen de geldi, yeşillik ve ekmek yeterliydi.
...k03.11.2025hızlı geldinve gayet güzeldi elinize sağlık
...n28.10.2025Kuryeye teşekkür ederim notları dikkate aldığı için
...ş20.10.2025Hasta olduğumda burdan hep beyran içiyorum gerçekten çok sıcak ve lezzetli tesekkürler
...k17.10.2025Hayatımda yediğim en lezzetli tavuk çorbasıydı 🥹
...l02.10.2025Cok tesekkur ederiz bize zorluk cikartmadiniz
...k28.09.2025Kurye çok geç getirdi ama bu restoranın suçu değil.Çorbanın lezzeti be sunumu çok başarılıydı
...n18.09.2025Elinize sağlık Teşekkürler Hepsi ayrı ayrı güzel idi
...n10.09.2025Üstü hava almayacak şekilde paketleme yapılmış acayip beğendim. Kuzu şiş çok lezzetliydi tavsiye ederim
...n31.07.2025Hızlı ve sıcaktı ayrıca çok lezzetli bir mercimek çorbasıydı . Tebrik ediyor ve teşekkür ediyorum 🌸
...n14.07.2025Harikaydı emeğinize teşekkür ederim. Lezzet değişmesin lütfen
...n02.07.2025lise zamanından beri vazgeçilmezlerim arasında hep hizmet döner vardı,şimdi oğlumda benim gibi çok seviyor
...n27.06.2025 hastane odamıza sıcak hızlı servis geldi çok teşekkür ederim
...l09.05.2026beklediğimden hızlı geldi yemekler sıcak olmasa da ılıktı lezzeti güzel
...a17.08.2025güzel paketleme, mezeler yeterli
...r26.06.2025servis hızlı ve sıcaktı teşekkür ederim
...K03.10.2025Yağı ya da baka bişey kokuyodurdu lezzet olarak güzel değildi ama sıcak geldi pateklemesi de iyiydi
...z07.09.2025YEMEK GÜZEL AMA ET BİRAZ YANIK, YEMEK SOĞUK GELDİ
...l26.08.2025İskenderin sosu az etlerde biraz yanmış
...N17.08.2025Yani lezzet olarak iyi ama yayla çorbası tamamen poşete dökülmüş olarak geldi çok üzüldüm gerçekten kap erimiş galiba ya da ağzı açık kalmış
...i11.06.2026Paketleme güzel hoşta güzel olur diye düşünüp kazandibi sipariş verdim. Suyla yapılmış muhallebi yedim resmen param çöp oldu ve 500 TL para veriyorsun 5 tane kanat yanında mini ezmeler vs hoş değil
...u08.06.20261) 370₺ olan çorba gramajı ÇOK AZ. 2) ÇORBA GÖNDERİLEN mini Tabldot şeklindeki kabın plastik kalitesi çok zayıf. BEN ONUN SAĞLIKLIOLDUĞUNU DÜŞÜNMÜYORUM. SATIN aldığınız firmadan MSDS TDS rica ediyorum
Monday,Thursday10:3023:30
Tuesday07:3023:30
Wednesday08:3023:30
Friday,Saturday07:4523:30
Sunday09:0023:30

Restoran Bilgisi

*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.

KEP Adresi: mehmet.ozen.10@hs01.kep.tr

MERSIS No:

Satıcı Ticari Unvanı

Mehmet Özen

Hizmet Çorba Kebap