rider-banner-icon
  • Döner
  • Kebap & Türk Mutfağı
  • Restoran Teslimatlı

Çağlayan Döner & Kebap

3.7 üzerinden 5 yıldız, 100+ inceleme
Tahsin Ünal Mah. 26. Sk. No: 8B
...k20.06.2026gece kurdu prensesimizin iştahına yetişen tek mekanımız oldu 🥰
...N08.05.2026Emeğinize sağlık, çok güzeldi.
...r05.05.2026çok iyiydi
...N22.04.2026tavsiye edilir.
...z21.04.2026Mukemmel hizli ve lezzetli
...r12.04.2026çok hızlı geldi lezzetliydi
...k30.03.2026gece canavarı onkoloji hastası kızım afiyetle yiyor😋
...ş27.03.2026Öncelikle kuryenin nazikliği siparişinizi teslim aldım diye bilgi vermesi,Ayrıca yemeğin gerçekten bu kadar güzel olması ve sıcak gelmesi güzeldi tavsiye ederim porsiyonu çok doyurucuydu teşekkürler🫶
...ş13.03.2026Nice
...i08.01.2026Mükemmel
...v22.12.202510 numara🫶🏻🫶🏻🫶🏻🫶🏻🫶🏻
...k19.12.2025mükemmel lezzet için teşekkürler.kuryenizde gayet nazikti.
...i18.12.2025Karamanda başka hiçbir yerde böyle Adana bulamazsınız.karamanda Adana yemek isteyen herkes buradan yemeli çünkü duyurucu ve fiyat performans bir kebapçı
...i14.12.2025Karışık Izgaranız gerçekten çok lezzetliydi.Etler taze ve iyi marine edilmişti, kömürde pişmiş o mis gibi kokuyu alınabiliyor. Porsiyonlar da beklediğimden büyük ve doyurucuydu.
...s13.12.2025efsane bayıldım
...ı05.12.2025Karamanda kebap deyince akla gelen tek isim olacak bir gün inanıyorum. Ellerenize sağlık teşekkür ederim.
...i03.12.2025Adana kebabı yemek için Adana’ya gitmenize gerek yok karamanda daha iyidi yok çok lezzetliydi ve tam bir fiyat performans lezzet
...L16.11.2025Tam fiyat performans yiyeceği öğrenci dostu ve doyurucu favoriledim :)
...ı25.10.2025Çok farklı ve özgün bir dürümdü karamandaki yiyebileceğiniz en iyilerden hatta en iyisi diyebilirim kesinlikle tavsiye ederim işinizi layıkıyla yapıyorsunuz tebrik ederim
...R25.10.2025güzel
...ı01.10.2025Lezzet süper.Kurye zamanında getirdi sıcacık geldi,teşekkür ederim
...ı29.08.2025Teşekkür ederim lezzetli idi
...ş19.05.2026kuryeniz gerçekten çok nazik ama adana çok tuzluydu
...z01.11.2025güzel
...n29.10.2025çok yağlıydı onun haricinde hiçbir sıkıntı yoktu
...r16.10.2025yediğim en güzel adana kebabı diyebilirim ellerinize sağlık
...n13.01.2026Her şey güzeldi 1.5 porsiyon söyledim gayet doyurucuydu ama adananın tuzu fazla olmuş.
...ç04.12.2025Fiyata göre porsiyonunuz küçük,tat olarak iyiydi tabak içi daha özenli hazırlanabilirdi tavsiye:) Elinize sağlık,kurye iyi ve hızlıydı.
...r12.11.2025Porsiyon çok küçük
...z06.05.2026Gecenin parlayan yıldızı Kerim Yılmaz bmw 3.16 n46b20 swaplı (satılık) çok hızlı geldi, Adana güzeldi
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday00:0003:30
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday11:1523:59
Sunday00:0003:00

Restoran Bilgisi

KEP Adresi: mehmet.salkaci@hs01.kep.tr

MERSIS No:

Satıcı Ticari Unvanı

Mehmet Şalkacı

Çağlayan Döner & Kebap