- Çiğ Köfte
- Kebab & Turkish
- Restaurant Delivery
Komagene Etsiz Çiğ Köfte
Komagene Etsiz Çiğ Köfte Ratings & Reviews
...n
1 month ago
çok güzel yapıyorlar ayrica çok hızli geldi hergun sipariş ediyorum baya güzel
- Ülker Çikolatalı Gofret (36 gr.)30 TL
- Pepsi Zero Sugar (33 cl.)65 TL
- Eti Brownie (40 gr.)35 TL
- Favori Double Dürüm165 TL
- Tiramisu (80 gr.)100 TL
...t
2 months ago
Dürüm ve şuşi almıştım harika olmuş paketleme özenliydi hızlı teslimat yapıldı ayrıca küçük hediyeniz için de teşekkür ederiz:)
- Mega Dürüm Menü170 TL
- Komagene Ayran (27 cl.)50 TL
- Komagene Şuşi (Fındıklı)170 TL
...ş
3 months ago
Çok hızlıydı lezzetliydi elinize sağlık
...n
3 months ago
hiz ve kalite
...n
5 months ago
cok guzel
...ş
10 months ago
ciğköfte zaten guzeldı kurye de baya hızlı getirdi
- Double Dürüm Menü200 TL
...s
11 months ago
suşileri gercekten muazzam..
- Danette Çikolatalı (100 gr.)55 TL
- %50 Kampanyalı Çiğ Köfte (400 gr. + 200 gr.)350 TL
- Komagene Ayran (27 cl.)50 TL
...n
8 months ago
Yeşillik gelmemişti eksik ürün gönderildi
- Mega Dürüm Menü170 TL
- Komagene Ayran (1 L.)125 TL
...n
10 months ago
çok ama çok geç geldi.....
- Çiğ Köfte (500 gr.) Joker Porsiyon375 TL
...y
10 months ago
Hızlı bir şekilde teslim edildi. Tek sorun olan şey yanında gönderilen göbek salatanın bi kısmı çürüktü.
- Çiğ Köfte (500 gr.) Joker Porsiyon375 TL
...n
3 weeks ago
Küçücük karamürselde 2 çiğköfte için 1 saat 10 dakika bekledik. Kuryeyle sıkıntımız olmadı ayran patlak gelmişti para iadesi yaptı. Yoğunluk olabilir evet onlar da haklı ama bu kadar gecikmesi saçma
...e
4 months ago
lezzet olarak güzel ama yanında yeşillik olarak sadece marul göndermişler o yüzden puan kırıyorum.
- %50 Kampanyalı Çiğ Köfte (400 gr. + 200 gr.)350 TL
...r
4 months ago
İki tane ekstra çift lavaşlı seçenekli double dürüm söyledim ve de o lavaşları sarmayıp göndermelerini rica ettim, sadece iki lavaş gönderdiler diğer iki lavaşın durumu meçhul.
...T
5 months ago
İlk defa çiğ köfte yerken üşüdük. Marullar buz tutmuştu ısırınca çıtır çıtır buzlar kırıldı içi o kadar soğuktu ki yiyemedik.
...ş
8 months ago
ben sürekli olarak sipariş veriyorum ama seçtiğim ekşi soslari çoğu zaman eklenmiyor
...ğ
4 months ago
mega dürüm sipariş ettiğimiz zaman ekstra marulla mega dürüm oluyor, abi marul yiyecek olsam hale giderim rica ediyorum marulla olan bağlantınıza biraz ara verin kolay gelsin
- Mega Dürüm Menü170 TL
- Ultra Mega Dürüm150 TL
...N
3 months ago
Hızlı ve lezzetliydi
...r
10 months ago
Şahane bir işletme ya. Hicbir zaman yok çekmemelerine hayranım, maraş dondurma mı yok, tatlı koyarlar, litrelik ayran mı yok, küçük ayranlardan koyarlar. Bu yüzden yıllardır vazgecilmezim oldular
...i
8 months ago
mükemmel 😍
...z
10 months ago
yediğim en iyi dürümdü çok özenli hazırlanmış ve bol ikramlı yollandı teslimat çok hızlı oldu tekrar tekrar sipariş veririm BAYILDIMMMM kesinlikle herkes tercih etmeli
- Çiğ Köfte Dürüm120 TL
- Komagene Ayran (27 cl.)50 TL
- Komagene Ayran (17 cl.)40 TL
...k
8 months ago
Arnavut çiğeri çok kötü geldi inanamadım komageneden geldiğine
- Komagene Şuşi (Fındıklı)170 TL
...r
11 months ago
Çiğköfteler aşırı iri ve taze değildi .
...ş
1 month ago
ciğ köftesi kötüydü kurye gayet iyiydi
...y
2 weeks ago
Çiğ köfte çok köyüydü lavaşı kuru hiç beğenmedim
...R
1 month ago
İçindeki ürünlerin hiçbiri taze değildi hepsi yumuşamış rengini değiştirmişti hiç beğenmedim.
...ş
1 month ago
1 yıldızı bile çok görüyorum içli köfteyi mikro dalgada ısıtmışlar paket bile erimiş çiğ köfte zaten kötü istemediğim bi sosda koymuşlar gongun tarihi geçmişti
...r
1 month ago
Pilav çok kötüydü kıtır kıtır pişmemiş tavuk döner 50 gram yazıyordu asla değil ve verdiğim hiç bir çikolata gelmemiş para iadesi yapıldı yoksa neden site de var gözüküyor.
...N
1 month ago
siparis eksik ve yanlis getirildi geri para iadesi yapilmadi
...n
1 month ago
ayranımız eksik geldi uğraşmamak için tekrar söylemedik dikkatli davranmanızı rica ediyorım
...r
2 months ago
PİLAV BUZ GİBİ.helvanın içinden suları akıyo maşallah.Allah affetsin.ayran istedik, gelmedi.cips istedik onu bile doğru gönderememişler.arıyorum kadın diyor ki iban atın. İstemez ders oldu bize!!!!!!

