- Restoran Teslimatlı
Subway
Subway Değerlendirmeler
...ş
5 Gün Önce
çok lezzetliydi elinize sağlık
- İtalyan B.M.T. Sandviç (30 cm.) Menü495 TL
...z
2 Ay Önce
Hızlı, sıcak, taze ve o kadar malzeme olmasına rağmen her zaman temiz. Teşekkürler
- Teriyaki Tavuk Sandviç (30 cm.)440 TL
- Coca-Cola (1 L.)80 TL
...z
2 Ay Önce
Defalarca sipariş verdim hepsinde tüm notlara dikkat ettiler Subway’e bakış açım değişti. <3 her zaman sıcak ve taze gönderiyorlar. Teşekkür ederizz
- Teriyaki Tavuk Sandviç (30 cm.) Menü495 TL
...n
2 Ay Önce
köfteli bowla EKSTRA köfte koydurduğumdaki sayısı: yarımşardan altı veya sekiz adetti. what can i say yani.. onun dışında subway'i gayet severim
- Teriyaki Tavuk Sandviç (15 cm.) Menü360 TL
- Kurabiye (3 Adet)215 TL
...u
3 Ay Önce
Guzel
...l
4 Ay Önce
Eksiksiz ve lezzetliydi teşekkürler
- Et Sever (30 cm.) Menü565 TL
...r
4 Ay Önce
yanlışlıkla komşumun adresi açık kalmış sistemde o da evde değilmiş çok ulaşmaya çalıştım ama kurye sağolsun komşumun kapısına bırakmış ordan alıp yedim özür dilerim
- Teriyaki Tavuk Sandviç (30 cm.) Menü495 TL
...l
6 Ay Önce
zaten Subway bu işin vakkosi vazgeçilmesi ve sporcular için temiz protein ve karbonhidrat biçilmiş kaftan emeğine sağlık dün gelen ürünler güzeldi
...N
7 Ay Önce
Temiz, titiz, dakik ve lezzetli.
...r
8 Ay Önce
Lezzetli ve sıcak geldi kurye gayet hızlıydı
- Egelim (30 cm.) Menü380 TL
...ü
9 Ay Önce
bayılıyorum buraya
...e
1 Hafta Önce
İyiydi fakat diğer siparişlerime göre malzemeleri baya az koyulmuştu ve pateteslerden kötü olanlar koyulmuştu
...e
2 Hafta Önce
Kolayı zero söylemiştim normal geldi normal kolayı içemiyorum ama onun dışında iyiydi
...n
9 Ay Önce
Peynir olarak cheddar seçmiştim farkla ama kaşar peyniri konulmuş.Onun dışında lezzetliydi.
...e
6 Gün Önce
Kola zero istemiştim iki içecek de normal geldi ekmeği kepekli istemiştim o da normal geldi sandviçlerden bi tanesinde domates işaretlememiştim domatesli geldi bi de kurabiyelerden bi tanesi de yanlış
...n
2 Ay Önce
Subway markasına bişey demiyorum fakat çalışanlar çok dikkatsiz soguk istiom sıcak geliyo sıcak istiyom soğuk geliyor
...n
4 Ay Önce
Cheddarlı söylemiştim ek ücretle ama kaşar konmuş birazda soğuk geldi
...n
7 Ay Önce
patates çok kötüydü aşırı bayattı ve notlara patates yerıne kurabiye istememe rağmen koymamışsınız :)
...k
9 Ay Önce
Balık çok az konmuştu
...r
10 Ay Önce
Kolalarla sıcak ürünleri aynı poşete koyarsanız sonucunda lezzetsiz soğumuş ürünler gönderirsiniz.Paketleme yapan arkadaşın daha dikkatli olmasını diliyorum
...n
10 Ay Önce
Sandviçin lezzeti iyiydi fakat kurabiyeler bozulmuştu ağızda acı bir tat bırakıyordu
- Yemeksepeti Özel Subway® Menü430 TL
...U
4 Ay Önce
Seçtiğim soslar yoktu, çok yavan geldi, eski lezzet yok.
...r
4 Ay Önce
rozbif ve teriyaki tavuklu sandviç söyledim ama ikisinin de ekmeği aşırı bayat ve içindeki sos miktarı çok azdı verilen parayı asla hakketmiyor
...y
4 Ay Önce
Ekmek bayat ve soğuktu
...k
10 Ay Önce
Arkadaşım sandviç güzeldi ama ton balıklı sandviç yanında kola işaretlememe rağmen ayran göndermek nasıl bir hareket? Ayran? Ne ile gitmez ton balığı ile. Allah akıl fikir versin o poşeti hazırlayana
...l
Dün
1/5 verdim ama 0 veremiyorum o yüzden bu kadar mı özensiz hazırlanır ekmek tercihi rastgele peynir yok diye özellikle belirttim seçtim de istemiyorum diye inadına koymuşlar neden seçenek var o zaman
...n
1 Ay Önce
Menüde kola vardı getirilmemişti
...n
1 Ay Önce
Artık müşteriyle dalga geçmeye başladığınızı düşünmeye başladım.Sizin yüzünüzden çok sevdiğim subwayden soğudum.Hiçbir zaman ekmek seçimine dikkat etmiyorsunuz.3 sos seçtirip sosu sadece koklatıyorsun
...n
1 Ay Önce
termal çanta ve sıcak seçince ne gelmesini beklemezsiniz? ben şahsen buz gibi gelmesini beklemiyodum
...y
4 Ay Önce
indirimli sipariş verdiğimiz için mi bilmiyorum hem özensiz geldi hem de iç malzemesi oldukça azdı. bir daha sipariş vermem.

