- Kahvaltı & Börek
- Tost & Sandviç
- Express Teslimat
Seko Gözleme
Seko Gözleme Değerlendirmeler
...f
4 Ay Önce
Her zaman olduğu gibi çok güzel canım sıkma,gözleme çektiği an istediğim tek yer içi gayet dolu yanında gelen zeytin domates salatalık biber gibi yan ürünleri de çok lezzetli.
...n
4 Ay Önce
gercekten cok lezzetli ve fiyati uygun
...k
5 Ay Önce
Allah razı olsun, öğrenciyiz sadece burdan karnımız doyuyor. Malzeme bol, sıcacık geliyor, fiyatları uygun. Notları da her zaman dikkate alıyorlar. Her şey istediğiniz gibi geliyor.
- Karışık Tost200 TL
- Yeşil Zeytinli Kaşarlı Gözleme200 TL
...l
7 Ay Önce
hep söylediğimiz yer çok güzel gerçekten keşke sabahları erken acabilseniz daha iyi olur iyi çalışmalar
...r
8 Ay Önce
Malzemesi inanılmaz boldu dışarda oturduğunuz yerde bile böyle getirmez başka bi işletme. Ellerinize sağlık
- Sebzeli Tost200 TL
...e
9 Ay Önce
Baya bayaa dolu bir tosttu ellerinize sağlık
- Sebzeli Tost200 TL
...ş
10 Ay Önce
Gözleme ve sıkma müthiş, teslimat hızlı , her şeyi ile çok iyi
...y
11 Ay Önce
Uzun zamandır yediğim en güzel tost. Tam bir anne tostuydu gerçekten. Diğer firmalar gibi kuru ekmek arasına peynir koyulup gönderilmemiş. Dolu dolu yarım ekmekti. Çok teşekkür ederim.
- Sebzeli Tost200 TL
- Patatesli Kaşarlı Sıkma150 TL
...l
11 Ay Önce
çok lezzetliydi teşekkür ederiz
...k
1 Yıl Önce
Diyecek hiçbir şey bulamıyorum. Herkes işini böyle hakkıyla yapsa ne güzel olur. Ellerinize sağlık. Çok da sıcak geldi. Harikaydı.
- Antep Peynirli Sıkma160 TL
- Süzme Peynirli Sıkma160 TL
- Maydanozlu Peynirli Sıkma160 TL
...l
10 Ay Önce
Sıkma çok güzel menemen kötü
- Antep Peynirli Sıkma160 TL
...r
11 Ay Önce
Yani aslında güzel yapıyorsunuz bir sorun yok ama pul biberiniz çok ekşi... Acılı gözleme istemiştim ama ekşili gözleme oldu maalesef... Lütfen değiştirin.
...u
11 Ay Önce
Ispanaklı gözlemeyi beğenmedim tadı çok sadeydi. Patatesli beğendim
- Patatesli Kaşarlı Gözleme200 TL
- Sütaş Ayran (30 cl.)45 TL
...l
10 Ay Önce
İçi yoğun bir şekilde kaşarlı ve sucukluydu kaşarın ve sucuğun tadını beğenmedim özensizdi

