rider-banner-icon
  • Express Teslimat

Sütliman Sütlü Tatlılar

TESLİMAT
4 üzerinden 5 yıldız, 1000+ inceleme
75. Yıl mahallesi Fevzi çakmak caddesi No:58B
...L09.06.2026tatlıları on numara
...ş27.05.2026Çok teşekkür ederim her şey eksiksiz gelmişti üstelik yanında çokça ikram göndermişler burayı çok seviyorum bol kazançlarınız olsun ♥️
...k25.05.2026Çevreye göre en güzel tatlıçı ikram için de teşekkürler
...z22.05.2026üzerine hediyede geldi herşey çok güzeldi elinize emeğinize sağlık allah razıolsun
...y13.05.2026Fiyat performans ürünü, yoğunlukla krema var.
...n08.05.2026Çok lezzetliydi
...r07.05.2026çok güzel, elinize sağlık
...I07.05.2026Gayet güzeldi ellerinize sağlık
...r25.04.2026zaman in Dan önce geldi kurieniz çok gül yüzlü
...a17.04.2026Çok taze geldi hepsi emeğinize sağlık☺en çok da tavukgöğsü harikaydı
...ş16.04.2026Buranın tatlılarına gercekten bayılıyorum mükemmell
...t06.04.2026Meyveli ekler kalmadığı için çikolatalı göndermek durumunda kalmışlar ve ek olarak ikramlık soğuk baklava göndermişler. İlginize teşekkür ederim 🙏
...r02.04.2026oreoda çok bi oreo yoktu ama çilekli baya iyiydi
...u26.03.2026hızlı ve guzel geldi tesekkurler
...n19.03.2026Severek sürekli sipariş verdiğim bir yer ellerinize sağlık
...n16.03.2026güzeldi begendik ellerinize saglık
...u08.03.2026Gerçekten paketlemeleri tek tek her porsiyon için özenilmiş tadına diyeceğim yok zaten taptaze mükemmel gerçekten fiyatıda çok makul helal olsun emeğinize sağlık 👍🙏
....07.03.2026Çok güzeldi ellerinize sağlık, kuryeye de teşekkür ederim
...u03.03.2026İkramınız için teşekkürler.
...m21.02.2026ikraminiz için teşekkür ederim. keyifle tükettik ellerinize sağlık.
...t20.02.2026İkramlarınız ve her zamanki iyi paketlemeniz için teşekkürler 🙏 çok güzeldi
...n13.02.2026Elif hanım çok ilgiliydi herşey dört dörtlüktü siparişi ettiğim şey kalmamıştı yeni sipariş oluşturmak için arayıp sordular gayet lezzetliydi teşekkürler
...n08.02.2026ürünler hem güzeldi hemde hızlı geldi ayrıca ikramlar içinde çok teşekkür ederim
...n06.02.2026İkinci siparişim tatlıları çok güzel.
...p26.01.2026Vasatın Üstü
...i25.01.2026çok teşekkür ederim çok güzeldi ellerinize sağlık ikraminiz içinde çok teşekkür ederim iyi günler dilerim
...u07.01.2026magnolia harika.
...r30.12.2025Ürünleriniz Taze ve Lezzetliydi ikramınız için Teşekkür ederim 🙂
...n27.12.2025Çok beğendim.
...ş25.12.2025her şeyiyle on numara bir işletme
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday13:0023:30

Restoran Bilgisi

KEP Adresi:

MERSIS No: 0788098582000001