- Dünya Mutfağı
- Pastane & Fırın
- Tatlı
- Tost & Sandviç
- Express Teslimat
Seyidoğlu
Seyidoğlu Değerlendirmeler
...r
2 Gün Önce
tatli bir işletme teşekkür ediyorum ilgileri için..
...ı
2 Gün Önce
Yarım kilo baklava aldım çok taze güzeldi çok hızlı geldi . yanında tadımlık helva , kuru pasta hediye gönderdiler. Teşekkür ederiz . Bol kazançlar 🌺🌺🌺
...k
1 Hafta Önce
Siparişim hem hızlı hemde leziz geliyor 😊 çok memnunuz enfes tat .
- Antep Fıstıklı Baklava (500 gr.)853 TL
...m
1 Ay Önce
süper
...m
1 Ay Önce
on numara beş yıldız
- Not availableŞekerpare (500 gr.)
...n
3 Ay Önce
🌟🌟🌟🌟🌟
...r
3 Ay Önce
Şekerparenin şerbeti iyiydi fakat ürün görselinde üzeri daha kavruk görünüyor gelen şekerpare o derecede pişmiş değil
- Not availableŞekerpare (500 gr.)
...u
4 Ay Önce
Çok güzeldi tazecikti
...r
4 Ay Önce
Pastamız oldukça taze geldi. Cumali beye de özellikle teşekkür ederiz.
...l
4 Ay Önce
Pastalar taze ve çok lezzetli, hediyeniz için tesekkurler
...r
5 Ay Önce
siparişim çok hızlı ve eksiksiz geldi ayrıca hediyeniz içinde teşekkür ederim 🙏🏻
...a
5 Ay Önce
hızlı teslimat ve ilgi için çok teşekkürler. Ayriyeten ikram da geldi gerçekten çok memnun kaldık
...i
5 Ay Önce
Böyle bir pasta yok;hafif ve lezzetli
...n
5 Ay Önce
pasta taze ve cok lezzetliydi.ikramınız için teşekkür ederiz.büşra hanimada ilgisinden dolayı ayrıca tesekkur ederim
...r
5 Ay Önce
ellerinize sağlık 💖 ikramınız icin de teşekkürler.
...y
6 Ay Önce
Cumali bey çok güzel ilgilendi
...r
6 Ay Önce
Ellerinize emeğinize sağlık çok güzeldi sadece biraz Fiyatlarimiz yüksek
...r
6 Ay Önce
Çok beğeniyorum çok güzel
...r
6 Ay Önce
Lezzetli taze ekonomik
...v
6 Ay Önce
Çikolata parçavıklı olmasa daha iyi olurdu. Çok taze idi
...r
7 Ay Önce
Hediye için ayrıca büşra hanıma teşekkür ederiz çok memnun kaldık
...r
7 Ay Önce
özellikle trilece tatlısı süper ilgileri için teşekkür ederiz...
...z
7 Ay Önce
sipariş doğru bir şekilde elime ulaştı Büşra Hanım'a nezaketinden dolayı çok teşekkür ederim
...u
8 Ay Önce
çok ilgiler ve çok lezzetliydi
...a
8 Ay Önce
Çok iyidi teşekkürler
...L
8 Ay Önce
Harikaydı, başka yerden söylemeye gerek bile yok.
...n
8 Ay Önce
Tadı çok güzeldi,ikram için teşekkürler
...t
8 Ay Önce
İstediğim pasta kendi şubelerinde kalmadığı halde başka şubeden temin edip getirdiler.. Özeniniz için teşekkürler..
...n
9 Ay Önce
Her şey mükemmeldi. Teşekkürler...
...i
10 Ay Önce
kullanılan malzeme kaliteli lezzetli paketleme mükemmeldi ikramlariniz için teşekkür ederim elinize sağlik