- Cağ Kebap
- Kebap & Türk Mutfağı
- Express Teslimat
Dürüm Evi
Dürüm Evi Değerlendirmeler
...r
1 Ay Önce
çok lezzetli ve sıcak geldi.
- Tavuk Kanat (1 kg.)700 TL
...t
2 Ay Önce
Ustam daha iyi yapabilir siniz dürüm işi hassas bir konu çok yavan ve kuru geldi
...a
2 Ay Önce
inanılmaz güzel ellerinize sağlık
- Tavuk Şiş Dürüm240 TL
...r
2 Ay Önce
Yediğim en güzel saç tavayı yedim Herşey mükemmeldi 🙏
...t
2 Ay Önce
sıcak ve lezzetli tavsiye ederim
- Tavuk Kanat (1 kg.)700 TL
...ü
3 Ay Önce
Gayet güzeldi . Hızlı ve sıcak geldi
- Tavuk Kanat (1 kg.)700 TL
...ç
3 Ay Önce
Ellerine sağlık gerçekten güzeldi lezzetli
...k
4 Ay Önce
Asla neden puanının daha iyi olmadığını anlayamadığım o yer gayet iyi lavaşları çok güzel
- Adana Dürüm300 TL
- Ayran (20 cl.)45 TL
...k
4 Ay Önce
Çok iyiler ya hem hızlı hem lezzetli
- Tavuk Şiş Dürüm240 TL
- Ayran (20 cl.)45 TL
...k
6 Ay Önce
Abi şipariş çok güzeldi ıslak mendili açmak için 4 kişi uğraştık😂
- Tavuk Kanat (1 kg.)700 TL
...l
8 Ay Önce
ellerinize sağlık çok güzeldi yemekler
...u
8 Ay Önce
çok guzeldi ve doyurucuydu 😊
- Tavuk Kanat (1 kg.)700 TL
...r
8 Ay Önce
Kanat ve yanındakiler çok güzeldi teşekkürler
- Tavuk Kanat400 TL
...r
8 Ay Önce
Teşekkür ederim zarif davranışınız için
- Kuzu Şiş Dürüm330 TL
- Fındıklı Sütlaç200 TL
...ü
8 Ay Önce
Gece yarısından sonra indirilimle aldığım çok güzel sipariş oldu. Çorba çok güzeldi baharatlı. Dürümler de çok iyiydi. Yalnız tavuk şiş yerine urfa geldi. Genel olarak ödediğim paranın karşılını aldım
- Mercimek Çorbası200 TL
- Adana Dürüm300 TL
- Tavuk Şiş Dürüm240 TL
- Ayran (20 cl.)45 TL
...o
8 Ay Önce
öncelikle ellerinize sağlık gerçekten çok memnun kaldım gayet lezzetliydi ikramları bol tutmanız da ayrıca guzeldi.notları okuyor olmanız önem göstermeniz ve çözüm odaklı jestinize tşk edrm
- Adana Kebap550 TL
- Ayran (20 cl.)45 TL
...m
8 Ay Önce
Hayatımda yediğim en güzel dürümdü elinize sağlık herkese tafsiye ederim çok güzel
- Adana Dürüm300 TL
...a
8 Ay Önce
Çok lezetliydi elinize emeğinize sağlık süper
- Adana Kebap550 TL
...N
8 Ay Önce
Öncelikle sıcak bir şekilde teslim etmeniz çok iyiydi. Kurye arkadaşa da teşekkür ederim. Tat iyi abi ne diyeyim ki pilav hariç her şey on numara.
- Tavuk Kanat400 TL
...n
1 Ay Önce
dürümü çok güzeldi hızlıda geldi ama künefe tatlısı hiç olmamıştı biraz yedim çöpe attım.. ama dürüm güzeldi
...n
2 Ay Önce
Çok lezzetli. Tavsiye ediyorum
- Ciğer Şiş Dürüm320 TL
- Tavuk Şiş Dürüm240 TL
...n
4 Ay Önce
güzeldi , notu dikkate aldılar
...n
7 Ay Önce
Umarım kalitenizi bozmaz ve üstüne ekleyerek ilerlersiniz, notlara dikkat etmeniz ve yanında gönderdikleriniz için de teşekkürler.
- Tavuk Kanat400 TL
...z
9 Ay Önce
Harika herkese tavsiye ederim çok lezzetliydi ellerinize sağlık çok güzel olmuş usta
- Tavuk Şiş Dürüm240 TL
- Ayran (30 cl.)55 TL
...z
4 Ay Önce
Salata küçük yoğurtlu meze yok kürdan yok limon bile konmamıştı salataya lezzetliydi am yan ürünler çok eksik
...z
5 Ay Önce
Hocam dünya para ödüyoruz malzemeyi bu kadar çalmayın ya yazıktır
...n
2 Ay Önce
Künefe çöp sorumluluk sıfır içecekler sıcak
...z
2 Ay Önce
Yemek sıcak zamanında geldi..Ama pişirmesi kötüydü çiğ Gelmişti neredeyse.Yemek sepeti uygulamasını kullanmıyacam böyle devam ederse malasef.üzücü bir durum malasef
...r
3 Ay Önce
Hayatımda yedigim en soguk ve tad olarak kötü bir kanattı
...ğ
3 Ay Önce
Herhalde dönemin içinde Adana kebap kıymasını dükkanda unuttunuz hayatımda yediğim en kötü Adana dürüm bu oldu saolun

