Her zamanki gibi mükemmeldi
Tavuk Kanat (1 kg.)
1.500 TL
Bu Tavuk & Bu Kanat & Bu İzgara tarafından verilen yanıt
2 Ay Önce
Afiyet olsun, güzel yorumunuz için çok teşekkür ederiz! 😊 Her zamanki memnuniyetinizi koruyabilmek bizi çok mutlu ediyor 🙌 Küçük bir teşekkür olarak hesabınıza memnuniyet kuponu tanımladık 🎁 Tekrar bekleriz 🙏
Kanatlar çiğdi ekmek yoktu çok sağde kuru bir tabaktı hiç beğenmedim
Yemek oldukça lezzetliydi. Paketlemede gayet özenliydi.dün yediğim yemek için yorum yapıyorum ikinci kez sipariş veriyorum kesinlike tercih edilmeli
Tavuk Kanat (1 kg.)
1.500 TL
Ev Yapımı Ayran (1 L.)
130 TL
Bu Tavuk & Bu Kanat & Bu İzgara tarafından verilen yanıt
4 Ay Önce
Dün yediğiniz yemeğin ardından bugün tekrar sipariş vermeniz bizim için en güzel referans. Lezzeti ve paketlemeyi beğenmenize çok sevindik 😊 Kesinlikle tercih edilmeli demeniz ekibimize büyük motivasyon oldu. Afiyet olsun, yine bekleriz 💛
çok kötü dün sipariş verdim 4 saat sonra getirmişler tercih etmeyin
Bu Tavuk & Bu Kanat & Bu İzgara tarafından verilen yanıt
4 Ay Önce
4 saat kısmı biraz mutfakta bile abartı rekoru olurdu 😅 Teslimat süresi bu kadar uzun değildi ama yine de gecikme hissettirdiysek üzgünüz. Eleştiriyi not aldık, kronometreyi de mutfağın baş köşesine koyduk ⏱️🙏 Daha iyi bir deneyim için buradayız
Ağır bir koku vardi yiyemeden çöpe attım..artı parantez ne ekmeği var yanında ne pidesi ne lavaş
Bu Tavuk & Bu Kanat & Bu İzgara tarafından verilen yanıt
2 Ay Önce
Yaşadığınız deneyim için üzgünüz 🙏 Üründe ağır koku olması ve yanında olması gereken ekmek/pide/lavaşın eksik gelmesi kabul edilemez. Konuyu hemen kontrol edip gerekli aksiyonları alacağız. Telafi etmek isteriz, lütfen bizimle iletişime geçin 🙏
Tavuk kanat adı altında kömür getirmişler ayrıca garnitür vs dalga geçer gibi asla tavsiye etmiyorum
Bu Tavuk & Bu Kanat & Bu İzgara tarafından verilen yanıt
2 Ay Önce
Yaşadığınız deneyim için üzgünüz 🙏 Tavuk kanatların bu şekilde yanık gelmesi ve garnitürün yetersiz olması kabul edilemez. Konuyu hemen kontrol edip gerekli aksiyonları alacağız. Yaşattığımız memnuniyetsizlik için özür dileriz,
Sipariş verdiğim ızgara et şiş yerine tavuk göndermişler buz gibi her iki siparişimde pilav eser miktarda dedim bari ekmek yerdik dünden kalan bayat ekmeği göndermişler hakkımı helal etmiyorum
Bu Tavuk & Bu Kanat & Bu İzgara tarafından verilen yanıt
2 Ay Önce
Yaşadığınız deneyim için üzgünüz 🙏 Et şiş yerine tavuk gönderilmesi, ürünlerin soğuk gelmesi, pilavın yetersizliği ve bayat ekmek kabul edilemez. Konuyu acil kontrol edip gerekli aksiyonları alacağız. Telafi etmek isteriz