- Burger
- Restoran Teslimatlı
Arby's
Arby's Değerlendirmeler
...t
3 Gün Önce
eksiksiz, hızlı geldi ve güzeldi.
...t
1 Ay Önce
Nur hanım emeğinize sağlıkkkk sizin gibi değerli personellere teşekkür ediyorum hediye için çok teşekkür ederim 💗
...ı
2 Ay Önce
Çok hızlı geldi ve sıcacıktı
- Golden Curly Chicken Burger Menü400 TL
...N
3 Ay Önce
çok geç geldi onun dışında çok güzeldi
...ş
8 Ay Önce
Çok güzel idi hızlı geldi
- Biftek Klasik Menü475 TL
...ş
8 Ay Önce
Çok güzel idi hızlı geldi
- Füme Kaburga Klasik Menü490 TL
...ş
8 Ay Önce
Çok güzel idi
- Biftek Klasik Menü475 TL
...k
8 Ay Önce
2 saat bekledim, yemek geç geldi ayriyetten buz gibiydi verdiğiniz paraya değmez
...U
8 Ay Önce
cok sonra kesfettigimiz bir yer ama gayet başarılı.
- Tırtıklı Patates (Jumbo)80 TL
...ğ
10 Ay Önce
B boy patates unutuldu m gönderildi
...r
1 Hafta Önce
Geç geliyor
- Arby’s® Gol Menüsü370 TL
...a
5 Ay Önce
1 Saat sonra geldi ama trafikten kaynaklı olarak diye düşünüyorum beğendim teşekkür ederim
- Chicken Tenders (6'lı)110 TL
- Arby's® İkilim300 TL
...u
5 Ay Önce
Fiyata göre iyi ancak et miktarı yarı yarıya azalmış
...ş
7 Ay Önce
Yemekler güzeldi sufleler yağlı hamur topağıydı hiç pişmemiş hamurdu hızlı geldi
- Biftek Klasik Menü475 TL
...ş
11 Ay Önce
İçecek gelmedi
...u
3 Hafta Önce
fuse ta şeftali istedim limonlu geldi.Sarımsaklı mayonez istedim normal mayonez geldii.Burger güzeldi
...u
2 Ay Önce
Siparişim eksik geldi.
- Biftek Klasik Menü475 TL
...r
4 Ay Önce
Paket soğuk lezzet yoktu et de
- Ete Doyuran Teklif730 TL
...ı
8 Ay Önce
Lezzet güzel ama buz gibiydi geldiğinde
...r
11 Ay Önce
sıcaktı ve güzeldi
...u
4 Ay Önce
bir buçuk saatte zor geldi. buz gibiydi.patatesler taslasmisti nerdeyse
...s
6 Ay Önce
Yemeği 17:43 de sipariş verdim 19:15 de geldi buz gibiydi. Hamburgerin görsel ile alakası yoktu zaten. İçeceği ıce tea istedim fişimde de sipariş ayrıntımda da o şekilde. Bana lıght cola getirdiler.
...n
6 Ay Önce
Siparişim 2 saatte ve buz gibi geldi
...n
5 Gün Önce
Menüyü eksik yolluyorlar, ulaşabileceğin kimse yok her zaman aynı problem
...r
5 Gün Önce
sipariş verirken herşey hızlı ama hazırlanması teslim edilmesi bir hayli uzun.Restoran numarası var güya. ama öyle bir numara yok sipariş verirken en az 1 buçuk saat sonra geliyor.
...n
1 Hafta Önce
Siparişim 1.30 saatte geldi hep çok geç geliyor içerisinde istemiyorum dememe rağmen hardal ve soğan vardı hiç memnun kalmadım
...m
3 Hafta Önce
Soğuk ve çok geç geldi
...ı
3 Hafta Önce
Ne zaman YS üzerinden sipariş versem aynı sorunu yaşıyorum. 15:30 da verdiğim sipariş 17:17 de geldi. Ne yemek sepeti nede firma ile iletişime geçemiyorum, iptal edemiyorum. YS maalesef bitmiş durumda
...n
1 Ay Önce
çok kötüydü her şeyi eksikti patatesin 2 tanesi yoktu berbat yani
...n
1 Ay Önce
Kurye siparişimi eve kadar getirmedi.Güvenlik görevlisine bırak gitti.Eve getirmesini istedim ancak getiremeyeceğini söyledi.



