- Pilav
- Tavuk
- Restoran Teslimatlı
Altıüstü Pilav
Altıüstü Pilav Değerlendirmeler
...a
4 Gün Önce
Güzeldi sıcacık kurye hızlıydı
...z
1 Hafta Önce
Teşekkür ederim
...n
2 Hafta Önce
böyle bir lezzet yok çok iyi gercekten harika herşey çok özenle temiz geldi
- Pilav Üstü Tavuk Menü300 TL
...n
1 Ay Önce
Güler yüzlü işletme ve güler yüzlü personeline 5 yıldız az gelir aslında. Yemeğe de keza öyle :) mükemmel hizmetiniz için teşekkürler 🌸
...y
2 Ay Önce
harika otesiiiiii gozunuz kapali sipariş verebilirsiniz
- Pilav Üstü Tavuk Menü300 TL
...y
2 Ay Önce
lezzet olarak gerçekten harika teslimat çok hızlıydı teşekkür ederimmmm❤️
- Pilav Üstü Tavuk Menü300 TL
...y
2 Ay Önce
Hizli teslimat mükemmel lezzet harikaydiii
- Pilav Üstü Tavuk Menü300 TL
...n
2 Ay Önce
hayatımda yediğim en güzel tavuk pilav gerçekten işlerini iyi yapıyorlar özenerek paketleme de çok iyiydi sıcacık geldi en kısa sürede elime ulaştı Ellerinize emeğinize sağlık
- Pilav Üstü Tavuk200 TL
- Ayran (30 cl.)55 TL
...ç
2 Ay Önce
Pilav çok güzeldi hızlı ve sıcak ulaştı teşekkürler
- Çiğ Köfte Dürüm100 TL
- Pilav Üstü Tavuk Menü300 TL
...t
2 Ay Önce
Yemek gayet güzeldi , sıcak geldi ve hızlı geldi kurye gayet kibardı fiyatlarıda uygun herkese tavsiye ederim
...z
2 Ay Önce
çiğ köfte ikramı çok kibardı ve lezzetliydi
...k
2 Ay Önce
Herşey muazzamdı ve çok hızlıydı
- Çiğ Köfte Dürüm100 TL
- Pilav Üstü Köri Soslu Tavuk Menü360 TL
...z
2 Ay Önce
Herşey mükemmeldi köriliyi kesinlikle öneriyorum herkese ellerinize sağlık
- Ayran (20 cl.)40 TL
- Pilav Üstü Tavuk Menü300 TL
...n
3 Ay Önce
süper tadı bayıldım artık hep burda yiyeceğim
- Pilav Üstü Tavuk200 TL
- Ayran (30 cl.)55 TL
...n
3 Ay Önce
Her şey çok sıcak ve çok lezzetliydi ellerinize sağlık
...l
1 Ay Önce
normal tavuk kalmadigi icin korili koydular fena degildi pilavi guzeldi
- Pilav Üstü Tavuk Menü300 TL
...ü
2 Ay Önce
Tat güzel ama menüye koca koca yazılmış olan ayran eksik geldi bana basit kar etme yöntemi gibi geldi bişey demeyeceğim
...ı
2 Ay Önce
barbekülü söyledik körili geldi ve pilav kıtır kıtırdı yiyemedik bile
...n
2 Ay Önce
içinden tuhaf bir sey cıktı tavsiye etmem
...a
3 Ay Önce
Pilav Mikrodalgalanıp gönderilmişti kupkuruydu lezzetsizdi. Barbekülü olduğu idda edilen tavuktan hiçbir şekilde barbekü tadı almadım tavuk kuru ve sertti lastik gibi bir tavuk yedim porsiyon çok küçk

