- Cağ Kebap
- Kebap & Türk Mutfağı
- Pide & Lahmacun
- Restoran Teslimatlı
Sarıhan Gusto
Sarıhan Gusto Değerlendirmeler
...i
2 Hafta Önce
efsane tek kelimeyle
- Urfa Dürüm (120 gr.)800 TL
...i
2 Hafta Önce
lezzet değişmemiş
...u
1 Ay Önce
Kuru fasulye porsiyonu eskisinden çok daha az :( tadı her zamanki gibi süper
- Kuru Fasulye750 TL
...u
1 Ay Önce
Eskiden bayılarak içtiğimiz tavuk çorbanız değişmiş midir diye korkmuştuk ama aynı şekilde dönmüşsünüz, harikaydıı teşekkürler!
- Köy Tavuğu Çorbası550 TL
...a
1 Ay Önce
İnanılmaz bir işletme. Bu yakanın en iyisi. Hep çok yardımcı oluyorlar. Mükemmel
- Halka Kokoreç900 TL
...f
10 Ay Önce
Harika
...ş
11 Ay Önce
Kokoreç 10 numara beş yıldız
- Tombik Ekmek Arası Kokoreç600 TL
...ş
11 Ay Önce
Kokoreç satanlatı burda staja sokmak lazım.
...ş
11 Ay Önce
Önce kokoreçletimi yerseniz sonrsdan başka birşey sipariş veremezdimiz
...k
11 Ay Önce
limon tuz yanına koymamışsınız :(
...ş
11 Ay Önce
İstanbuldaki bütün kokoreççiciker kapatıp gitsin buradı varken
- Tombik Ekmek Arası Kokoreç600 TL
...ş
11 Ay Önce
Herhangi lahmacuncudan daha iyi değil ama kömür isi ayrı bir tat katmış
...ş
11 Ay Önce
Dünyanın en iyi kokoreci
...ş
11 Ay Önce
Kokoreç nedir şimdi bidim.
...ş
11 Ay Önce
Buranın kokorecini yemeden kokoreç yedim demeyin.
- Tombik Ekmek Arası Kokoreç600 TL
...r
5 Gün Önce
KFasulye tuzu biraz fazla kaçmış
...z
1 Hafta Önce
Yeni dükkan yaramamıs kelle paça değil yağlı su içtik birde bir kelle paça 750 tl değmedi
...y
11 Ay Önce
Çok geç saatte yemek söyledim. Gerçekten çok güzel bir pide arası kokoreç yedim. Teşekkür ederim. Biraz acısı fazlaydı sanki.
- Tombik Ekmek Arası Kokoreç600 TL
...n
11 Ay Önce
Acılı geldi
...n
2 Gün Önce
ciğer aşırı yağlıydı. çorba da tat tuz hiçbir şey yoktu.
...r
4 Gün Önce
Sipariş eksik geldi, 1,5 porsiyon söyledim 1 porsiyon geldi.
...u
1 Ay Önce
550 tl ye bir tavuk suyu çorba satıyorlar ve Etilerden Etilere 1 saat 10dk da getiriyorlar , şaka gibi
- Köy Tavuğu Çorbası550 TL
...n
1 Ay Önce
Beğenmedim.
...e
11 Ay Önce
👎🏻Hiç beyin salatası yememiş biri olsa ve bunu yese bir daha ağzına sürmez.o kadar kalitesiz yapış yapış olduğu gibi sokaktaki kedilere verdik.en kolay şey pide o bile tatsız tutsuz.
...u
11 Ay Önce
Kıymalı mumbar iyedim gerçekten kötü bir tadı vardı tuzsuzdu ziyan oldu
...o
11 Ay Önce
Ben Böyle beyran içmedim su gibiydi bu fiyata bu çorba ilginç bi Antepli olarak beyranla alakası yok
...r
1 Yıl Önce
Yoğun soğan oranı ve yanında gelen patates dahil çok kötü bir yap kokusu içeriyordu:(

